1. #1
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Vriendin belazerd haar vriend.

    Ik heb een vriendin die heel erg hard-to-get doet tegen haar huidige vriendje. Ze gaan met elkaar om en hebben een relatie met elkaar , en zij geeft haar vriendje helemaal niets sexueel gezien. Dus ook niet zoenen.

    Reden hiervoor is dat die vriendje haar moet zien als trouw kandidaat... Het erge komt nu, en dat is dat zij een ander ''vriendschappelijke'' vriendje (ex-relatie) heeft waarmee ze dus geen relatie heeft en waarmee ze niet gaat trouwen. En met hem heeft zij stiekem wel seks zonder dat haar echte relatie vriendje hier iets van af weet.

    Wat vinden jullie hiervan?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door Lionheart020 Bekijk reactie
    Lol...als je denkt het ergste te hebben gelezen...is er altijd eentje die het overtreft....lol..
    Ze zegt dat veel islamitische mannen , van welke afkomst dan ook , vaak een vrouw willen die niet sexueel actief is en hard to get is. Alleen ze belazerd hem wel hard want ze heeft wel met sex met een andere ''side-guy''. Deze ''side-guy'' is iemand die altijd bij haar blijft , zonder gevoelens gewoon als vrienden. Wanneer het mis gaat met haar relatie vangt hij haar op. Alleen ook tijdens relaties is hij bezig met haar.

    Ze wilt trouwen dus speelt ze een spel hard to get zodat trouwkandidaat haar als vrouw zal nemen. Want dan denkt die ooh goede vrouw ze doet niks

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door marokkaan300 Bekijk reactie
    Ok koraniet
    Mensen die dingen over de islam beweren zonder bewijs of onderbouwing uit de Koran neem ik niet serieus.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Horror dit

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    Horror dit
    Ja dit is wel echt. Want ze wilt die ''side-guy'' niet kwijt raken. Hij is altijd heel aardig en goed tegen haar. Alleen is wel zielig voor die huidige vriendje die denkt dat hij een goede vrouw heeft gevonden. Achter zijn rug om wordt ze dus door een ander genomen.

  6. #6
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Geen zoenen enz, enz is prima, maar als je dan bij een ander wel doet ben je gewoon een hypocriete zak stront en dat kan je alleen doorspoelen met veel water en niet meer aan denken.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Je doet alsof dit iets nieuws is.. Dit doen/deden jongens toch al jaren.
    Ik ken zoveel mannen in de omgeving die tot de week voor de bruiloft een Nederlandse chick hadden. En haar de week voor de bruiloft opeens dumpten omdat ze met een maagd meisje wilden trouwen.

    Ik vraag mij alleen echt af: Waarom ga jij met zulke mensen om? En waarom spreek jij haar niet aan op haar gedrag, maar kom je hier wel stennis schoppen op een forum. Over hypocriet gedrag dat al jaar en dag oud is.
    Ik wil verder geen ruzie met haar. Is haar leven en ze mag zelf weten wat ze allemaal doet. Ik heb haar al een advies gegeven dat dit wat ze doet verkeerd is alleen ze luistert niet. Ze is tevreden over de gang van zaken.

    Ze zegt dat ze haar ''side-guy'' wel is had gedumpt tijdens haar relatie. Alleen achteraf gezien werd zij gedumpt door haar relatie. Dus ze zegt vanaf nu vertrouw ik niemand en zal ik altijd bij me ''side-guy'' blijven. Want hij staat altijd klaar voor me zegt ze.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Geen zoenen enz, enz is prima, maar als je dan bij een ander wel doet ben je gewoon een hypocriete zak stront en dat kan je alleen doorspoelen met veel water en niet meer aan denken.
    Ja dat snap ik dus ook niet. Ik heb misschien het vermoeden dat ze niet zolang zonder seks kan misschien. Alleen dat weet ik niet zeker want vrouwen hebben daar veel minder moeite dan bij mannen.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door marokkaan300 Bekijk reactie
    Ben jij het toevallig
    Ik ben haar vriendin.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door marokkaan300 Bekijk reactie
    Koranieten zijn vervloekt.
    Dan is Mohammed ook vervloekt. Hij was namelijk ook iemand die alleen de Koran volgde.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Wist je dat liegen haram is? En liegen in de ramadan al helemaal?

    En als jij zegt: Is haar leven, ze moet het zelf weten. WIE BEN JIJ DAN OM DAT OP M.NL TE GOOIEN OM ZIELTJES TE WINNEN?
    dat is pas hypocriet. Jullie verdienen elkaar.
    Omdat dit iets is wat je niet vaak hoort. Maar het gebeurt gewoon. Vind het wel leuk om erover te spreken. ''Dus zulke mensen bestaan ook.''

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door marokkaan300 Bekijk reactie
    Neen. Want hij heeft ons de sunnah ook meegegeven. Jij bent dom. Ik denk dat je het hier over je eigen hebt.
    Dat is verzonnen wat je hier komt vertellen. Mohammed kon niet in opstand komen tegen Allah. Lees de hadith boeken dan lees je een religie die in opstand komt tegen de Koranleer.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ja, en die mensen hebben gewoon invloed op jouw mindset. Want jij brengt het hier alsof het normaal is. Met je: Het is haar leven. Ze moet het zelf weten.
    Als jij echt van haar hield omwille van Allah. Had je haar allang in bescherming genomen en haar wakker geschud van haar gedrag. Maar nee jij plaatst het online om nog meer fitna te zaaien, omdat je het 'leuk vindt'

    Ga toch fietsen. Hypocriet gedrag.
    Ze is 25 en volwassen. Ik heb al mijn mening gegeven dat het verkeerd is. Zij denkt anders. Wat moet ik doen dan? Een pistool op haar slaap zetten?

  14. #14
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Wat een schijnheil,als je wilt spelen ,speel dan niet met gevoelens
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Wat een schijnheil,als je wilt spelen ,speel dan niet met gevoelens
    Als die vriendje van haar besluit om te trouwen dan zal ze ook trouwen met hem. Ik ga er dan wel vanuit dat nadat ze getrouwd is , ophoudt met zulke dingen doen met haar ex vriendje waarmee ze nu dus stiekem omgaat als vrienden die wat meer doen dan gewone vrienden.

    Ik adviseer je om het volgende filmpje te kijken: Friends with benefits.