MVC Lid

Reacties
    90
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Safi bismillah. Heb je zin om met mij te gaan trouwen?

Graag gedaan. Niet veel persoon zullen dat snel zeggen aangezien de meesten van te 3iyek bruiloft houden. Zonde.

Ghair inshallah.
    Hahaha , 3lach la! Sssstt straks bedenk ik me nog. De ander wil zichzelf laten zien tegen over anderen. En ik vind zo belachelijk. Ider zijn ding natuurlijk.

Ameen.
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    1.701
    09-09-2008

Citaat Geplaatst door Riffia-Metalsia Bekijk reactie
    Hahaha , 3lach la! Sssstt straks bedenk ik me nog. De ander wil zichzelf laten zien tegen over anderen. En ik vind zo belachelijk. Ider zijn ding natuurlijk.

Ameen.
    Jeeej

Belachelijk is het zeker. Eindstand scheiden ze omdat er geen geld meer is na huwelijksreis. Dan zit je dus met gebakken peren. Dat zijn die dingen die ik juist wil voorkomen om geen fouten maken zoals anderen dat wel keer op keer doen.

Ameen.
    Einde oefening voor Mohtjee18

MVC Lid

Reacties
    90
    05-07-2017

Jeeej

Belachelijk is het zeker. Eindstand scheiden ze omdat er geen geld meer is na huwelijksreis. Dan zit je dus met gebakken peren. Dat zijn die dingen die ik juist wil voorkomen om geen fouten maken zoals anderen dat wel keer op keer doen.

Ameen.
    Hahhaha OOH ja natuurlijk huwelijksreis waarheen ??

Als iedereen op zo manier zal gaan doen , dan zal niemand scheiden dan huwelijk heel blijven
    denk ik.
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    274
    23-01-2014

Geen ZAAL GEEN Dj gedoe!

maar gewoon een etentje dus alleen mannen en paar imams.

Is dit ook gewoon mogelijk ??
    Mijn vriendin is bang dat mensen dit gek gaan vinden, aangezien zij geen vrouwen om haar heen wilt hebben.

Ik zelf vind het een super idee!

En jullie ??
    Dat is zelfs een top idee! een (grote) bruiloft geven is het gewoon niet waard.

MVC Lid

Reacties
    1.701
    09-09-2008

Hahhaha OOH ja natuurlijk huwelijksreis waarheen ??

Als iedereen op zo manier zal gaan doen , dan zal niemand scheiden dan huwelijk heel blijven
    denk ik.
    Die mag jij uitkiezen

De voornaamste redenen van scheidingen is geld. Meesten zijn echt materialistisch ingesteld. Tegenwoordig gaat het om wedstrijd"omdat younes en yasmina dit zus zo hebben", moeten wij ze overtreffen

En mensen communiceren niet met elkaar. Alles gaat naat buiten wat er thuis gebeurd.
    Ik vrees dat je gelijkt hebt.

ondertitel?

Reacties
    18.648
    12-01-2009

OOH zo! Je hebt gelijk. Geld is toch niet alles ? Het gaat toch om het huwelijk. Ook al heeft hij een beetje dat moet je toch melkaar kunnen waarderen. Of niet. ?
    Voor veel mensen is geld hun waarde, zie mij ik heb geld, nu ben ik heel wat.
    En andersom net zo, ik moet doen alsof ik geld heb, anders ben ik niets.
    Best ongelukkig mensen die zo zijn.

Als de man en vrouw het leuk hebben, dan is alles goed.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

MVC Lid

Reacties
    90
    05-07-2017

Die mag jij uitkiezen

De voornaamste redenen van scheidingen is geld. Meesten zijn echt materialistisch ingesteld. Tegenwoordig gaat het om wedstrijd"omdat younes en yasmina dit zus zo hebben", moeten wij ze overtreffen

En mensen communiceren niet met elkaar. Alles gaat naat buiten wat er thuis gebeurd.
    Ik vrees dat je gelijkt hebt.
    Hahahha nee Nadia wil nog duurder en uitgebreid hebben. Hahahha je bent echt erg.
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    90
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Voor veel mensen is geld hun waarde, zie mij ik heb geld, nu ben ik heel wat.
    En andersom net zo, ik moet doen alsof ik geld heb, anders ben ik niets.
    Best ongelukkig mensen die zo zijn.

