1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    32
    23-04-2017

    277 scheidingen per dag in Marokko uitgesproken.

    Salam alaikom....


    Trouwen anno 2018.

    Te triest voor woorden eigenlijk, ze doen maar wat die jongeren tegenwoordig. Mooie blousje aan....aaaa wat schattig ik wil trouwen.
    Mooie bruine ogen...aaaaah wat mooi ik wil trouwen.


    Leuke mooie BMW, geweldig,...ik wil met je trouwen.....ze trouwen om de domste redenen..omdat ie een mooie glimlach heeft ...donder toch op joh. Is toch geen reden.


    Ze3ma terrassje pakken, winkelen, bioscoop, dierentuin, pretpark.....gezellig romanTZZZ strandwandeling lopen.........daar red je een huwelijk echt niet mee...


    Je moet juist leren hoe je met confrontatie's om moet gaan, hoe te reageren als iemand ziek is, of als de zaken even anders gaan d.m.v baan verlies bv.....Niet je gaat janken omdat je geen ketchup hebt gehad bij je Franse frietjes.


    Ook de mannen kunnen er ook wat van....trouwen om vreend te gaan met je buurmeisje Fatima...wat voor man ben jij.


    Of een dame gaan bedreigen met de dood omdat zij niet aan jou idiote eisen voldoet, of haar bankrekening leeg plunderen, eerste klass mietje.......je hoort altijd ja die gaat trouwen vrijdag, die gaat trouwen zaterdag, die gaat verloven zondag...maar wanneer ze scheiden is dat Hchoma, is cultuur, mondje dicht, niet praten t.o familie, jou oom is belangrijker dan jou scheiding....ssssssst...mondje dicht..ZIT!! (net een hond)


    Wanneer er getrouwd wordt weet de hele wijk waar en wanneer.....tot je haar of hem weer alleen ziet wandelen op de markt dan gaan alle alarmbellen rinkelen bij Marokkanen, en dezelfde mensen die jou het beste toewensen die gooien er nog meer scheppen op....nog meer leugens om jou kapot te maken, ze willen niet meer dat je ademt...want ze gunnen je niks, het leek alleen zo...toen was er vreten op tafel, nu niet meer.

    Ik ben zelf een Marokkaan en ben gek op Marokko (niet de mensen) is een verschil......mijn vader ligt daar ook begraven.
    Alleen als ik aan dit soort zaken denk, schaam ik mij zelf als Marokkaan...hoe leg je dit uit:


    In Marokko worden dagelijks gemiddeld 277 scheidingen uitgesproken. Dat bericht het Marokkaans netwerk voor gezinsbemiddeling (CHAML).

    Marokkaanse vrouwen in Verenigde Arabische Emiraten scheiden het meest.

    Forse stijging echtscheidingen onderlinge toestemming in Marokko.




    Volgens de organisatie werden in de loop van 2017 maar liefst 97.129 scheidingsaanvragen door Marokkaanse rechtbanken behandeld. Dat is vijf keer meer dan vijf jaar geleden.

    Asmae El Moudden, voorzitster van het netwerk, verklaarde eind mei dat de alarmerende statistieken over de ontbinding van gezinnen in Marokko ertoe heeft geleid dat een groepering van verenigingen hun inspanningen hebben gecombineerd om bij te dragen aan het vinden van oplossingen bij familieproblemen.

    In een persconferentie onder het thema "Een sterk netwerk, effectieve bemiddeling, een veilig gezin", legde El Moudden uit dat het netwerk jaarlijks ruim 8000 gevallen van echtscheiding behandelde. Dat bericht H24info.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    39
    10-06-2018

    Feminisme en social media zijn de grote hoofdoorzaken.
    Vrouwen hebben geen geduld/respect meer en willen zelf de broek aan tegenwoordig + alles moet groter,duurder, extremer, perfect, want namelijk dat is wat social media beeld ons toont.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    32
    23-04-2017

    Citaat Geplaatst door Baisser Bekijk reactie
    Feminisme en social media zijn de grote hoofdoorzaken.
    en MANAR! :-)


    Antonio ana kanbghik........Cinderalla chofi Alexandro wach t3asha..................Victorio ana kanmoet 3lik......Amanda soektie jallah!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    32
    23-04-2017

    Ik stondlaatst bij mijn moeder in de woonkamer tot mijn grote schik zij mijn broer van 35 jaar.....ga eens even aan de kant alsjeblieft Manar begint.......ik wil weten wat Cinderella heeft gedaan........toen gaf ik het op.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-01-2015

    Geef de vrouwen maar weer de schuld hoor..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Wat zegt dit cijfer? Waar is het tegen gezet? Is er ook een stijging in huwelijken?
    De populatie stijgt, aantal huwelijken neemt toe, dus zal aantal scheidingen ook toenemen.
    Je kan van alles roepen, maar je moet kijken naar wat dat getalletje nou precies zegt in verhouding met andere factoren.
    Anders is het maar gewoon een getalletje.