MVC Lid

Reacties
    6
    05-06-2018

Salam leuke dame

Ik ben Omar, 33 jr. oud, 1.85m lang, bruine ogen.
    Ik woon in de buurt van Amsterdam, ben hmdl moslim en probeer me ook aan de regels te houden.
    In het dagelijkse leven ben ik ondernemer in de plastische chirurgie.

Ik ben spontaan, eerlijk, direct, rustig, volwassen, en ook wel lief.
    Ik hou van het goede leven, hou van reizen naar warme landen, uiteten, terrasje, bios etc.

Ik ben op zoek naar een volslanke dame die klaar is voor de volgende stap in het leven. Ik ben nooit getrouwd geweest maar heb wel relaties gehad, ik vind het belangrijk dat een dame zorgzaam is en dat je alles kunt delen met elkaar. Ik ben modern maar heb ook wel nog de ouderwetse gedachte van dat een dame niet perse hoeft te werken, een man moet haar kunnen verzorgen. Wil je meer van me weten? stel jezelf dan ook netjes voor.

Groet

MVC Lid

Reacties
    6
    05-06-2018

Up

MVC Lid

Reacties
    6
    05-06-2018

Up

MVC Lid

Reacties
    6
    05-06-2018

Up

Sporty

Reacties
    184
    21-05-2018

Aan dat volslanke lees je al dat je n viespeuk bent die niet serieus is.

Dus jij bent al van plan om n vleeskeuring te houden ipv iemand te beoordelen op capaciteiten/Deen/ karakter etc..
    Je noemt ook hobby's die iedereen heeft en karakter eigenschappen die iedereen over zichzelf zou vertellen. & Alsof je echt Omar heet etc. Keep it real! Waarschijnlijk wil je gewoon even je tijd doden. Hoe kun je btw nou ondernemer zijn in de plastische chirurgie! Of je bent arts of je bent een medewerker maar ondernemen in de chirurgie dat is niet eens een benaming!

Vreemd

MVC Lid

Reacties
    6
    05-06-2018

Jammer dat je nadat je afgewezen bent zo’n tekst moet plaatsen, echt jammer!!

Sporty

Reacties
    184
    21-05-2018

Citaat Geplaatst door yasin81 Bekijk reactie
    Jammer dat je nadat je afgewezen bent zo’n tekst moet plaatsen, echt jammer!!
    Afgewezen door?

MVC Lid

Reacties
    6
    05-06-2018

Up