1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Kuzu en Özturk dan ook? Als je deelneemt aan het democratisch parlementair systeem, dan ondersteun je deze actie van Wilders toch? Blijven zitten is toestemmen.
    Kuzu, Farid en Özturk laten zich niet omkopen zoals Arib dat doet een zielige huisslaaf net als Aboutaleb en Marcouch. Marokkanen voelen zich niet vertegenwoordigd door zulke ratten.
    Heavy

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Arib gaat hier niet over. Ze laat zich dus niet omkopen. Geen argument dus. En als je haar dat wel aanrekent omdat ze deelneemt aan de Tweede Kamer, moet je dat ook Kuzu en Özturk aanrekenen.Je argument gaat eerder op voor Aboutaleb die de Pegida demo door let gaan.
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Kuzu, Farid en Özturk laten zich niet omkopen zoals Arib dat doet een zielige huisslaaf net als Aboutaleb en Marcouch. Marokkanen voelen zich niet vertegenwoordigd door zulke ratten.

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Arib gaat hier niet over. Ze laat zich dus niet omkopen. Geen argument dus. En als je haar dat wel aanrekent omdat ze deelneemt aan de Tweede Kamer, moet je dat ook Kuzu en Özturk aanrekenen.Je argument gaat eerder op voor Aboutaleb die de Pegida demo door let gaan.
    Haar hele opstelling in de 2e kamer zegt genoeg over haar als persoon. Dat alleen types zoals jij haar verdedigt bevestigd alleen maar de beeld dat ze een house slave is.
    Heavy

  4. #169
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Hadden we maar meer van deze personen!
    Maar zoals altijd,niets dan jaloerse woede omdat zij wel succesvol is. De bekende onzin.

    Het is natuurlijk los te komen van de stammencultuur. Men verwacht dat zij in haar rol alleen opkomt voor de Marokkanen.
    Deze baantjes toeschuift, wat fout gaan in de eigen gemeenschap in de doofpot stopt, onkent.
    Maar dat doet zij niet, schande! Verraadster, slaaf van de Nederlanders.
    Nee, zij is volksvertegenwoordigster. Die taak neemt zij serieus.

  5. #170
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Kuzu, Farid en Özturk laten zich niet omkopen zoals Arib dat doet een zielige huisslaaf net als Aboutaleb en Marcouch. Marokkanen voelen zich niet vertegenwoordigd door zulke ratten.

    Waarom blijf jij deze nsb nageslacht voeden broeder? Weet jij niet dat ze daarom hierop m.nl blijven rondhangen? Voedt deze nazis niet broeder. Je schiet er niets mee op

  6. #171
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Kuzu, Farid en Özturk laten zich niet omkopen zoals Arib dat doet een zielige huisslaaf net als Aboutaleb en Marcouch. Marokkanen voelen zich niet vertegenwoordigd door zulke ratten.
    Nee? Turkije!

  7. #172
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Haar hele opstelling in de 2e kamer zegt genoeg over haar als persoon. Dat alleen types zoals jij haar verdedigt bevestigd alleen maar de beeld dat ze een house slave is.

    En wat zeggen neo nazis en moslimhaters jou hier op m.nl reageren? Denk jij zehma dat je ze kan overtuigen? Stop met haatvarkens voeden broeder. Laat ze maar op elkaar reageren totdat ze elkaar in de haren vliegen.

  8. #173
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    En nog wat. Ik had ooit een nederlandse collega genaamd Frans van Gool die mij niet eens met zijn auto bij een bushalte wou afzetten.... Als je stiekem aan het meelezen bent Frans, wat een tyfuslijer was ben jij zeg

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    En wat zeggen neo nazis en moslimhaters jou hier op m.nl reageren? Denk jij zehma dat je ze kan overtuigen? Stop met haatvarkens voeden broeder. Laat ze maar op elkaar reageren totdat ze elkaar in de haren vliegen.
    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    En nog wat. Ik had ooit een nederlandse collega genaamd Frans van Gool die mij niet eens met zijn auto bij een bushalte wou afzetten.... Als je stiekem aan het meelezen bent Frans, wat een tyfuslijer was ben jij zeg
    Vind het niet raar dat die collega jou niet af wilde zetten op een bushalte.

