1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Het leven is soms oneerlijk of zijn het de MENSEN

    Maar alhamdoelilah oe safii
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    101
    30-05-2013

    Het leven is niet voor niets een test. Hou je sterk weha

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Citaat Geplaatst door jawelless Bekijk reactie
    Het leven is niet voor niets een test. Hou je sterk weha
    KLOPT! In Sha Allah! Soms ben ik meer benieuwd naar de dood dan naar DIT LEVEN waar we in zijn.
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    101
    30-05-2013

    Ameen. Ik zal je tip geven hoe ik in het leven sta. Mensen zijn bang om te vallen en pijn te voelen. Ik ben blij als ik val en pijn voel want Je kan niet omhoog gaan in het leven zonder te vallen en pijn te voelen. Het maakt je sterker, je hoort er van te leren. Dat is mijn gedachte Hahah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Citaat Geplaatst door jawelless Bekijk reactie
    Ameen. Ik zal je tip geven hoe ik in het leven sta. Mensen zijn bang om te vallen en pijn te voelen. Ik ben blij als ik val en pijn voel want Je kan niet omhoog gaan in het leven zonder te vallen en pijn te voelen. Het maakt je sterker, je hoort er van te leren. Dat is mijn gedachte Hahah
    je hebt gelijk bedankt. Haha dat is mooi dat je zo gedachte hebt. Ieder op zijn eigen manier.
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    101
    30-05-2013

    En nou genieten van je dagje. Hup uitloggen

  7. #7

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door jawelless Bekijk reactie
    Ameen. Ik zal je tip geven hoe ik in het leven sta. Mensen zijn bang om te vallen en pijn te voelen. Ik ben blij als ik val en pijn voel want Je kan niet omhoog gaan in het leven zonder te vallen en pijn te voelen. Het maakt je sterker, je hoort er van te leren. Dat is mijn gedachte Hahah
    Jij bent een wijze persoon. Ben helemaal met je eens.

    Verder kan ik er aan toevoegen. Het zijn inderdaad de mensen die het elkaar moeilijk maken in het leven. Er zijn dingen die geschreven zijn maar het meest is vrij wil en dus eigen keuze.

    Bijv er zijn vrouwen die er voor kiezen om niet Jong te trouwen of eerst willen studeren en elke man afwijzen en dan worden ze 28 en dan gaan ze ineens topics openen. Dan heb je het voor jezelf moeilijk gemaakt.

    Zo zijn er nog meerdere voorbeelden waar wij het elkaar moeilijk maken. Als we elkaar hielpen en er voor elkaar waren zou de wereld er anders hebben uitgezien

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    101
    30-05-2013

    Je hebt gelijk. Ben het met je eens

  10. #10
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Mensen kunnen oneerlijk zijn om te overleven

    Leven is oneerlijk als je het toelaat

    gwn sterker staan and dont giva a f*****

  11. #11
    Solum

    Reacties
    218
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door Leuke_tabdarst Bekijk reactie
    Maar alhamdoelilah oe safii
    Bepaalde mensen worden eenmaal op jouw pad geplaatst door Allah ta3alaa.
    Sommige van deze 'mensen' kunnen je voorzien van kennis terwijl sommige van deze mensen een beproeving voor je zijn.
    Dit leven is niet zo bepaald door Allah, dit leven is zo gemaakt door de mensen. Daarom zegt Allah ta3alaa ook in de koran.

    Voorwaar, Allah zal (de goede toestand van) een volk niet veranderen, totdat zij het zelf veranderen. En als Allah het slechte voor een volk wil, dan is er niemand die het kan afwenden. En zij zullen naast Hem geen beschermer hebben. Surah Ar-Ra'd vers 11

    Allah is duidelijk over zijn beproevingen naar de mensen toe daarom wordt er in Surah Ankaboet vers 2-3

    “Dachten de mensen dat zij met rust worden gelaten, als zij zeggen: ,,Wij geloven,” en dat zij niet beproefd worden? En voorzeker, Wij hebben degenen vóór hen op de proef gesteld. Allah kent zeker degenen die oprecht spreken en Hij kent zeker de leugenaars.”

    Ik zou zeggen leef je leven, en bij elke tegenslag zeg "Allah ou aqbar wal hamdoulillaah", degene die overspoelt wordt door rampen, is een teken van de liefde van Allah, dat wil zeggen. Allah wilt jou in djannah hebben, omdat jij met jou handelingen het niet kan redden om in djannah te komen zal Allah jouw overspoelen met beproevingen zodat jouw geduld de sleutel gaat worden tot djannah!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Citaat Geplaatst door handjevolliefde Bekijk reactie
    Bepaalde mensen worden eenmaal op jouw pad geplaatst door Allah ta3alaa.
    Sommige van deze 'mensen' kunnen je voorzien van kennis terwijl sommige van deze mensen een beproeving voor je zijn.
    Dit leven is niet zo bepaald door Allah, dit leven is zo gemaakt door de mensen. Daarom zegt Allah ta3alaa ook in de koran.

    Voorwaar, Allah zal (de goede toestand van) een volk niet veranderen, totdat zij het zelf veranderen. En als Allah het slechte voor een volk wil, dan is er niemand die het kan afwenden. En zij zullen naast Hem geen beschermer hebben. Surah Ar-Ra'd vers 11

    Allah is duidelijk over zijn beproevingen naar de mensen toe daarom wordt er in Surah Ankaboet vers 2-3

    “Dachten de mensen dat zij met rust worden gelaten, als zij zeggen: ,,Wij geloven,” en dat zij niet beproefd worden? En voorzeker, Wij hebben degenen vóór hen op de proef gesteld. Allah kent zeker degenen die oprecht spreken en Hij kent zeker de leugenaars.”

    Ik zou zeggen leef je leven, en bij elke tegenslag zeg "Allah ou aqbar wal hamdoulillaah", degene die overspoelt wordt door rampen, is een teken van de liefde van Allah, dat wil zeggen. Allah wilt jou in djannah hebben, omdat jij met jou handelingen het niet kan redden om in djannah te komen zal Allah jouw overspoelen met beproevingen zodat jouw geduld de sleutel gaat worden tot djannah!
    je hebt me laten huilen wollah. Dit heeft mij geraakt! In Sha Allah we doen ons best. Dank je wel voor je wijze woorden.
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.940
    18-07-2010

    Ghair in sha allah.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Citaat Geplaatst door issamcc Bekijk reactie
    Ghair in sha allah.
    Ameen!
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!