1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    41
    13-07-2016

    Wie wilt Serieus trouwen.!!!!!

    Salam Alaikoum,
    Een goede zuster, 24 zou graag haar Deen willen vervolledigen. Ze is van een marokkaanse afkomst (Arabisch) Een lieve dame met een hart van goud! Voor meer info stuur een pm!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.347
    16-05-2005

    Een hart van goud? Dat kan nooit waar zijn...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    05-04-2018

    Citaat Geplaatst door islam-4_Everboy Bekijk reactie
    Een hart van goud? Dat kan nooit waar zijn...
    Hhh

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012

    Ja tuurlijk, als ze willen trouwen komen ze allemaal schijnheilig met deen vervullen, terwijl ze haar gebeden amper serieus neemt, oja ik ken haar intentie niet. Tot ze getrouwd zijn komt de aap uit de miuw, allemaal zoubidas die t huis gewoon uit wilden.
    .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Herfst1987 Bekijk reactie
    Ja tuurlijk, als ze willen trouwen komen ze allemaal schijnheilig met deen vervullen, terwijl ze haar gebeden amper serieus neemt, oja ik ken haar intentie niet. Tot ze getrouwd zijn komt de aap uit de miuw, allemaal zoubidas die t huis gewoon uit wilden.
    Vaak is het echt wel zo wat jij zegt. Eerst leven ze uit en dan ineens komen ze op een leeftijd, zien ze iedereen om zich heen trouwen en dan is het ineens een prachtige hadja.
    En zodra je getrouwd bent, sterker nog als je ze aan het leren kennen bent, komt de aap al heel snel uit de mouw. Want zeg nou zelf, als ze zo prachtig is en me geloof bezig, waarom zou ze dan via internet iemand zoeken??

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    29
    18-06-2015

    Citaat Geplaatst door Herfst1987 Bekijk reactie
    Ja tuurlijk, als ze willen trouwen komen ze allemaal schijnheilig met deen vervullen, terwijl ze haar gebeden amper serieus neemt, oja ik ken haar intentie niet. Tot ze getrouwd zijn komt de aap uit de miuw, allemaal zoubidas die t huis gewoon uit wilden.
    Hahaha

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6
    05-04-2018

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Vaak is het echt wel zo wat jij zegt. Eerst leven ze uit en dan ineens komen ze op een leeftijd, zien ze iedereen om zich heen trouwen en dan is het ineens een prachtige hadja.
    En zodra je getrouwd bent, sterker nog als je ze aan het leren kennen bent, komt de aap al heel snel uit de mouw. Want zeg nou zelf, als ze zo prachtig is en me geloof bezig, waarom zou ze dan via internet iemand zoeken??
    Dat is toch gewoon mogelijk? Niet iedereen kan een geschikt persoon vinden in zijn/haar omgeving. Internet kan dan de laatste middel zijn, niet iedereen hier is verdorven

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    Citaat Geplaatst door Herfst1987 Bekijk reactie
    Ja tuurlijk, als ze willen trouwen komen ze allemaal schijnheilig met deen vervullen, terwijl ze haar gebeden amper serieus neemt, oja ik ken haar intentie niet. Tot ze getrouwd zijn komt de aap uit de miuw, allemaal zoubidas die t huis gewoon uit wilden.
    Je kan alles zeggen over vrouwen maar mannen spannen nog altijd de kroon.
    95% van de smetta’s neukt erop los en op hun 35e als ze grijs en lelijk zijn komt hij hier topic openen met als titel ‘salafi zoekt ghimaardragende vrouw’ of ‘zakenman zoekt godvrezende vrouw’.
    En je mag tegenwoordig blij zijn als zo’n man niet 2 a 3 keer is gescheiden.
    Marokkaanse mannen zijn de gevaarlijkste die er zijn qua schijnheiligheid.
    Vrijdagmiddag in de moskee en vrijdagnacht op de wallen bij poolse prostituees.
    Kijk alleen al naar Younes de vlogger en Tarik de prediker.
    Beide altijd maar hameren op imaan, islam en oh zo heilig waren ze ze3ma.
    Eindstand de 1 heeft een kind verkracht van 15 en de ander heeft z’n vrouw bedrogen in hotelletjes van Almere.
    Jaa wat gaan we hierop zeggen? Als zelfs baardmannen die in moskeen prediken dit soort verderfelijke praktijken uitvoeren?
    En Marokkaanse vrouwen kunnen erg zijn dat ontken ik niet, maar ik ben ervan overtuigd dat dit een kleine minderheid is. Bij lange na niet het percentage als de mannelijke sloeries.
    Tegenwoordig staat trouwen synoniem aan scheiden!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    82
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Je kan alles zeggen over vrouwen maar mannen spannen nog altijd de kroon.
    95% van de smetta’s neukt erop los en op hun 35e als ze grijs en lelijk zijn komt hij hier topic openen met als titel ‘salafi zoekt ghimaardragende vrouw’ of ‘zakenman zoekt godvrezende vrouw’.
    En je mag tegenwoordig blij zijn als zo’n man niet 2 a 3 keer is gescheiden.
    Marokkaanse mannen zijn de gevaarlijkste die er zijn qua schijnheiligheid.
    Vrijdagmiddag in de moskee en vrijdagnacht op de wallen bij poolse prostituees.
    Kijk alleen al naar Younes de vlogger en Tarik de prediker.
    Beide altijd maar hameren op imaan, islam en oh zo heilig waren ze ze3ma.
    Eindstand de 1 heeft een kind verkracht van 15 en de ander heeft z’n vrouw bedrogen in hotelletjes van Almere.
    Jaa wat gaan we hierop zeggen? Als zelfs baardmannen die in moskeen prediken dit soort verderfelijke praktijken uitvoeren?
    En Marokkaanse vrouwen kunnen erg zijn dat ontken ik niet, maar ik ben ervan overtuigd dat dit een kleine minderheid is. Bij lange na niet het percentage als de mannelijke sloeries.
    Tegenwoordig staat trouwen synoniem aan scheiden!
    Jij hebt gesproken

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Herfst1987 Bekijk reactie
    Ja tuurlijk, als ze willen trouwen komen ze allemaal schijnheilig met deen vervullen, terwijl ze haar gebeden amper serieus neemt, oja ik ken haar intentie niet. Tot ze getrouwd zijn komt de aap uit de miuw, allemaal zoubidas die t huis gewoon uit wilden.
    Nee en wat is jouw intentie om te trouwen dan? Of ben je al getrouwd en mogen andere vrouwen niet trouwen?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.347
    16-05-2005

    Zijn er nog dames die single zijn?