MVC Lid

Reacties
    98
    21-01-2015

Overduidelijk dat iemand in deze topic ervoor open staat. Duik in de pm, heb wat extra babbeltjes en maak er werk van zou ik zeggen...

MVC Lid

Reacties
    98
    21-01-2015

Alles is mogelijk. Zolang jij er zelf achterstaat en in gelooft, komt alles goed.

MVC Lid

Reacties
    88
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door Jaguarthe1. Bekijk reactie
    Mijn bruiloft zal minimaal wehd 50000 euro kosten!! Als ik iets dan doe ik het goed hahah. Maar nu eerst van mijn lekkere wijven genieten hahaha
    Hahaha haram!!!!
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    1.690
    09-09-2008

@topic starter

Wat zegt je familie over de kleine bruiloft die je wilt geven?
    Einde oefening voor Mohtjee18

MVC Lid

Reacties
    88
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door Elizza Bekijk reactie
    Top! Ik wil ook geen bruiloft. Past niet bij mijn karakter + vind het geldverspilling.

Een mooii ingericht huis en een vakantie is voldoende.
    Jaaaa vind ik ook. Mooie autootje :P
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    2.343
    09-09-2009

je kan toch ook gewoon een etentje voor mannen (meestal in de moskee) en een etentje voor vrouwen (meestal huiskamer geven)

het zou wel raar zijn om niemand van je relatives uit te nodigen, heeft ze geen moeder,zus,nicht, vriendin etc

MVC Lid

Reacties
    88
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    je kan toch ook gewoon een etentje voor mannen (meestal in de moskee) en een etentje voor vrouwen (meestal huiskamer geven)

het zou wel raar zijn om niemand van je relatives uit te nodigen, heeft ze geen moeder,zus,nicht, vriendin etc
    Jaa wel.. alleen zij heeft geen goede band met haar familie meer met ze meegemaakt vandaar. En zij zelf is totaal geen familie mens.
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    8
    02-02-2014

Het bescheiden houden is echt vele malen beter, zowel voor jezelf als je portomonnee. Meningen van andere doen er niet toe! jij bent diegene die de volgende dag met jou man een mooie en zorgeloze huwelijksreis kan maken in plaats van het geld in een gekke bruiloft te gaan stoppen. Mensen gaan toch nooit tevreden zijn dus hou het lekker bescheiden en klein.
    Woman who lead, read.

MVC Lid

Reacties
    7
    12-11-2014

Alleen maar beter en meer zegeningen in een huwelijk zonder haram zaken. Alleen de vrouw mag niet met andere vreemde mannen zitten en de rest is goed. Heb het zelf ook ervaren geen geldverspilling en haram zaken

MVC Lid

Reacties
    16
    23-09-2013

Salaam, ik wou even hier op reageren hoezo een paar imams is 1 imam niet genoeg? En hoezo geen vrouwen heeft ze geen zussen nichten tantes vriendinnen en noem maar op en het kan ook gwn thuis als het een beetje groot huis is de mannen in een keer en vrouwen aparte kamer gwn dichtbij familie die je wel echt bij je trouwfeest wil hebben en voor de mannen kan je altijd sadaka maaltijd in de moskee gevwaar ze kunnen komen eten daar zit de meeste zegening in zonder al dat poes pas zaak catering hele stamboom uitnodigen mensend die je niet eens kent of wilt kenen of mag de muziek en noem maar op 1 imam die Koran komt reciteren is voeldoende wassalam alaikoem warahmatollah

MVC Lid

Reacties
    16
    23-09-2013

En in een zaal is niks mis mee hoe meer mensen van je bruiloft genieten hoe meer hasanat helemaal als er armen komen en als je het ja. Veroorloven is der niks mis mee vooral als er geen muziek word gedraaid en je hebt een groot familie ja dan moet het wel je kan niet die uit nodige en de andere niet en het gaat er ook om dat de familie leden mekaar gaan leren kenen van de man en vrouw en dat met huwelijk reis kan altijd nog na de trouwfeest ik neem aan dat je zoiezo wel wat geld terug krijg van de gasten dan is er zoiezo een budget om te gaan genieten Gair inscha allah

Peace of mind

Reacties
    1.183
    05-11-2005

Goed idee. Je bepaald immers zelf hoe je je bruiloft wilt houden. Persoonlijk vind ik de standaard Marokkaanse bruiloften zo'n poppenkast en geldverspilling.

Hou het lekker klein en knus en daarna saampjes op huwelijksreis

Gier inchallah

Reacties
    1.393
    16-09-2006

Citaat Geplaatst door Riffia-Metalsia Bekijk reactie
    Geen ZAAL GEEN Dj gedoe!

maar gewoon een etentje dus alleen mannen en paar imams.

Is dit ook gewoon mogelijk ??
    Mijn vriendin is bang dat mensen dit gek gaan vinden, aangezien zij geen vrouwen om haar heen wilt hebben.

Ik zelf vind het een super idee!

En jullie ??
    . Ik ben ook zo getrouwd ,lekker thuis ,eten ,familie bij elkaar ik heb wel een stoel gehuurd en ziana en ik heb zelf 3 jurken laten maken en bruidstakchita gekocht ,,wallah het was een top bruiloft

MVC Lid

Reacties
    88
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door selamoulikom Bekijk reactie
    . Ik ben ook zo getrouwd ,lekker thuis ,eten ,familie bij elkaar ik heb wel een stoel gehuurd en ziana en ik heb zelf 3 jurken laten maken en bruidstakchita gekocht ,,wallah het was een top bruiloft
    Oooh wat goed van je!! Nu leeef je heel gelukkig zonder hoofdpijn! Elghir in Sha Allah.
    " 2 gebruikers "

mocro-schoonheid

Reacties
    29
    06-03-2007

Ik wil later ook zo'n klein en bescheiden bruiloft in shaa Allah..alleen moet ik hem nog ooit ontmoeten i guess in shaa Allah