1. #16
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Sociallife Bekijk reactie
    Als die vriendje van haar besluit om te trouwen dan zal ze ook trouwen met hem. Ik ga er dan wel vanuit dat nadat ze getrouwd is , ophoudt met zulke dingen doen met haar ex vriendje waarmee ze nu dus stiekem omgaat als vrienden die wat meer doen dan gewone vrienden.

    Ik adviseer je om het volgende filmpje te kijken: Friends with benefits.
    Wees dan zo stoer om te trouwen ,maarja misschien doet hij wel hetzelfde
    Als hij niet zo is hoop ik dat hij erachter komt en niet zo dom is om het te accepteren.
    Nèh ik heb het niet zo op Friends with benefits
    Jouw verhaal lijkt mij niet waar, maar dit komt wel voor ,achter de rug van iemand die jou wil,de boel bedonderen
    Liever iemand die eerlijk is over zijn/haar verleden en die pas aan iets serieus begint als die er klaar voor is
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Wees dan zo stoer om te trouwen ,maarja misschien doet hij wel hetzelfde
    Als hij niet zo is hoop ik dat hij erachter komt en niet zo dom is om het te accepteren.
    Nèh ik heb het niet zo op Friends with benefits
    Jouw verhaal lijkt mij niet waar, maar dit komt wel voor ,achter de rug van iemand die jou wil,de boel bedonderen
    Liever iemand die eerlijk is over zijn/haar verleden en die pas aan iets serieus begint als die er klaar voor is
    Ze vertelde me zelfs dat zij haar ex-relatie met wie ze dus seks heeft stiekem achter de rug van haar vriendje , van facebook en instagram als vrienden heeft verwijderd zodat het minder opvallend zal zijn. En hij mag haar NOOIT een whatsapp berichtje sturen. Zij stuurt hem een whatsapp berichtje wanneer het kan. Dit zijn allemaal veiligheidsregeltjes die ze aanhouden om dit zo geheim mogelijk te houden van haar vriendje met wie ze een relatie heeft.

  3. #18
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sociallife Bekijk reactie
    Ja dat snap ik dus ook niet. Ik heb misschien het vermoeden dat ze niet zolang zonder seks kan misschien. Alleen dat weet ik niet zeker want vrouwen hebben daar veel minder moeite dan bij mannen.
    Als ze niet zonder kan koopt ze speelgoed, en bezoekt een psychiater. Kan ze haar dan toch niet inhouden moet ze bij haar man zijn en dus wat vaart zetten achter haar doelen. Vreemdgaan is en blijft fout, er is geen excuus voor.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #19
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Sociallife Bekijk reactie
    Ze vertelde me zelfs dat zij haar ex-relatie met wie ze dus seks heeft stiekem achter de rug van haar vriendje , van facebook en instagram als vrienden heeft verwijderd zodat het minder opvallend zal zijn. En hij mag haar NOOIT een whatsapp berichtje sturen. Zij stuurt hem een whatsapp berichtje wanneer het kan. Dit zijn allemaal veiligheidsregeltjes die ze aanhouden om dit zo geheim mogelijk te houden van haar vriendje met wie ze een relatie heeft.
    Wat sneu
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  5. #20
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
    HAGENEESJE

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Ik geef haar wel een beetje gelijk. Want veel mannen maken misbruik van vrouwen. Ze gebruiken hun en dumpen haar nadat ze gebruik hebben gemaakt van haar.

    Die vriendin van mij zal dus altijd door haar side-guy opgevangen worden wanneer zoiets gebeurd. Dus al heeft ze liefdesverdriet , haar side-guy zal haar met alles steunen.

  7. #22
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sociallife Bekijk reactie
    Ik geef haar wel een beetje gelijk. Want veel mannen maken misbruik van vrouwen. Ze gebruiken hun en dumpen haar nadat ze gebruik hebben gemaakt van haar. Die vriendin van mij zal dus altijd door haar side-guy opgevangen worden wanneer zoiets gebeurd. Dus al heeft ze liefdesverdriet , haar side-guy zal haar met alles steunen.
    Omdat genoeg mannen honden zijn betekend niet dat een vrouw dat ook maar moet doen. Steunen is prima, moment dat je het bed deelt is er een groot probleem, eentje op het niveau van betonnen overschoenen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    132
    09-07-2015

    Ja? Dus?
    What else is new?

    Zo zijn alle marokkaanse wijven toch?
    Altijd wel een trouwkanidaat en neukcontacten

    Dat is al jarenlang aan de gang en is gewoon standaard..

    Een marokkaans wijf heeft altijddddd meerdere “contacten”
    Hoe hard ze ook maar roepen van niet
    Van de schijnheilige poepdoekkies tot de paraderende slettenn op straat

    Dagelijks nemen ze weet ik veel hoeveel nummers in beslag
    Dagelijk in gesprek, datend en neukendd

    Dus kom aub met iets wat nieuws is en doe niet zo verontwaardigd over iets wat overduidelijk is

  9. #24
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Serieus je snapt het sarcasme niet?

    Niet van jou verwacht.
    HAGENEESJE

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Layster, troep. Die vriend van haar zal als hij goed is behoed worden voor haar. En als ie slecht is dan verdienen ze elkaar. Moel niya dima qay rbeh.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #26
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Mss doet hij precies hetzelfde. Niet dat dat het goed praat, maar toch.
    HAGENEESJE

  12. #27
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -Eleganza- Bekijk reactie
    Ik zie hier termen zoals side-guy? Hoe kan een vrouw een 'main' Guy en een 'side' Guy hebben? Misselijkmakend.
    Euh heel makkelijk, tussen de 10 en 30% van de mensen heeft een vader die niet hun eigen vader is.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #28
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Gekkie
    HAGENEESJE

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    het gaat je niets aan
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  15. #30
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -Eleganza- Bekijk reactie
    Sick. Je zou maar zo'n vrouw hebben. Walgelijk.
    Ja, en genoeg mannen die toch niet herkennen dat het kind niet van hun is. Blind vertrouwen.
    Mijn tip, lijkt het kind niet op je, gelijk vaderschapsonderzoek aan vragen.
    Dit soort onzin zorgt er ook voor dat de betreffende man waarschijnlijk geen nakomelingen zal hebben... bloedlijn word door zo een vrouw gewoon even uitgeveegd.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.