MVC Lid

Reacties
    7
    18-04-2018

Gescheiden en weggeworpen en ontlopen door je partner. Depressief? Wat nu?

Aanbid Allah en schaam je niet om hem de dingen te vragen (Wie niet vraagt, word niet aangehoord)
    Wees eerlijk naar jezelf, accepteer je fouten en wees eerlijk naar de buitenwereld toe.
    Werk aan je carierre.
    Neem de moeite om wat aan zelfontplooiing te doen.
    Experimenteer met kansen en mogelijkheden dat je in dit leven word aangeboden.
    Concentreer je overige tijd eens in je familie en in de mensen die wel goed voor je zijn.
    Besef dat niet iedereen achter je staat.
    Deel je verhaal niet zomaar met mensen.
    Zie het als een verander moment en zie alle vrije tijd wat je hebt als tijd die je in jezelf kunt steken
    En soms is het zo dat de een meer liefde voelt voor de ander, en dat is alleen maar goed omdat je gezegend bent met een groot hart.
    Maar dat zijn dingen die pas op oudere leeftijd zichtbaar worden.
    Dan komt spijt.
    Dan komt alles aan de beurt,

Dus voor de fashionistas, vrije vogeltjes en playertjes, het inzink moment staat ook open voor een ieder van jullie.
    Voor de personen met liefdesverdriet, Allah ie zjieblek lghair.

Ik hoef geen reactie of niks, dit is fisabilillah Omdat ik dit zelf met harde hand heb moeten ervaren;-)

Sporty

Reacties
    177
    21-05-2018

Mooi bericht

MVC Lid

Reacties
    1.632
    31-10-2013

Nogal een vreemde topic.

MVC Lid

Reacties
    1.632
    31-10-2013

Mensen werk hard aan jullie huwelijk dat zou een mooiere topic geweest zijn.

Sporty

Reacties
    177
    21-05-2018

Wat n ... reactie weer dat is toch zijn werkelijkheid ! Hoezo moet jij bepalen wat n mooiere topic geweest zou zijn?

MVC Lid

Reacties
    7
    18-04-2018

Hard werken voor je toekomst klinkt zoiezo logisch, de reden waarvoor je hard werkt zou dan ook logisch moeten klinken.

Stel nou dat je hard gewerkt hebt aan je toekomst, en als eindelijk je toekomst als het ware rond hebt. Raak je jouw partner kwijt om wat voor reden dan ook. Dit tegen al je verwachtingen in.

Nu ben ik benieuwd waar jullie de motivatie vandaan halen hard te willen werken voor de toekomst

Het zijn juist de vreemde onderwerpen waar mensen het moeilijkst mee kunnen omgaan.

En voor deze doelgroep is dit bericht bedoeld.

MVC Lid

Reacties
    7
    18-04-2018

Dankjewel voor je compliment.!

MVC Lid

Reacties
    1.632
    31-10-2013

Citaat Geplaatst door silverhaze Bekijk reactie
    Hard werken voor je toekomst klinkt zoiezo logisch, de reden waarvoor je hard werkt zou dan ook logisch moeten klinken.

Stel nou dat je hard gewerkt hebt aan je toekomst, en als eindelijk je toekomst als het ware rond hebt. Raak je jouw partner kwijt om wat voor reden dan ook. Dit tegen al je verwachtingen in.

Nu ben ik benieuwd waar jullie de motivatie vandaan halen hard te willen werken voor de toekomst

Het zijn juist de vreemde onderwerpen waar mensen het moeilijkst mee kunnen omgaan.

En voor deze doelgroep is dit bericht bedoeld.
    Zo zwart alatief.

Ik ben alhamdoullillah een moslima en heb vertrouwen in Allah.

Ik leef in het heden en werk voor alaghiera dat is de Enige toekomst die ons te wachten staat en die voor iedereen geschreven staat.

Ik denk niet aan de toekomst betreft het wereldse want misschien zal ik die niet meemaken...

Waarom iemand zijn hoofd breken aan zaken die niet bestaan.

MVC Lid

Reacties
    7
    18-04-2018

Ik ben blij voor je om te horen dat jij vertrouwen hebt in Allah en met de dag leeft, ik ben ook blij om te zien dat jij dit leven begrijpt. Dit is duidelijk een topic waar jij geen behoefte aan hebt. Succes met je blij leventje en bedankt voor je bijdrage.

MVC Lid

Reacties
    345
    07-04-2014

Soms kun je niet meer werken aan huwelijk omdat het een veilig is en er onrealistische dingen worden gevraagd van de vrouw of man waardoor gedwongen bent te scheiden.
    We leven in een tijd met moeilijke mensen die weinig waarde hechten aan de islam en geen waarden en normen hebben .