Als de man en vrouw het leuk hebben, dan is alles goed.
    Dat is waar.. elghir in Sha Allahs
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    1.701
    09-09-2008

Hahahha nee Nadia wil nog duurder en uitgebreid hebben. Hahahha je bent echt erg.
    Dat is gewoon zo met achterlijke marokaanae bruiloften. Vroeger betaalde men ook geen 30.000 gulden. Waarom nu ineens wel?

MVC Lid

Reacties
    90
    05-07-2017

Dat is gewoon zo met achterlijke marokaanae bruiloften. Vroeger betaalde men ook geen 30.000 gulden. Waarom nu ineens wel?
    Ik weet het echt niet , soms ligt het aan de moeder van de dochter of haar vader. Of ZIJ zelf. Je weet het gewoon niet. Hoeveel zou jij bruidsschat willen geven aan je toekomstige vrouw ? Gewoon eerlijk..
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    1.701
    09-09-2008

Ik weet het echt niet , soms ligt het aan de moeder van de dochter of haar vader. Of ZIJ zelf. Je weet het gewoon niet. Hoeveel zou jij bruidsschat willen geven aan je toekomstige vrouw ? Gewoon eerlijk..
    Jaah mijn moeder wilt het ook extreem duur maken omdat ik r enige oudste zoon van haar ben naast mijn broertjes. Maar heb mijn moeder al duidelijk gemaakt.

Hangt er vanaf.

Heeft ze met jan en allemaal gedaan. 0 euro

Houdt ze liever van snap chatten en ze wilt hele dag met vriendinnen in de stad zijn dan thuis. 100 euro

Is ze elke dag na 00:00 thuis. 150 euro

Is ze iemand die selfies maakt en van alles op internet plaatst 33 euro

Is ze een bant n nass. Echt een vrouw die weet wat ze doet. Denk max 3.000 euro.

Maar sowiezo vind ik die dingen onzin. Alles is te symbolisch. Ik heb haar nog niet eens in huis, dan ben ik al paar tien duizenden euro verder.

MVC Lid

Reacties
    90
    05-07-2017

Jaah mijn moeder wilt het ook extreem duur maken omdat ik r enige oudste zoon van haar ben naast mijn broertjes. Maar heb mijn moeder al duidelijk gemaakt.

Hangt er vanaf.

Heeft ze met jan en allemaal gedaan. 0 euro

Houdt ze liever van snap chatten en ze wilt hele dag met vriendinnen in de stad zijn dan thuis. 100 euro

Is ze elke dag na 00:00 thuis. 150 euro

Is ze iemand die selfies maakt en van alles op internet plaatst 33 euro

Is ze een bant n nass. Echt een vrouw die weet wat ze doet. Denk max 3.000 euro.

Maar sowiezo vind ik die dingen onzin. Alles is te symbolisch. Ik heb haar nog niet eens in huis, dan ben ik al paar tien duizenden euro verder.
    Hahaha nee begrijp ik jouw moeder wel. Hahaha 00.00 thuis komen ?? Neee toch een getrouwde vrouw komt toch niet om 00.00 binnen wandelen ? Dat is geen getrouwde vrouw maar een straat meisje.
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    1.701
    09-09-2008

Hahaha nee begrijp ik jouw moeder wel. Hahaha 00.00 thuis komen ?? Neee toch een getrouwde vrouw komt toch niet om 00.00 binnen wandelen ? Dat is geen getrouwde vrouw maar een straat meisje.
    De meesten doen dat en vinden heel normaal om laat thuis te komen. Weet je wat ze tegen mij zeggen, leef je soms onder het steen
    Dat zijn straatwijven.

Wat vind jij redelijk qua bruidsschatsgeld?

MVC Lid

Reacties
    90
    05-07-2017

De meesten doen dat en vinden heel normaal om laat thuis te komen. Weet je wat ze tegen mij zeggen, leef je soms onder het steen
    Dat zijn straatwijven.

Wat vind jij redelijk qua bruidsschatsgeld?
    Hahahaha OMG! Redelijk 2000.euro is netjes.
    " 2 gebruikers "

MVC Lid

Reacties
    1.701
    09-09-2008

Hahahaha OMG! Redelijk 2000.euro is netjes.
    We leven echt in een rare tijd.

Jij verdient een echte bant n nass aan je zij. Dit zeg ik niet gauw tegen een vrouw.