1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12
    15-04-2018

    Heeft iemand een oven te koop?

    Ik wil geen oven van 1 of andere kafir.
    Liever van een Moslim In shaa Allah.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Stel je haalt een oven op bij een "kafir", jullie hebben het toevallig over ons mooie geloof. Wie weet raak je hem of haar waardoor diegene interesse begint te krijgen in de Islam.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12
    15-04-2018

    Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    Stel je haalt een oven op bij een "kafir", jullie hebben het toevallig over ons mooie geloof. Wie weet raak je hem of haar waardoor diegene interesse begint te krijgen in de Islam.
    Wat jij nu hebt gezegd veranderd niets aan het feit dat hij een kafir is en dat het een oven is van een kafir waar hammetjes in zijn gegaan etc etc.

    Ik ben blij dat het prachtige woord 'kafir' in ons prachtige geloof voorkomt.

    Netzoals Muhammed صلى الله عليه و سلم de niet moslims kuffar noemde, noem ik hen ook zo. Is daar iets mis mee?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Qitaal Bekijk reactie
    Wat jij nu hebt gezegd veranderd niets aan het feit dat hij een kafir is en dat het een oven is van een kafir waar hammetjes in zijn gegaan etc etc.

    Ik ben blij dat het prachtige woord 'kafir' in ons prachtige geloof voorkomt.

    Netzoals Muhammed صلى الله عليه و سلم de niet moslims kuffar noemde, noem ik hen ook zo. Is daar iets mis mee?
    als je zegt dat je liever een oven hebt van een moslim omdat het idee dat een oven van een niet moslim ham en dergelijke in is geweest is begrijpelijk.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12
    15-04-2018

    Alhamdoulillah..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Haha
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Ts ik heb een oven voor je. Ik weet volgende week alleen pas of ik hem heb. Kan je een week wachten?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Goedzo inshalah zal je daad worden beloond!
    Jij mag hem overhandigen aan hem t.z.t.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ts ik heb een oven voor je. Ik weet volgende week alleen pas of ik hem heb. Kan je een week wachten?
    Ik wil jou oven ook hebben we gaan bieden oké???

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    14
    05-09-2016

    Ik heb een airfryer voor je als je wil

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Hahaha. Nou weetje wat ik een keer zag op tv of YouTube weet niet meer waar.

    Er was een tankstation overvallen en geplunderd in Frankrijk was dat. Door een groep (Marokkanen of Algerijnen).

    Alles hadden zij meegenomen wallah letterlijk alles van sigaretten tot Motorolie drinken kauwgum alles.

    Behalve 1 ding was nog over in de winkel:

    Broodjes bacon ham hahahahahah.

    Nooooooo dat is haraaaaam dat doen we niet!
    hihi don't touch the bacon
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Ts, sorry ik kon hem niet meenemen! Up voor deze lieve man. Als je iemand een oven gunt dan verdient hij hem!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.