    Wat een grote mond heb je zeg!

  10. #175
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Vind het niet raar dat die collega jou niet af wilde zetten op een bushalte.

    Wat een grote mond heb je zeg!
    Nee, eerder een realist.

    Het is opvallend hoe leden hier bijna als “vervelend” worden gezien omdat zij ook de medestanders viseren .

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Nee, eerder een realist.

    Het is opvallend hoe leden hier bijna als “vervelend” worden gezien omdat zij ook de medestanders viseren .
    Wat bedoel je precies?

  12. #177
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Wat bedoel je precies?
    Het niveau is hier bedroevend laag.... maar ik zal het je uitleggen.

    Een moslim(a) wordt bij voorbaat als zeurend gekenmerkt omdat deze door de groep anti- islamisten getypeerd wordt of viseren als boos en achterlijk sec

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    die schijt turken hebben liever erdogan als voorzitter

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door Tawhid1 Bekijk reactie
    Waarom zou je een Hel bewoner en munafiqah haten, ik zou Allah juist smeken om mij te behoeden dat ik op een dag wakker wordt als kāfirah of munafiqah..
    Ja maar jij bent simpel.

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Ook de Telegraaf meldt het Rotterdam-verhaal:


    DEN HAAG - Denk-Kamerlid Öztürk heeft een standje gekregen van Kamervoorzitter Khadija Arib nadat hij een nummer maakte van haar gebruik van de dienstauto.

    Öztürk vindt het niet kunnen dat Arib na afloop van nachtelijke debatten Kamerleden die een reiskostenvergoeding ontvangen een lift geeft naar haar woonplaats Amsterdam. In het holst van de nacht heeft de nummer twee van de allochtonenpartij zelfs heimelijk foto’s gemaakt van hoe PVV-Kamerlid Bosma bij de preses instapt.


    De Denk-politicus suggereerde onder andere dat er misbruik wordt gemaakt van belastinggeld. Ook eiste hij foeterend informatie over wie er allemaal hebben meegereden.

    ’Vuilspuiterij’
    Arib diende Öztürk van repliek: „U heeft zelf gevraagd om mee te rijden. Maar ik ging niet naar Rotterdam. Toen heeft u foto’s gemaakt. U creëert een schimmige sfeer en dat werp ik verre van me.” De Kamervoorzitter sprak verder van „vuilspuiterij”.

    De preses is niet van plan om te stoppen met het aanbieden van een lift. Ze deed dat ook al met haar eigen auto. „Ik heb zelf in het verleden ook meegereden met Kamervoorzitters.”

    ’U maakt van een mug een olifant’
    Andere Kamerleden distantieerden zich van de beschuldigingen richting Arib. GroenLinks-Kamerlid Özütok: „Ik vind het ongemakkelijk. Als Amsterdamse Kamerleden ook die kant op gaan mogen ze mee. U maakt van een mug een olifant.” Ook D66-Kamerlid Van Meenen spreekt er schande van: „Het ging weer gepaard met een hoop verdachtmakingen.”

    Öztürk bond echter niet in en dreigde zelfs dat als Arib niet vóór dinsdagmiddag met het overzicht komt, ook het vertrouwen van zijn fractie in haar als Kamervoorzitter in het geding is. Arib hield zich echter op het standpunt dat zolang Denk de enige fractie vormt die dit overzicht wil, ze geen reden ziet om dat te leveren.


    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2155384/ozturk-krijgt-standje-van-arib
    Ik begrijp echt niet wat die verlengarm van erdogan hier in Nederland doet.
    Walgelijk die denktroep.