1. #151
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Ja, dat is mij duidelijk dat je een oude lid bent. Geen idee wie hier de “Kamervoorzitter” is, maar thanks anyway.

    Jouw gouden puntje kleurt mooi tussen al het groen

    Graag gedaan. Ik was ook kamervoorzitter van onzinhoekje.

    Prachtig om te zien hoe genegeerde nsb nageslachten hunkeren om jou aandacht

  2. #152
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Graag gedaan. Ik was ook kamervoorzitter van onzinhoekje.

    Prachtig om te zien hoe genegeerde nsb nageslachten hunkeren om jou aandacht
    Ik kom daar eerlijk gezegd nooit...

    i’m good... i know.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Abdul_karim als het allemaal meevalt gun ik jou en je omgeving het zelfde als die mensen daar ...

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    bah, wat een sletterij hier zeg, onzedelijk geflirt...

  5. #155
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Ik kom daar eerlijk gezegd nooit...

    i’m good... i know.

    In het begin van mijn m.nl carriere zat ik daar soms dag en nacht, maar hier zijn meer nsb en nazi nageslacht actief en dat trekt mij meer dan onzinhoekje


    Er kan er maar 1 de beste zijn en dat ben jij

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    oow, bah ze gaan maar door, het druipt van de muren, perverts...

  7. #157
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Abdul_karim als het allemaal meevalt gun ik jou en je omgeving het zelfde als die mensen daar ...
    Wedden dat die figuur marokkaansbloed bezit?

    Waarschijnlijk heeft een marokkaan zijn westerse blanke moeder ooit zwanger gemaakt toen hij dronken was. Eindstand:
    Marokkaanse vader wist dat niet en heeft spijt dat hij gebaard heeft met een ongelovige mits zijn westerse moeder de geboorte van die bastaardkind voor die marokkaan verzwegen heeft.

    Vandaar dat Abdul zichzelf haat en zijn marokkaanse bloed snap je?

    Vaak plegen zulke bastaardkinderen ook zelfmoord na hun 40ste

  8. #158
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    In het begin van mijn m.nl carriere zat ik daar soms dag en nacht, maar hier zijn meer nsb en nazi nageslacht actief en dat trekt mij meer dan onzinhoekje


    Er kan er maar 1 de beste zijn en dat ben jij
    Ja, veel fascisten hier aanwezig. Klopt.

    Sukrane

  9. #159
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    De populatie mensen met een islamitische overtuiging groeit nog steeds, en we nemen nog steeds islamitische vluchtelingen en asielzoekers op.
    Met anders woorden dat ontmenselijkt valt enorm mee, zoals in, het bestaat niet.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  10. #160
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Met anders woorden dat ontmenselijkt valt enorm mee, zoals in, het bestaat niet.

    Precies.

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Ik had dit op een andere topic geplaatst:

    Zolang mensen hun job kwijt raken, gemolesteerd worden omdat ze zich openlijk engageren tegen corruptie en fascisme, terwijl anderen daar een veer in hun **** krijgen omdat ze precies zeggen wat de gevestigde partijen zeggen, zullen we het beestje bij de naam noemen. Er is een kleine scheidslijn tussen broodroof en cliëntelisme

    #huisallochtonen #clientelisme
    Toevallig iets met denk te maken? Je redenaties en schrijfsels volgen een pad dat soms even absurd is als dat van hun.

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Of niet Rakonkel pvv...zo absurd?

  13. #163
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    Ik heb er ook nog een paar.


  14. #164
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    hiermee bewijst hij alleen maar hoe kinderachtig hij wel niet is

    en dat hij zelf niet serieus genomen wil worden

    misschien doet hij dat wel om duidelijk te maken dat hij alleen een subsidieuitkering wil en niet serieus genomen wil worden om het land te besturen

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Jullie nemen ze op im de regio daar leeg te krijgen ..... plus vertel eens hoeveel subsidie nl krijgt per vluchteling .... je wou toch wat was het toen der tijd .... democratie naar die regio brengen .... zoiets toch +/- 17 a 18 jaar terug ....