1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Hou je bek es een keer dicht
    Al gestort aangebrand kippetje??
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    la hawla wala quwwata illa billah deze man is echt bezeten totaal geen taqwa.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door V12 Bekijk reactie
    kijk zijn meesteres is gekomen om haar hond te beschermen
    Je lijkt wel bezeten de laatste maand..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Je lijkt wel bezeten de laatste maand..
    Ik begrijp echt niet hoe FCE iemand als hem kan steunen hoe die praat en zich opstelt totaal geen Islam te vinden. Dit tijdens Ramadan nog wel terwijl iedereen nu weet dat zijn vasten niet meer geldig is na dit allemaal.

    Ik begrijp FCE de afkeuring wel en ik ben het grotendeels met hem eens daarin maar iemand als deze gozer steunen echt raar serieus niet verwacht.

    Ik heb hem hele dag niet aangesproken en hij komt helemaal uit zichzelf in een topic over weeskinderen praten over dat mijn moeder een junk is en zijn homo fantasie verspreiden.

    Vind echt jammer dat die nooit mans genoeg zal zijn dit voor me gezicht te zeggen. Ik had zijn kaken op de stoeprand gelegd zonder genade.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Goh, kritiek kun je goed geven, maar ontvangen is wat anders. Of ik wel of niet geef, en of ik wel of niet onderscheid kan maken ivm de taal eromheen is mijn zaak. Dat is niet smerig. Je bent zelf smerig. Ik heb gedoneerd. Jij niet sukkelaar met je Paypal.
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Ja klopt, maar toch een smerige ondertoon, alsof wij het niet doen uit humanisme. Stop die enkele euro’s dan daar waar de zon nooit schijnt, denk ik dan. Maar dat is mijn mening,

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    extremisten hier. die propageren de zuiverheid te hebben en verbieden het contact hierover met derden. enge sektaristen. Dude, ik begin je te waarderen.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Ik begrijp echt niet hoe FCE iemand als hem kan steunen hoe die praat en zich opstelt totaal geen Islam te vinden. Dit tijdens Ramadan nog wel terwijl iedereen nu weet dat zijn vasten niet meer geldig is na dit allemaal.
    FCE..tja.
    Ik heb een zwak voor FCE..
    Die kan ook gewoon reageren grappig zijn.
    Maar goed seymour is op de 1 of andere manier ook de weg kwijt geraakt..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Ik heb hem zo vaak gemeld bij de admins... door mij is hij zeker 5x verbannen op diverse accounts. Kunnen ze dit soort lui geen IP ban geven? Hij schijnt jaren dit forum te terroriseren ...
    Niet in deze mate..dit herken ik alleen in laatste maanden..
    Snap het ook niet..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Kap alsjeblieft met zeggen wie wel of niet gedoneerd hebben. Daar dienen zulke dingen nooit over te gaan degene die geholpen hebben enorm bedankt en degene die niet kunnen helpen toch bedankt voor de intentie.

    Degene die alleen ruzie willen maken en schelden val dood je hebt niets bijgedragen. Haha oke en nu kappen.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Geloof wat je gelooft. Ik ben wit tenslotte, ik ben niet te vertrouwen.
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Geloof er helemaal niets van dat jij wat gedoneerd hebt. Gewoon belangrijk willen doen. En het is al geregeld hier.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    pffffff I'm out.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Toen ik voor het eerst hier kwam (de Douglas topic), damn... werd door hem aangevallen uit het niets. Hij heeft mij toen de oorlog verklaart... kreeg via een andere lid hier de mededeling dat heel wat leden weg gejaagd zijn door zijn ziekelijke gedrag.... en dat de mods altijd hand boven hem houden.

    Ik heb iig alles binnen mijn mogelijkheid gedaan om deze figuur hier weg te krijgen... verpest heel de sfeer.
    Oke..
    Ik heb ook andere ervaringen met seymour..
    Vind deze haat en ordinaire opstelling op zich jammer en vreemd.
    Maar tis niet de 1e x hier dat ik iemand opeens een uturn heb zie maken hier..al begreep ik het jaren later wat beter..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    46
    19-06-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Inderdaad. Fascisme zit in jullie bloed.
    Wat een discriminatie om te stellen dat alle witten fascisme in hun bloed hebben.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door .Inaya. Bekijk reactie
    Wat een discriminatie om te stellen dat alle witten fascisme in hun bloed hebben.
    Ergste soort die ik heb meegemaakt: manipuleren, liegen, criminaliseren, 0,0 zelfreflexiviteit , alles wat kleur heeft bij uitstek inferieur stellen, zaken dramatiseren etc.

    Ik kan nog hele lijst opnoemen. Ik wil deze diep ingebakerde fascisme graag eruit helpen.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Doe doei
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Doei.