1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Mooi dat je het nooit hebt ondervonden misschien heb je geluk of zijn jullie enorm geassimileerd.
    nogmaals er wordt al sinds jaar en dag gediscrimineerd op de arbeidsmarkt , er zijn talloze onderzoeken hierover geweest, het is vaak ten sprake gekomen. het woordje allochtoon is vervangen door moslim almoehiem niemand ontkent dat...

    ik heb het gewoon over geloofsbelijdenis in algemene zin, wat dat betreft hebben wij alle vrijheden in om ons daarin in te ontwikkelen , ik zie daar echt geen barrières in en heeft echt niets assimilatie te maken....bekijk het ook van een positieve kant

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    'Hij is een bekende publicist', en denk je dat ie het alleen heeft gedaan? Geen ruggespraak heeft gehouden, of kennis heeft van de bepaalde groep?En ik mag hoepen dat hij eerdere cijfers erbij betrekt, dan kun je namelijk pas de veranderingen in de ontwikkeling zien...jonge jonge
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Hij is een bekende publicist, staat duidelijk op de cover.De cijfers zijn sowieso niet actueel en gebaseerd op eerdere werken... het is nu 2018 en cijfers zijn terug te herleiden uit 2000 of zelfs eerder en dan is ook maar de vraag of je van landelijk kan spreken.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    nogmaals er wordt al sinds jaar en dag gediscrimineerd op de arbeidsmarkt , er zijn talloze onderzoeken hierover geweest, het is vaak ten sprake gekomen. het woordje allochtoon is vervangen door moslim almoehiem niemand ontkent dat...

    ik heb het gewoon over geloofsbelijdenis in algemene zin, wat dat betreft hebben wij alle vrijheden in om ons daarin in te ontwikkelen , ik zie daar echt geen barrières in en heeft echt niets assimilatie te maken....bekijk het ook van een positieve kant
    Begrijpelijk als jij geen barriere ziet voor een moslim, maar het heeft wel degelijk te maken met assimilatie en het discriminatie weerhoudt natuurlijk de intergratie.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ga in op wat ik zeg! Je klaagt over een belg die bevoordeeld is over een Marokkaanse onderzoekster, maar jij doet precies hetzelfde maar dan andersom!Je snapt daar de ironie niet van?
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Ik ben geen gast en ik stel kritische vragen in hoeverre dit daadwerkelijk representatief is.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Begrijpelijk als jij geen barriere ziet voor een moslim, maar het heeft wel degelijk te maken met assimilatie en het discriminatie weerhoudt natuurlijk de intergratie.
    https://www.youtube.com/watch?v=EBGb40yh4SY

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ga in op wat ik zeg! Je klaagt over een belg die bevoordeeld is over een Marokkaanse onderzoekster, maar jij doet precies hetzelfde maar dan andersom!Je snapt daar de ironie niet van?
    Ik vrees van niet, want van een deel van links mag je wel twijfelen aan wat zogenaamd rechts is maar andersom niet.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Is zijn team of onderzoeksprotocol niet groter dan Willem o wijze Adela?Waar hen jij die info vandaan?
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    En is de onderzoeker, Willem Willem , een Marokkaanse Nederlander? Waar heb jij deze info vandaan Jakko?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Adela, je laat zo zien dat je zelf denkt dat Marokkanen tot niets in staat zijn...
    Waarom zou er geen Marokkaan in zijn team zitten? Waarom ga je daarvan uit?

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    zelfs het onderzoek vind men hier discriminatie. zucht!
    Wat een diepe zucht...Blijkbaar heb je moeite met intelligente moslims die kritisch onderbouwend zijn over het onderzoek en vragen zich terecht af hoe zoiets tot stand is gebracht. In het verleden is vaak gebleken dat onderzoeken niet vaak op de juiste manier is uitgevoerd. Maar gelukkig is niet iedereen een zelfhatende schaap zoals jij die alles klakkeloos overneemt wat de media roept.

  9. #39
    Dag El Mani

    Reacties
    39.372
    26-10-2005

    Eerlijk is eerlijk... Nederland is gewoon niet meer wat het was.
    Dat vinden niet-moslims ook.
    Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet woon.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Eerlijk is eerlijk... Nederland is gewoon niet meer wat het was.
    Dat vinden ook niet-moslims.
    Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet woon.
    Uiteraard niet.
    Overigens verandert elk land continu dus is dit wel vrij logisch.
    Maar we zien wel verharding en meer polarisatie waar ik ook niet blij mee ben.

    Maar er is (hoewel het ontkent wordt door sommigen) ook steeds minder relatieve armoede bijvoorbeeld, weliswaar met golfbewegingen.
    De trend is nog steeds neerwaarts.
    We hebben ook al 70 jaar vrede etc.
    Het is niet allemaal slecht.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Maar met welke cijfers ben je het nu dan niet eens? Of waar zit hij volgens jou mis?
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dat is hem nu juist; de meest recente cijfers die hij in zijn verslag verwerkt heeft zijn van 3 jaar geleden. Dus van een actueel onderzoek kun je hier niet van spreken. Ik vind het magertjes.En dat mag ik vinden, ben een zeer kritische iemand, tot ergenis van jou. haha

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    of de Koranschool belangrijker is dan je tijd in je toekomstige carrière te steken
    Dit is niets meer dan een kufr-uitspraak.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    maar mensen moeten wel beseffen dat je in NL in alle vrijheid je geloof kan belijden , althans ik of mijn naasten hebben nog nooit een belemmering ondervonden
    Als je als een soefi-clown 1000 rondjes draait, ja dan heeft NL geen probleem met je. Maar zodra je pleit voor aspecten van de islam waarvoor Allah deze religie heeft gezonden naar de mensheid, dan stoppen ze je in een concentratiekamp waar alleen moslimgevangenen zitten.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Dit is niets meer dan een kufr-uitspraak.
    ja want? Koranschool en moskee zal je rekeningen doen betalen?
    je zult naast je relegie ook moeten werken. volgens mij is werken voor je brood niets onislamitisch aan. en omdat tegenwoordig je echt wel eerst tijd moet steken in educatie om een fatsoenlijk je brood te verdienen zeg ik echt niets raars hoor. je kan je kinderen opvoeden alsof ze in saodie arabië leven maar daarmee help je ze echt niet!!!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    ja want? Koranschool en moskee zal je rekeningen doen betalen?
    je zult naast je relegie ook moeten werken. volgens mij is werken voor je brood niets onislamitisch aan. en omdat tegenwoordig je echt wel eerst tijd moet steken in educatie om een fatsoenlijk je brood te verdienen zeg ik echt niets raars hoor. je kan je kinderen opvoeden alsof ze in saodie arabië leven maar daarmee help je ze echt niet!!!
    Allah is Ar-Razzaq (the Provider). Je bent gewoon een brainwashed loonslaafje, die denkt dat je moet werken voor je brood. De meeste rijken werken niet voor hun geld, gehersenspoeld loonslaafje. Ga je religie verkopen voor je tokkiebaas. Goof jezelf weg man.