1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.735
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Khouribga: Mishandelde leerlinge trekt klacht in, leraar op borgtocht vrij

    De leerlinge wachtte de leraar vanochtend op bij de rechtbank. Het meisje heeft haar klacht ingetrokken en er is een verzoening onderweg.



    Een voorbereidende verzoeningssessie tussen de leerlinge en haar leraar vond gisteren, woensdag 23 mei, plaats. Een groep leraren van de betreffende middelbare school ging naar het huis van het meisje om met haar te praten. Het meisje stemde ermee in de aanklacht tegen de leraar in te trekken.

    Het meisje zei dat ze erg moe was en niet blij was met de omvang van de hele zaak. Vanmorgen wachtte het meisje haar leraar met witte bloemen op bij de rechtbank in Khouribga, waar de eerste zitting van het proces werd gehouden. Vanwege het laten vallen van de aanklacht tegen hem, werd de leraar vrijgelaten op borgtocht in afwachting van de uitkomst van het proces.

    Photocredit: Lefr360

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    een groep leraren gaat naar haar huis om te vragen haar aanklacht in te trekken. damm!! gewoon schaamteloos! dit betekend dat de rest van de leraren geen haar beter is. als dat wel zo was dan hadden ze haar juist moeten aanmoedigen de aanklacht in stand te houden. maar blijkbaar vinden ze dat hij geen straf verdient.
    achterlijkheid

  3. #3
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    sick !



  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Tazz een klein meisje afpersen

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Ik heb dit echt 3 keer moeten lezen om te beseffen dat een groep leraren naar het huis van het meisje is gegaan om haar te overtuigen dat ze de aanklacht moet intrekken.
    ik had deze leraren met heet water overgoten bij de eerste stap dat ze op mijn stoep zetten. wat een brutaliteit ! en hoezo moet zij witte bloemen op de geen die haar heeft geslagen wachten? ze leven daar echt een bizarre realiteit.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    894
    07-06-2016

    Ik betwijfel of ze zelf heeft gekozen om de aanklacht te laten vervallen. De gezichtsuitdrukking van het meisje op de foto zegt volgens mij al voldoende.

  7. #7
    ik ben hem niet, xxx

    Reacties
    638
    11-01-2011

    Vanmorgen wachtte het meisje haar leraar met witte bloemen op bij de rechtbank in Khouribga, waar de eerste zitting van het proces werd gehouden.

    Ik heb vanmiddag gelachen en nu weer. Hahaha
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Wat een mooie man zeg en ook nog één met kennis.
    Maa shaa Allah,..... *zucht*....

  8. #8
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door Lmella Bekijk reactie
    Vanmorgen wachtte het meisje haar leraar met witte bloemen op bij de rechtbank in Khouribga, waar de eerste zitting van het proces werd gehouden.

    Ik heb vanmiddag gelachen en nu weer. Hahaha
    Eerder huilen..



  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Die witte bloemen

    Een rechtszaak beginnen is mentaal slopend... en vaak dekken dergelijke partijen zich door extra getuigen erbij te halen etc.,
    dus niet verwonderlijk dat ze er zo uit ziet...,

    Als je een zaak start moet je mentaal sterk ervoor staan... een proces kan soms jaren duren. Velen haken al bij het startproces af....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Ik stuur mijn dochter naar school om te leren. Als ze fysiek aangevallen wordt door een leraar zou dat een moment zijn voor een 'goed gesprek'.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Ze is omgekocht. Voor geld doen ze alles.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Een schadevergoeding is gewoon toegestaan als her meisje daar vrijwillig mee akkoord gaat de man is immers publiekelijk al vernederend en bekend voor dit scenario.

    Als de staat überhaupt iets om haar mensen gaf. Dan had de rechtbank gezegd leuk dat dit meisje haar aanklacht laat vallen maar wij de staat zijn nog niet klaar met u meneer.
    Heavy

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Die witte bloemen

    Een rechtszaak beginnen is mentaal slopend... en vaak dekken dergelijke partijen zich door neppe getuigen erbij te halen etc.,
    dus niet verwonderlijk dat ze er zo uit ziet...,

    Als je een zaak start moet je mentaal sterk ervoor staan... een proces kan soms jaren duren. Velen haken al bij het startproces af....
    heb jij een emancipatiebeweging?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Een schadevergoeding is gewoon toegestaan als de meisje daar vrijwillig mee akkoord gaat de man is immers publiekelijk al vernederend en bekend voor dit scenario.

    Als de staat überhaupt iets om haar mensen gaf. Dan had de rechtbank gezegd leuk dat deze meisje haar aanklacht laag vallen maar wij de staat zijn nog niet klaar met u meneer.
    * het meisje

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    * het meisje
    *Dit meisje
    Heavy