1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dit is wat er exact zal gebeuren. Iedereen zal de actie van Wilders negeren. Jij zult worden uitgenodigd door een praat programma en dan gaan de presentator en een Joodse gast jou helemaal afbranden op nationale televisie.

    Is namelijk al eerder gebeurd.

    https://youtu.be/r1M-NSl5s7k

    Welcome to the land of hypocrisy
    Dat was jaren geleden... laten we nu een nieuwe Cartoon wedstrijd gaan maken hoe oude NSB’ers voor aantal guldens joden verkochten.....

    Of hoe kindergevangenis in Palestina verheerlijkt wordt door het Parlement.....

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Het centrum van Fascime.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dat was jaren geleden... laten we nu een nieuwe Cartoon wedstrijd gaan maken hoe oude NSB’ers voor aantal guldens joden verkochten.....

    Of hoe kindergevangenis in Palestina verheerlijkt wordt door het Parlement.....
    Ik ga niet meedoen aan dit soort provocatie. Behandel anderen zoals je zelf behandelt wilt worden. Types als Wilders leven voor haat en kunnen niets meer dan kinderachtig uitlokken om daarna zielig en wijzend te huilen wanneer ze een blauw oog ontvangen.
    Heavy

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dat was jaren geleden... laten we nu een nieuwe Cartoon wedstrijd gaan maken hoe oude NSB’ers voor aantal guldens joden verkochten.....

    Of hoe kindergevangenis in Palestina verheerlijkt wordt door het Parlement.....
    zijn er al heel veel van, niet zo orinigeel he, bedenk even een tekening van iets of iemand waarvan er geen tekeningen zijn, dat is wat origineler
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Gesproken tdm ...

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik ga niet meedoen aan dit soort provocatie. Behandel anderen zoals je zelf behandelt wilt worden. Types als Wilders leven voor haat en kunnen niets meer dan kinderachtig uitlokken om daarna zielig en wijzend te huilen wanneer ze een blauw oog ontvangen.
    Jawel... ik wil hier wel aan deel nemen. Maar dan wil ik geen enkele gezeik horen over een zogenaamde slachtoffer rol en dat we niet tegen “satire” kunnen.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Rakonkel van de ira en de ETA ..en de serven ... en de geruilla van zuid Amerika ... .... doe voor de afwisseling andere provoceren ... kijken hoe hun reageren .... Just for fun

    Vergelijk je het onderwerp van deze wedstrijd nou met de ETA of geruilla van zuid Amerika?

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Ik geen enkel aan dat het beeld van wilders en zijn aanhangers word bevestigd doordat zelfs een teken wedstrijd toestemming nodig heeft van een anti terreur eenheid.

    Wou je beweren dat dit hun een ander beeld geeft?

    Heeft nix meet een toon zetten te maken.
    Enigste manier hoe pvv een ander beeld krijgt is wachten tot ze sterven en Allah ze confronteert met realiteit.

    Alleen een dwaas is bezig met beeld veranderen van iemand die zijn beeld niet wilt veranderen.
    Heavy

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Bah... hoe fascisme hoogtij viert hier in Nederland. En dit zich bevind midden in bet centrum van de Tweede Kamer.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Jawel... ik wil hier wel aan deel nemen. Maar dan wil ik geen enkele gezeik horen over een zogenaamde slachtoffer rol en dat we niet tegen “satire” kunnen.
    Ik garandeer je jou hele reputatie wordt nationaal gesloopt als je een tekening gaat maken over de holocaust. Dit land is gevuld met Joodse instituten en zal zelfs geen enkel rechtse autochtoon jou beschermen om vrijheid te krijgen zonder beschaamd te mogen worden.
    Heavy

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik garandeer je jou hele reputatie wordt nationaal gesloopt als je een tekening gaat maken over de holocaust. Dit land is gevuld met Joodse instituten en zal zelfs geen enkel rechtse autochtoon jou beschermen om vrijheid te krijgen zonder beschaamd te mogen worden.
    Kolonialisme heerst nog steeds, dimensie in kennisproductie beslaat het ook.

    Er wordt nog om minder iemand zijn of haar reputatie geslopen. Neem de volgende casuïstieken;

    -Tariq Ramadan is door een leugen uit zijn functie als hoogleraar ontheven.
    - Yasmina Haifi is uit haar functie ontheven als ambtenaar om een mening op twitter.
    - NIDA werd uitgesloten van verbond Links omdat deze verkapte democratie een oude tweet vonden over de equalizing met bezetters van Palestina en ISIS
    - Denk wordt gemolesteerd als partij, lange arm van Erdogan wordt het genoemd.

    En zo kan ik nog meer voorbeelden noemen hoe fascisme hier leidend is.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Gesproken tdm ...
    Shoukran
    Heavy

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Kolonialisme heerst nog steeds, dimensie in kennisproductie beslaat het ook.

    Er wordt nog om minder iemand zijn of haar reputatie geslopen. Neem de volgende casuïstieken;

    -Tariq Ramadan is door een leugen uit zijn functie als hoogleraar ontslagen.
    - Yasmina Haifi is uit haar functie ontheven als ambtenaar om een mening op twitter.
    - NIDA werd uitgesloten van verbond Links omdat deze verkapte democratie een oude tweet vonden over de equalizing met bezetters van Palestina en ISIS
    - Denk wordt gemolesteerd als partij, lange arm van Erdogan wordt het genoemd.

    En zo kan ik nog meer voorbeelden noemen hoe fascisme hier leidend is.
    Fascistische denkwijzes zijn dan ook nooit verdreven uit Europa. Uitspraken zoals dit nooit meer verwijzend naar WW2 moeten we niet al te serieus nemen want wat we vandaag kunnen zien is wat er aan het begin van ww2 ook soortgelijk gebeurde.
    Heavy

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    159
    30-05-2018

    Bijdehand en gedurfd hoor, je zou toch denken dat ze geleerd hadden van charlie hebdo.

    Maar aan de andere kant totaal niet bijdehand en gedurfd, maar een extreem laffe pussy actie aangezien hij het alleen in de speciaal bewaakte afgesloten 2e kamer afdeling durft te houden.

    Laat hem die wedstrijd dan openlijk in het openbaar houden, ergens op een plein oid, het liefst op een podium?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Muslim_X Bekijk reactie
    Bijdehand en gedurfd hoor, je zou toch denken dat ze geleerd hadden van charlie hebdo.

    Maar aan de andere kant totaal niet bijdehand en gedurfd, maar een extreem laffe pussy actie aangezien hij het alleen in de speciaal bewaakte afgesloten 2e kamer afdeling durft te houden.

    Laat hem die wedstrijd dan openlijk in het openbaar houden, ergens op een plein oid, het liefst op een podium?
    ik denk dat voor de trein springen een grotere overlevingskans bied
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance