1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Dion Graus, de Turkse versie!!!

  2. #197
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    owowowow wat triest....PVV en DENK match made in heavenIk wil NIDA in de kamer please, Nourdin Ouali, veel meer klasse

  3. #198
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Wow, wat een kwal. Hij doet me denken aan die ene pad van de PVV, die met die sliertbami voor haar. Kom hoe heet 'ie? Ook zo'n rancuneuze gek.

    Je bedoelt Graus of zo?


    Hier een fantastische aanvaring tussen Ozturk en Graus. Ozturk neemt het op voor de Joodse Nederlanders met o.a. een echte Godwin!

    https://m.youtube.com/watch?v=bauThG...wl-dyUqx1OAjTL

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Telkens dat verpersonaliseren: het gaat niet om het feit dat ze mensen meeneemt. Het ging erom dat ze ooit Bosman had meegenomen en dus een verraadster is, want ze is geen Nederlandse Kamervoorzitter, ze is een moslim. En moslims gaan niet met PVV-ers om, en daar gaat Ome Öztrump op toezien. Want Ome Öztrump is een goed moslim. Nou we zijn er uit!

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    De politiek van het kleuterklasje, niet te doen...
    Trump steekt de wereld in de fik, en dan gaan wij hier dit doen.

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Drinkt Ome Öztrump koffie met de PVV?


    waarom?

  7. #202
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Telkens dat verpersonaliseren: het gaat niet om het feit dat ze mensen meeneemt. Het ging erom dat ze ooit Bosman had meegenomen en dus een verraadster is, want ze is geen Nederlandse Kamervoorzitter, ze is een moslim. En moslims gaan niet met PVV-ers om, en daar gaat Ome Öztrump op toezien. Want Ome Öztrump is een goed moslim. Nou we zijn er uit!

    Je zou kunnen denken dat Ozturk de vraag of hij mee kon rijden naar Rotterdam expres gevraagd heeft. Rekenend op een afwijzing. Zodat hij een punt had: "Hij (zij) wel, ik niet". En vervolgens kon gaan zitten jammeren.

    Ik zit overigens al een hele tijd wat filmpjes te bekijken van zijn optredens in de kamer. Het is echt bizar. Totaal respectloos, Ad Hominem, ontwijkend en absoluut onfatsoenlijk in mijn ogen.
    Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die hem oké vinden. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die op hem stemmen. Hij bewijst zijn stemmers een heleboel slechte diensten.

    Dit gaat over attitude. Houding. Respect voor anderen en respect voor andere opvattingen. Ozturk allemaal totaal vreemd, zo lijkt het.

    Echt bizar, deze parlementariër.
    Mijn respect voor mevrouw Arib stijgt per minuut!

  8. #203
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Drinkt Ome Öztrump koffie met de PVV?


    waarom?

    Misschien omdat kamerleden naast politieke tegenstanders ook gewoon collega's zijn? Die in de pauze samen koffie drinken in de kantine, over de kinderen praten, met elkaar mee rijden als dat kan, nog even door discussiëren of over hun vakantie vertellen?

    Maar je weet hoe het werkt in de politiek: ook slechte publiciteit is publiciteit.
    Dit geneuzel en gejammer van Ozturk levert wel weer een paar stemmen op.
    Ik hoop dat er ook slimme kiezers zijn die zijn optreden een reden vinden om de volgende keer niet op hem te stemmen.

  9. #204
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Jeetje die filmpjes volgend wordt het totaal gevaarlijke van de PVV wel heeeel duidelijk. Ook snap ik wel dat DENK er zo gebeten op wordt. Catastrofale samenloop waar DENK echt fouten maakt, in hoe ze alles op iedereen plakken. Maar wat een totale bagger die PVV.

  10. #205
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Zo suf hoe ze dan op Arib focussen. Richt je pijlen op PVV!!!

  11. #206

  12. #207
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Wow, wat een kwal. Hij doet me denken aan die ene pad van de PVV, die met die sliertbami voor haar. Kom hoe heet 'ie? Ook zo'n rancuneuze gek.

    Dion graus..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #208
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Dion for president!

  14. #209

  15. #210
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Ze behandelt een ieder die zich gewoon aan de regels in de kamer houd gelijk.
    inderdaad, eerlijk mens