1. #1
    Sporty

    Reacties
    148
    21-05-2018

    Advies gevraagd bij een auto kiezen

    Een vriendin & ik hebben advies nodig. We hebben nu nog ov leven maar soms denken we aan een autotje erbij.
    Gewoon om van a naar b te kunnen. We hebben wel wat vragen.

    Welke auto is het zuinigst wat betreft onderdelen als ze stuk gaan maar ook wat betreft wegenbelasting etc??

    Mocht iemand een van deze autos hebben met een km stand ONDER de 200.000 dan mag je mij n bericht sturen
    Kleur : ALLEEN ZWART en alleen een motor tot 2.0

    Welke is het goedkoopst kwa onderdelen vervangen bij de garage als ze stuk gaan? & kwa wegenbelasting en benzine.

    Peugeot 206
    Audi A3
    Golf 4
    Volkswagen polo
    Nissan Micra

  2. #2
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Totaal geen logica in je keuzes. Een nissan Micra en een Audi a3 vergelijken?
    Motor tot 2.0 dat is best wel heel groot een micra heeft 0.8 50pk en auto kan 2.0 200pk hebben.

    Iets leuks voor erbij dan moet je ook een budget stellen een micra is 800 euro een audi 8000 en zo verder.
    Free PALESTINA

  3. #3
    Sporty

    Reacties
    148
    21-05-2018

    Citaat Geplaatst door Falastine Bekijk reactie
    Totaal geen logica in je keuzes. Een nissan Micra en een Audi a3 vergelijken?
    Motor tot 2.0 dat is best wel heel groot een micra heeft 0.8 50pk en auto kan 2.0 200pk hebben.

    Iets leuks voor erbij dan moet je ook een budget stellen een micra is 800 euro een audi 8000 en zo verder.
    Onzin wat je typt. Je denkt vast dat ik dom ben

    Bye

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    39
    10-06-2018

    Citaat Geplaatst door Falastine Bekijk reactie
    Totaal geen logica in je keuzes. Een nissan Micra en een Audi a3 vergelijken?
    Motor tot 2.0 dat is best wel heel groot een micra heeft 0.8 50pk en auto kan 2.0 200pk hebben.

    Iets leuks voor erbij dan moet je ook een budget stellen een micra is 800 euro een audi 8000 en zo verder.
    lol echt hee, daarom moet je nooit een vrouw achter het stuur zetten. Verstand van een garnaal

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door Falastine Bekijk reactie
    Totaal geen logica in je keuzes. Een nissan Micra en een Audi a3 vergelijken?
    Motor tot 2.0 dat is best wel heel groot een micra heeft 0.8 50pk en auto kan 2.0 200pk hebben.

    Iets leuks voor erbij dan moet je ook een budget stellen een micra is 800 euro een audi 8000 en zo verder.
    Ik zat een beetje te scrollen, kon het niet laten om toch te reageren.

    Het klopt niet wat jij zegt. Het heeft te maken met meerdere elementen; schade, km stand, bouwjaar etc.

    Je zou zelfs een Audi kunnen vinden die goedkoper is dan een Peugeot. Of dit dan een droomauto is valt over te redetwisten.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door DreamGirl07 Bekijk reactie
    Een vriendin & ik hebben advies nodig. We hebben nu nog ov leven maar soms denken we aan een autotje erbij.
    Gewoon om van a naar b te kunnen. We hebben wel wat vragen.

    Welke auto is het zuinigst wat betreft onderdelen als ze stuk gaan maar ook wat betreft wegenbelasting etc??

    Mocht iemand een van deze autos hebben met een km stand ONDER de 200.000 dan mag je mij n bericht sturen
    Kleur : ALLEEN ZWART en alleen een motor tot 2.0

    Welke is het goedkoopst kwa onderdelen vervangen bij de garage als ze stuk gaan? & kwa wegenbelasting en benzine.

    Peugeot 206
    Audi A3
    Golf 4
    Volkswagen polo
    Nissan Micra
    Wegenbelasting/onderdelen zijn audi en volkswagen logischerwijs duurder. Ik zou als ik jou was zou voor een Peugeot/Nissan gaan.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-01-2018

    Audi, Golf en VW zullen sowieso duurder zijn dan de Peugeot en Nissan. Neem erbij dat je wilt investeren in een auto waarmee je toch een aantal
    jaar kan rijden, zul je sneller kiezen voor een auto met minder kilometers op de teller. Ik heb begrepen dat in Nederland de wegenbelasting belachelijk duur is
    in vergelijking met België dus ik zou kiezen voor een auto die je van A naar B brengt met een niet al te zware motor want een Audi met 2.0
    zal je gauw meer kosten aan belastingen en vervangstukken mocht dit nodig zijn dan alle kosten verbonden aan een Peugeot of Citroën die een minder zware motor hebben voor de kleinere modellen.
    Maak jouw vergelijking op en kies niet voor de luxewagen waarvoor je zal moeten gaan werken om die te kunnen veroorloven want een auto is niet de enigste
    kost die je hebt. Veel succes!