1. #31
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    100% dat Nederland voor USA stemde,26 landen waren al bekend die hun stem aan Marokko gaven zoals Duitsland en Frankrijk en Rusland en Luxemburg,ik denk de rest van Europa voor USA.Lothar Matheus zat bij Marokko kamp
    Duitsland laatste moment toch overgestapt naar Amerika, was al bekend.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Duitsland laatste moment toch overgestapt naar Amerika, was al bekend.
    Serieus tfoee 3lihoem,maar nu weet Marokko in iedergeval wie hun niks gunt,en ik kan je 1000% verzekeren dat Nederland voor USA stemde,die zijn al jaloers als ze een Marokkaan in een PJ jas zien,op straat doen ze zehma aardig en zehma zijn op wk beetje voor Marokko,maar hun hart gaat kapot als we straks goed doen

  3. #33
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    komt de lijst met wie op wie heeft gestemd online

  4. #34
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    komt de lijst met wie op wie heeft gestemd online
    Ja die zou over enkele minuten gepubliceerd worden op de site van FIFA, alleen er staat nog niets.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  5. #35
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    BREAKING: #Morocco2026 kansloos ten onder, WK 2026 naar concurrent

    De beslissing is gevallen, Marokko kan ondanks haar inzet en prachtige campagne niet rekenen op voldoende vertrouwen van de collega voetbalbonden.





    Zojuist werd de uitslag van de officiële stemming voor het WK in 2026 bekendgemaakt. In het Kremlin brachten de bij de FIFA aangesloten voetbalbonden hun stem uit op één van de 2 WK-bids. Naast Marokko, het verhaal kennen we onderhand wel, stelden ook de VS, Canada en Mexico zich kandidaat voor de hosting van het eindtoernooi. Dit joint-bid, op papier als succesvoller en minder risicovol beoordeeld, bleek na de stemming op meer vertrouwen te kunnen rekenen van de voetbalbonden. Maar liefst 134 stemmen kreeg #United2026, dit in tegenstelling tot het schamele aantal van 65 waar het Marokkaanse Bid mee werd beloond.

    Deze uitverkiezing is voor Marokko de vijfde teleurstelling. Het voetballand deed in 1994, 1998, 2006 en 2010 ook tevergeefse pogingen om het toernooi binnen te halen.

    Photocredit: FIFA.com

  6. #36
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Serieus tfoee 3lihoem,maar nu weet Marokko in iedergeval wie hun niks gunt,en ik kan je 1000% verzekeren dat Nederland voor USA stemde,die zijn al jaloers als ze een Marokkaan in een PJ jas zien,op straat doen ze zehma aardig en zehma zijn op wk beetje voor Marokko,maar hun hart gaat kapot als we straks goed doen
    Nee, ik denk dat Nederland gewoon gestemd heeft op Marokko, zou ook raar als zij dat niet doen na de uitspraken van de KNVB gisteren.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Kijk beinsport news als je iptv hebt bijna alle midden oosten landen hebben op usa gestemd op Palastina en Jordanie na

  8. #38
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Hahahaa dit was al bekend
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Ook egypte en libanon?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Nee, ik denk dat Nederland gewoon gestemd heeft op Marokko, zou ook raar als zij dat niet doen na de uitspraken van de KNVB gisteren.
    Ik wed 1000 euro met jou dat nederland voor usa heeft gestemd,knvb stemt niet ,voetbalbonden mogen niet stemmen

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Ook egypte en libanon?

    Egypte is Noord Afrika,Libanon indd ook,kijk Beinsport news nu

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Kijk beinsport news als je iptv hebt bijna alle midden oosten landen hebben op usa gestemd op Palastina en Jordanie na
    het is die achterlijke jurken dan toch goed gelukt

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Ik neem aan dat qatar voor marokko heeft gestemd? Want rel met saudiers ging over qatar

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    het is die achterlijke jurken dan toch goed gelukt
    Ik hoop dat Marokko nu wakker word en weet wie hun egte vrienden zijn,ze zeggen je vijand is je vriend en er voor je is wanneer het egt noodzakelijk is,je vriend steekt je in de rug ,Algerije is boos op de rest van de arabische wereld zie ik nu op beinsport news.

  15. #45
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    We wisten allemaal wel dat het naar Amerika zou gaan, maar dat het verschil zo enorm zou zijn, had ik niet verwacht. Naaistreek. Is die lijst inmiddels online? Ik kan op dit moment geen Bein kijken.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب