1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Wat zeggen de Ulama hierover? Wat zegt de Tafsir hierover? Wat zijn de Arabische woorden waaruit je concludeert dat de Aarde plat is? Zoveel vragen je hebt een lange reis te gaan, vergeet je intentie niet te zuiveren.

    Maar de basis is toch wat de koran er over zegt? Of heb ik dat niet goed begrepen?

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Heb die lange reis allang afgelegd. De Islam geeft jou niet eens de mogelijkheid om aan zo’n reis te beginnen.

    Hier heb je de ulama erover, de tafsir, de verzen zelf, en de arabische woorden:

    https://youtu.be/_FaNg_nxqns
    Wat je me stuurde spreekt boekdelen over je reis hahaha je hebt me goed laten lachen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Wat je me stuurde spreekt boekdelen over je reis hahaha je hebt me goed laten lachen.
    Wat ben je toch goed in dingen goed te formuleren en dingen te ontkrachten.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Ik ben Arabisch niet machtig,
    safi bek dicht en opdonderen

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Dat is helemaal niet waar dit is niet waar de ummah en ulama in geloven, dit is jouw interpretatie die je probeert te domineren binnen onze overtuiging.

    Maar de koran is toch de basis? Niet waar de ummah of geleerden in geloven?
    Dat kom ik hier echt herhaaldelijk tegen hoor. De koran is perfect, compleet, begrijpelijk en voor eeuwig waar.

    Maar de aarde is niet plat. De zon gaat niet onder in een modderige poel en de bliksem is geen speer van engelen om de duivel te verjagen.


    Ik heb er geen probleem mee, hoor. In alle "heilige" boeken kom je dit soort dingen tegen. Maar het gaat nu om jouw heilig boek.
    Mag de ummah, mogen geleerden, uitspraken doen die tegen de uitspraken van de profeet ingaan? Moeten moslims op de profeet afgaan of op die geleerden?

    Twee vragen!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    safi bek dicht en opdonderen
    ik hou me bek pas dicht als ik dood ben.
    Je hebt trouwens niet het hele gedeelte ge-quote , hier het resterende deel:

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    maar ik ben ook niet degene die de Koran heeft vertaald, de Koran is vertaald door mensen die al eerst al een geboren arabier zijn, en daarna ook nog eens arabisch hebben bestudeerd, dat zijn de mensen die de koran hebben vertaald. Hoe kan jij anders ooit weten dat het Jodendom niet klopt, heb je Hebreeuws gestudeerd? Zoiets zeg jij nu eigenlijk.

    Je laatste zin ga ik niet eens op in