1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ow, maar ze leest intersectioneel, cross-cultureel between the lines. Daar stond duidelijk iets over fascistische vetophopingen.Ik zag het ook.
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    je achilleshiel is weer zichtbaarlezen is je sterkse kant ook al niet..als ik morgen alleen in minirokje over straat rond huppel vind en de overheid en de gelovigen er wat van..das wat er staat..

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Nee hoor, die hebben bepaalde privileges. Eigen stranden en Campings enzo.
    toch wat minder privileges dan de burqa niqaab ladies of niet?????
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ow, maar ze leest intersectioneel, cross-cultureel between the lines. Daar stond duidelijk iets over fascistische vetophopingen.Ik zag het ook.

    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    toch wat minder privileges dan de burqa niqaab ladies of niet?????
    Adhv jouw reacties kan ik stellen dat je totaal geen wereldbeeld hebt, maar echt in jouw eigen bubbel van inclusie leeft (lees begataliseren van uitsluiting en ontnemen van basale rechten is ethisch verantwoord).

    Jouw reacties bevatten een hoop BS. Het is een dagtaak om ze iedere keer te debunken.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Laten we hier vooral de openheid onder de sharia tegenoverstellen, en beide regimes van uitsluiting vergelijken.Debunker debunk.
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Adhv jouw reacties kan ik stellen dat je totaal geen wereldbeeld hebt, maar echt in jouw eigen bubbel van inclusie leeft (lees begataliseren van uitsluiting en ontnemen van basale rechten is ethisch verantwoord).Jouw reacties bevatten een hoop BS. Het is een dagtaak om ze iedere keer te debunken.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Jakko... je staat op negeer. Lijkt erop dat je afkickverschijnselen vertoont dat ik niet meer reageer op je getrol...

    Overal zie ik jouw naam.... just give iT up. Ik reageer uit principiële redenen niet op trollen.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ow, maar ze leest intersectioneel, cross-cultureel between the lines. Daar stond duidelijk iets over fascistische vetophopingen.Ik zag het ook.


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Dat is niet erg, dat weet ik toch. Ik doe het meer voor de anderen. Die zien mijn reacties op jou. Goeie deal toch?
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Jakko... je staat op negeer. Lijkt erop dat je afkickverschijnselen vertoont dat ik niet meer reageer op je getrol...Overal zie ik jouw naam.... just give iT up. Ik reageer uit principiële redenen niet op trollen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Adhv jouw reacties kan ik stellen dat je totaal geen wereldbeeld hebt, maar echt in jouw eigen bubbel van inclusie leeft (lees begataliseren van uitsluiting en ontnemen van basale rechten is ethisch verantwoord).

    Jouw reacties bevatten een hoop BS. Het is een dagtaak om ze iedere keer te debunken.
    te debunken.

    waar ben je begonnen dan??

    tot nu hebben burqa en nigaab ladys tich echt meer rechten dan dat meisje dat vrolijk rond huppelt in alleen een minirokje..
    ook meer rechten dan de papoea man met alleen zijn peniskoker ..


    dus kom eens uit die slachtofferrol..want ondanks dat je denkt gevat te zijn kom je niet verder dan die pure slachtofferrol.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Gewoon fietsen of rijbewijs fixen dan

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    even tussendoor: hoe heb je een wereldbeeld?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Nee hoor, die hebben bepaalde privileges. Eigen stranden en Campings enzo.
    Mogen ze naakt met de tram? Nee he. dat er speciale plekken zijn waar ze wel naakt mogen komen staat daar volledig los van, die plekken hebben burqadragers ook.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    Gewoon fietsen of rijbewijs fixen dan
    Doe maar niet joh. en rij alsjeblieft ook geen auto met een burqa aan. Je ziet geen hol, levensgevaarlijk.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dit moet ik even quoteren;



    Vrij vertaald; moslima’s met burka mogen als aapjes rond paraderen op straat, maar worden wel uitgesloten van basale rechten en voorzieningen als zorg, openbaar vervoer en onderwijs.

    Uitsluitingsmechanisme wordt dus in deze louter uitgevoerd door de overheid?
    Er word niemand uitgesloten. Wel krijgt iemand een keuze of een helm boerka of bivakmuts balangrijker voor iemand zij dan de genoemde locaties.

  15. #45
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    zo liberaal zijn die verraders van de VVD niet hea.