1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    En in ziekenhuizen, en in het onderwijs, en in het openbaar vervoer.
    Niet alleen de overheid.

    Bivakmutsen bij demonstraties blijven ook toegestaan? Echt foute boel, hoor.
    Overheid verwijs ik in deze naar de wetgevende macht, dombo.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Overheid verwijs ik in deze naar de wetgevende macht, dombo.
    Dan moet je dat er bij zetten, dombo. Je accentueert "overheidsgebouwen" samen met openbaar vervoer, onderwijs en ziekenhuizen en hebt het even later over "overheid".

    Maar ja, de wet verbiedt straks de boerka op die plekken. Maar daarbij wordt die moslima niet uitgesloten van vervoer, zorg, diensten van de overheid of onderwijs. Ze kan op die plekken haar boerka gewoon uitdoen. De antifa-demonstrant doet op die plekken zijn/haar bivakmuts af en de moterrijd(er) de integraalhelm.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    yep
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dit moet ik even quoteren;Vrij vertaald; moslima’s met burka mogen als aapjes rond paraderen op straat, maar worden wel uitgesloten van basale rechten en voorzieningen als zorg, openbaar vervoer en onderwijs.Uitsluitingsmechanisme wordt dus in deze louter uitgevoerd door de overheid?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dit moet ik even quoteren;



    Vrij vertaald; moslima’s met burka mogen als aapjes rond paraderen op straat, maar worden wel uitgesloten van basale rechten en voorzieningen als zorg, openbaar vervoer en onderwijs.

    Uitsluitingsmechanisme wordt dus in deze louter uitgevoerd door de overheid?
    uitgesloten van school ziekenhuis en openbaar vervoer??

    nee hoor dat is hun eigen keuze dan..net zoals nudisten die keuze ook maken..

    En als " aapjes rond paraderen op straat" kijk jou ff racistisch bezig zijn ..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door abdoub Bekijk reactie
    ik denk ze willen zeggen dat deze maatregelen die paar honderd boerkadragers niet helpen in de emancipatie. de boerkadragers gaan zich meer isoleren.

    je denkt dar ze nu wel willen emanciperen?
    zich willen mengen met de ongelovigen think again..
    dat ding dragen ze overduidelijk om duidelijk te maken hoe ze denken over deze maatschappij..
    moeten ze wat mij betreft zelf weten maar gebruik niet de smoes intergreren met burqa of niqaab in een open maatschappij
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    als ik morgen alleen in minirok over straat rond huppel vind en de overheid en de gelovigen er wat van..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dit moet ik even quoteren;



    Vrij vertaald; moslima’s met burka mogen als aapjes rond paraderen op straat, maar worden wel uitgesloten van basale rechten en voorzieningen als zorg, openbaar vervoer en onderwijs.

    Uitsluitingsmechanisme wordt dus in deze louter uitgevoerd door de overheid?
    Daar hebben nudisten ook last van. Die mogen niet naakt in de tram zitten, en dus kunnen ze niet met de tram. Uitsluitingsmechanisme van de overheid.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    als ik morgen alleen in minirok over straat rond huppel vind en de overheid en de gelovigen er wat van..
    Dat is dat uitsluitingsmechanisme. Je weet toch.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    als ik morgen alleen in minirok over straat rond huppel vind en de overheid en de gelovigen er wat van..
    Nah, denk niet dat iemand wakker ligt van jouw cellulitis .... en vet ophopingen.

    Geseksualiseerde maatschappij is allang genormaliseerd.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Dat is dat uitsluitingsmechanisme. Je weet toch.
    De wet op openbare zeden schennis komt puur en alleen voort uit de abrahamistische
    religies..
    kijk naar stamnen in Afrika de papoea's in nieuw Guinea..als of die geen zeden of moraal hebben.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je koloniseert culturen die bloot niet aanstootgevend vinden, en die niet kapitalistisch gecommodificeerd zijn. Nare kolonist.
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Nah, denk niet dat iemand wakker ligt van jouw cellulitis .... en vet ophopingen.Geseksualiseerde maatschappij is allang genormaliseerd.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Daar hebben nudisten ook last van. Die mogen niet naakt in de tram zitten, en dus kunnen ze niet met de tram. Uitsluitingsmechanisme van de overheid.
    Nee hoor, die hebben bepaalde privileges. Eigen stranden en Campings enzo.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    begin een petitie voor een boerka-strandje
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Nee hoor, die hebben bepaalde privileges. Eigen stranden en Campings enzo.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    ieder zijn eigen privilege

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Nah, denk niet dat iemand wakker ligt van jouw cellulitis .... en vet ophopingen.

    Geseksualiseerde maatschappij is allang genormaliseerd.

    je achilleshiel is weer zichtbaar

    lezen is je sterkse kant ook al niet..

    als ik morgen alleen in minirokje over straat rond huppel vind en de overheid en de gelovigen er wat van..

    das wat er staat..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..