1. #166
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    geert wilders is een vieze vuile smerige tyfus homo en is in zijn reet genomen door gülen en öcalan.

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door MarokkaanAlmere Bekijk reactie
    geert wilders is een vieze vuile smerige tyfus homo en is in zijn reet genomen door gülen en öcalan.
    +

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    118
    25-04-2016

    Zo kennen we hem. provoceren tot het uiterste om extra aandacht te krijgen voor zijn haat politiek. Bah!

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Jullie nemen ze op im de regio daar leeg te krijgen ..... plus vertel eens hoeveel subsidie nl krijgt per vluchteling .... je wou toch wat was het toen der tijd .... democratie naar die regio brengen .... zoiets toch +/- 17 a 18 jaar terug ....
    Subsidie?
    Van wie dan?
    En denk je dat dat opweegt tegen de jarenlange kosten die er aan verbonden zijn?
    Overigens zou de discussie over het opnemen van vluchtelingen helemaal niet moeten gaan over geld, maar dat terzijde.

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Hetgeen precies wat te maken heeft met Arib?
    Dat snap jij niet als eencellige.

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    los van het feit dat moslim landen geruïneerd worden in het MO door louter geopolitieke motieven en hier de moslims in EU ontmenselijkt worden, is deze quote bij voorbaat te ondoordacht en simplistisch.

    Maar wat verwacht je ook van zelfhatende amoebes...
    Geopolitieke motieven van bepaald niet allen het westen.

    En ontmenselijken is weer zo'n woord dat aan inflatie onderhevig is lijkt het.
    Hoe word jij ontmenselijkt?

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    @Mike

    Dat de leden of de symphatisanten zich tot zover profileren als Moslims, valt niet te ontkennen. Zover de correcte informatie over ieder individuele actie voor ons tot beschikking is.

    Tuurlijk is er een verschil tussen de holocaust en een profeet. Maar er is ook iets wat die 2 verbindt.
    Dat is de impact en belangrijke waarde de aanwezig zijn in die 2 voor verschillende mensen.

    Mensen die de holocaust als ontzettend belangrijke moment ervaren in het menselijke geschiedenis. Die voelen zich gekwetst als iemand dat neerzet als grap of erger.

    Hoe dan ook ik vind niet dat alles zomaar beledigd en bespot mag worden. Fatsoen en respect dient aanwezig te zijn indien je een beschaafd samenleving wilt zijn.

    Westerse mentaliteit dat zich nog rebels wilt losrukken van de kerk verleden. Begint een niveau van waanzin te bereiken. Het is ongepast en dient naar mijn mening verboden te worden.

    Je zou denken dat Nederland geleerd heeft van haar geschiedenis. Dat ze heeft kunnen meemaken hoe haar buren een bepaalde groep hebben behandeld. Het begon niet met treinen en kampen nee het begon met de simpele dingen. Het beledigen en het constant lasteren tot het gewoon als haat werd gezien. Ze werden gedemoniseerd en er begon een patroon van dehumaniseren te ontstaan.

    Toen het een level had bereikt toen pas begon het extremer te worden. Hoe kan Nederland hier blind voor zijn en niet zien dat zij een onderdeel speelt in de mogelijke aankomende burger of wereld oorlog.

    Het is zorgwekkend en types als Wilders spelen daar een enorm grote rol in. Tuurlijk zijn Marokkanen en Moslims in dit land ook een deel van een probleem. Maar dat zijn kwesties die andere culturen en gemeenschappen ook kunnen hebben. Het is een kwestie van problemen erkennen en met constructieve oplossingen komen.

    Types als Wilders zijn niet van de constructieve oplossing. Maar van de haat spuwen en fascistische doelen hebben ten nadele van de harmonie, eenheid en tolerantie van dit land.
    Dat snap ik.
    Ik respecteer deze mening daarover ook alleen ik ben principieel tegen verbieden van meningen en het uiten daarvan.
    Dat vind ik gewoonweg belangrijker dan mensen niet beledigen, maar hier gaan we het niet over eens worden denk ik.

  5. #170

  6. #171
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    (...)


    Dat snap jij niet als eencellige.


    Geopolitieke motieven van bepaald niet allen het westen.

    En ontmenselijken is weer zo'n woord dat aan inflatie onderhevig is lijkt het.
    Hoe word jij ontmenselijkt?

    (..)
    Door autonomie (vnl in beleving v religiositeit) van de moslims te beperken.

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    MikeH ..een deel van de discussie bij tokkies gaat alleen over geld .... ga de boel niet romantiseren ... be real ... en ga info op doen ... want blijkbaar geloof je in huiskamersprookjes ...

  8. #173
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    geert wilders is een homo en pijpt netanyahu en trump.

  9. #174
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door MarokkaanAlmere Bekijk reactie
    Ik heb er ook nog een paar.


    Los van jouw vrome tekst, vind je dat dit soort cartoons moeten kunnen? Gewoon "ja" of "nee" is genoeg hoor.

  10. #175
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door MarokkaanAlmere Bekijk reactie
    geert wilders is een homo en pijpt netanyahu en trump.

    OK. Je mag op de foto met
    Erdogan en Johnny de Mol ...

  11. #176
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Los van jouw vrome tekst, vind je dat dit soort cartoons moeten kunnen? Gewoon "ja" of "nee" is genoeg hoor.
    Natuurlijk moeten dit soort cartoons gewoon kunnen. Dat heet vrijheid van meningsuiting gülenpijper.

  12. #177
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door MarokkaanAlmere Bekijk reactie
    Natuurlijk moeten dit soort cartoons gewoon kunnen. Dat heet vrijheid van meningsuiting gülenpijper.
    Die cartoons wat je hier plaatst zijn eerder gemaakt door niet- moslims.... weet niet wat je promoot verder :/

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Sowieso niet doen wat je zelf ook niet wil..... heel simpel

  14. #179
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Subsidie?
    Van wie dan?
    En denk je dat dat opweegt tegen de jarenlange kosten die er aan verbonden zijn?
    Overigens zou de discussie over het opnemen van vluchtelingen helemaal niet moeten gaan over geld, maar dat terzijde.


    Dat snap jij niet als eencellige.


    Geopolitieke motieven van bepaald niet allen het westen.

    En ontmenselijken is weer zo'n woord dat aan inflatie onderhevig is lijkt het.
    Hoe word jij ontmenselijkt?


    Dat snap ik.
    Ik respecteer deze mening daarover ook alleen ik ben principieel tegen verbieden van meningen en het uiten daarvan.
    Dat vind ik gewoonweg belangrijker dan mensen niet beledigen, maar hier gaan we het niet over eens worden denk ik.

    Zet je hier nu uitgerekend juist Jakko als een eencellige weg? Jakko? Ik ben het niet vaak met hem eens maar "eencellig?"

    Jakko niet hoor!

  15. #180
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Zet je hier nu uitgerekend juist Jakko als een eencellige weg? Jakko? Ik ben het niet vaak met hem eens maar "eencellig?"

    Jakko niet hoor!

    Ik denk dat je gelijk hebt...... het is namelijk nog erger gesteld met hem.