MVC Lid

Reacties
    345
    07-04-2014

Bedoel omdat het huwelijk niet meer veilig is

MVC Lid

Reacties
    7
    18-04-2018

Hoogmoedigheid is één van de eigenschappen van Iblies. Wie dus hoogmoedig wil zijn, moet zich realiseren dat hij zich een eigenschap van de duivel wil toe-eigenen en niet bezig is met het verwerven van een karaktereigenschap van de nobele Engelen die hun Heer wel gehoorzamen en neerknielden.

Hoogmoed kan een oorzaak zijn waardoor iemand van het Paradijs wordt beroofd en kan betekenen dat de Heer van de Glorie zelfs niet naar hem zal kijken, zoals in de volgende twee overleveringen staat vermeld:

Er is overgeleverd van cAbdoellaah ibn Mascoed dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Niemand die ook maar een atoomdeel aan hoogmoed bezit in zijn hart, zal het Paradijs betreden. Een man zei: “O Boodschapper van Allah, wat als een man ervan houdt om goed uitziende kleding en schoenen te dragen?” Hij zei (vrede zij met hem): “Allah is Mooi en houdt van schoonheid. Hoogmoed betekent het verwerpen van de Waarheid en het neerkijken op mensen.”

“En wend jouw wang (d.w.z. jouw gezicht) niet af van de mensen en loop niet hoogmoedig op aarde. Voorwaar, Allah houdt van geen enkele verwaande, hooghartige (persoon). En wees bescheiden in jouw (manier van) lopen en demp jouw stem (d.w.z. spreek op gedempte toon). Voorwaar, de meest afschuwelijke stem is zeker de stem van een ezel.”

Kijk neer op mensen en er word op jou neer gekeken, dus de volgende keer dat men zich als beste vroomste moslim voordoet en beter voordoet dan de rest krijgt ook een lelijk geschenk op zijn pad.

MVC Lid

Reacties
    9
    16-06-2018

Citaat Geplaatst door silverhaze Bekijk reactie
    Aanbid Allah en schaam je niet om hem de dingen te vragen (Wie niet vraagt, word niet aangehoord)
    Wees eerlijk naar jezelf, accepteer je fouten en wees eerlijk naar de buitenwereld toe.
    Werk aan je carierre.
    Neem de moeite om wat aan zelfontplooiing te doen.
    Experimenteer met kansen en mogelijkheden dat je in dit leven word aangeboden.
    Concentreer je overige tijd eens in je familie en in de mensen die wel goed voor je zijn.
    Besef dat niet iedereen achter je staat.
    Deel je verhaal niet zomaar met mensen.
    Zie het als een verander moment en zie alle vrije tijd wat je hebt als tijd die je in jezelf kunt steken
    En soms is het zo dat de een meer liefde voelt voor de ander, en dat is alleen maar goed omdat je gezegend bent met een groot hart.
    Maar dat zijn dingen die pas op oudere leeftijd zichtbaar worden.
    Dan komt spijt.
    Dan komt alles aan de beurt,

Dus voor de fashionistas, vrije vogeltjes en playertjes, het inzink moment staat ook open voor een ieder van jullie.
    Voor de personen met liefdesverdriet, Allah ie zjieblek lghair.

Ik hoef geen reactie of niks, dit is fisabilillah Omdat ik dit zelf met harde hand heb moeten ervaren;-)

Respect broeder!

Ik ga nu ook door een moeilijke periode heen en begrijp je heel goed. Mijn problemen zijn iets anders dan de jouwe maar begrijp je desondanks toch goed. Het gaat om de pijn, spijt en al hetgeen wat je niet wilt en er toch is.

Verbannen

Reacties
    110
    20-06-2016

Gekke topic waarom als mensen pas in problemen zijn beginnen ze over allah ?

Waarom als vrouwen de 30 naderen beginnen ze over allah ?

Als allah je een mooie kop en lichaam heeft gegeven ga je daar even mee te koop staan wanneer je ouder word beginnen mensen over allah

Ik word er kost misselijk van ik heb alleen respect voor knappe mannen en vrouwen die praktiseren of rijke voor de rest heb ik totaal geen respect

niet18♥

Reacties
    2.927
    09-04-2006

MVC Premium MVC Premium
    Helemaal mee eens.

One day your life will flash before your eyes. Make sure it’s worth watching...

One day your life will flash before your eyes.
    Make sure it's worth watching...