1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Dit gebeurd standaard

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door -Eleganza- Bekijk reactie
    ik ben trouwens wel voor je opties open houden zonder dat je het bed deelt met mensen. Een vrouw moet nooit maar dan ook nooit zich richten op 1 man. Pas als hij haar van de markt heeft gehaald, heeft hij rechten. Tot die tijd: moge de beste winnen!
    dus dan mag je maar ****** met jan en alleman

  3. #33
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -Eleganza- Bekijk reactie
    Een betere vraag is hoe kunnen vrouwen hun man zo bedriegen? Het toch niet raar dat een man zijn vrouw blind vertrouwt? Het hoort zo. Een kind hoeft trouwens niet op de vader te lijken, kan op de opa/oma lijken, tante etc. Dat soort vrouwen zijn echt goor en onmenselijk. Net zoals de vrouwen die zwanger raken om een man te strikken.
    Dat is een stukje biologie, vrouwen kiezen een man om vele redenen, maar ze kiezen een vader voor hun kinderen om andere redenen. Daar gaat het zo nu en dan mis.

    Het zou niet raar mogen zijn dat een man zijn vrouw vertrouwd, de werkelijkheid zegt echter dat je als man beter een frisse dosis wantrouwen kunt hebben.

    Zwanger raken om een man te strikken is de man zelf bij, dus niet veel medelijden mee.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.010
    14-04-2012

    Waarom trouwt ze dan niet met die "side guy" ?
    Je zegt dat ze het goed heeft bij hem en altijd op hem kan terugvallen. Waarom zoekt ze dan verder?

    Of wil die gast haar alleen voor de wip en wilt hij haar sowieso niet huwen?
    If you love someone let them know...

  5. #35
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door bones Bekijk reactie
    Waarom trouwt ze dan niet met die "side guy" ?
    Je zegt dat ze het goed heeft bij hem ggen altijd op hem kan terugvallen. Waarom zoekt ze dan verder?

    Of wil die gast haar alleen voor de wip en wilt hij haar sowieso niet huwen?
    Ws wil hij idd hetzelfde als zij.
    HAGENEESJE

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.010
    14-04-2012

    Citaat Geplaatst door -Eleganza- Bekijk reactie
    ik ben trouwens wel voor je opties open houden zonder dat je het bed deelt met mensen. Een vrouw moet nooit maar dan ook nooit zich richten op 1 man. Pas als hij haar van de markt heeft gehaald, heeft hij rechten. Tot die tijd: moge de beste winnen!
    Hoe jij bent, zo denkt zij ook. Alleen gaat zij verder. Met meerdere mannen contact en toch jezelf netjes/heilig vinden? Ben je ook eerlijk tegen die dudes dat je side guys hebt tot je de trouwakte ondertekend?
    If you love someone let them know...

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.010
    14-04-2012

    Dit is trouwens geen wereldschokkend nieuws, veel vrouwen, Marokkaanse als niet-marokkaanse vrouwen hebben contact met meerdere mannen. Om zoveel mogelijk opties open te houden.

    Ze zullen het nooit aan je toegeven als je ze leert kennen. Maar ga er maar vanuit dat je niet de enige bent want dat is de norm. Pas wanneer het echt serieus wordt (bijv. Handvragen) zijn ze bereid om de rest te laten vallen en zelfs dan houden sommige vrouwen nog contact met hun side guys.
    If you love someone let them know...

  8. #38
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Vrouwen gaan steeds meer op mannen lijken
    HAGENEESJE

  9. #39
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Vrouwen gaan steeds meer op mannen lijken
    Oh dus ze worden liever, vrolijker en ... Volgens mij is het altijd al zo geweest, alleen hoor je het nu sneller.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door bones Bekijk reactie
    Dit is trouwens geen wereldschokkend nieuws, veel vrouwen, Marokkaanse als niet-marokkaanse vrouwen hebben contact met meerdere mannen. Om zoveel mogelijk opties open te houden.

    Ze zullen het nooit aan je toegeven als je ze leert kennen. Maar ga er maar vanuit dat je niet de enige bent want dat is de norm. Pas wanneer het echt serieus wordt (bijv. Handvragen) zijn ze bereid om de rest te laten vallen en zelfs dan houden sommige vrouwen nog contact met hun side guys.
    Ik weet niet hoor. Je bent me wie je omgaat. En als je loyaal bent en met de juiste intentie ergens instapt dan weet ik zeker dat de ander jouw vertrouwen niet zal schaden als hij zijn heer vreest en respect heeft voor jou als vrouw.

    Alles wat ie zijn zus/zusje niet toewens zal hij haar ook niet aandoen en dit zijn de mannen die goed zijn opgevoed.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.010
    14-04-2012

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ik weet niet hoor. Je bent me wie je omgaat. En als je loyaal bent en met de juiste intentie ergens instapt dan weet ik zeker dat de ander jouw vertrouwen niet zal schaden als hij zijn heer vreest en respect heeft voor jou als vrouw.

    Alles wat ie zijn zus/zusje niet toewens zal hij haar ook niet aandoen en dit zijn de mannen die goed zijn opgevoed.
    Dit is realiteit. Vele zijn zo. Dat ik dit aankaart betekent niet dat ik zo ben. Dus hou die Marokkaanse steken onder water bij je aub.

    Als een dame social media heeft en berichten krijgt heeft ze al heel snel contact met meerdere mannen. Zo snel gaat het al tegenwoordig. Zonder moeite.
    If you love someone let them know...

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door bones Bekijk reactie
    Dit is realiteit. Vele zijn zo. Dat ik dit aankaart betekent niet dat ik zo ben. Dus hou die Marokkaanse steken onder water bij je aub.

    Als een dame social media heeft en berichten krijgt heeft ze al heel snel contact met meerdere mannen. Zo snel gaat het al tegenwoordig. Zonder moeite.
    Marokkaanse steken onder water? Ik heb niks weg van Marokkanen qua karakter, dus doe normaal.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  13. #43
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Elegantie Bekijk reactie
    Het zijn toch echt mannen die tig vrouwen erop na houden en alles bij elkaar liegen. Waarom zou een vrouw dan richten op 1 man. Het gaat er toch om dat de man die serieus genoeg is haar huwt?
    Mannen gaan na hun 30e vaker vreemd dan vrouwen, daarvoor winnen de vrouwen het.
    Omdat een vrouw haar eigen ding doet en niet ineens slecht word omdat er slechte mannen bestaan.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-01-2015

    Jullie hebben toch hopelijk wel Door dat dit een vent is???

  15. #45
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koopje Bekijk reactie
    Jullie hebben toch hopelijk wel Door dat dit een vent is???
    Vertel.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.