1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2017

    Asis Aynan: Links heeft Berbers vernietigd met krankzinnige Midden-oosterse ideologie

    en dat hij door arabisch op school een achterstand heeft opgelopen op rekenen



    https://www.debalie.nl/de-balie-tv/

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2017




  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Hij heeft gelijk! wij imazighen zijn geen arabieren! en ik persoonlijk zie echt niet in waarom ik mij aangesproken moet voelen met wat een arabier te vertellen heeft.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Karam991 Bekijk reactie
    en dat hij door arabisch op school een achterstand heeft opgelopen op rekenen



    https://www.debalie.nl/de-balie-tv/
    wat een mafkees is die izan aynan..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Smerige azulisten

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    478
    15-06-2008

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    Hij heeft gelijk! wij imazighen zijn geen arabieren! en ik persoonlijk zie echt niet in waarom ik mij aangesproken moet voelen met wat een arabier te vertellen heeft.
    Omdat de meeste Berbers Moslims zijn vieze verraders !!!!... Zionisten likkers !!! ga naar Israel om te bedelen !!! Wij hebben jullie al door verraders !!!! jullie zijn enkel collaborateurs van de zionisten !!!!...

    Wij de echte Berbers zijn Moslims en lezen elke dag en nacht de Koran in het ARABISCH...en de beste Mens voor ons die op Aarde heeft geleefd is een ARABIER namelijk de profeet MOHAMED (swa)...ik weet dat deze woorden jou pijn doen....maar voel de pijn en hou je gore mond...wij Berbers zullen altijd aan de kant van onze broeders de Arabieren staan ....wat jullie verraders ook mogen uithalen !!!
    إذا رأيت أنياب الليث بارزة , فلا تظنن أنَ الليث يبتسم

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Icoon Bekijk reactie
    Omdat de meeste Berbers Moslims zijn vieze verraders !!!!... Zionisten likkers !!! ga naar Israel om te bedelen !!! Wij hebben jullie al door verraders !!!! jullie zijn enkel collaborateurs van de zionisten !!!!...

    Wij de echte Berbers zijn Moslims en lezen elke dag en nacht de Koran in het ARABISCH...en de beste Mens voor ons die op Aarde heeft geleefd is een ARABIER namelijk de profeet MOHAMED (swa)...ik weet dat deze woorden jou pijn doen....maar voel de pijn en hou je gore mond...wij Berbers zullen altijd aan de kant van onze broeders de Arabieren staan ....wat jullie verraders ook mogen uithalen !!!
    en wij zullen altijd achter onze Berberse moslim broeders en zusters staan

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2017

    zelfs hollanders zoals peter breedveld van frontaal naakt walgen van die daggoe asis aynan


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    252
    29-02-2012

    Ik ben Pure rifijn en verwerp elk amazigh superioriteit tegen over de Arabieren.
    Ik ben wel is waar trots amazig maar elk vijand van een Arabisch moslim Veracht ik en heeft mij ook als vijand genomen

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door ontdekmij Bekijk reactie
    Ik ben Pure rifijn en verwerp elk amazigh superioriteit tegen over de Arabieren.
    Ik ben wel is waar trots amazig maar elk vijand van een Arabisch moslim Veracht ik en heeft mij ook als vijand genomen
    tijd op je kop uit de arabische reet te halen. ik haat ze niet en individueel zitten prachtige mensen tussen. maar hun politiek en hoe de arabs zijn omgegaan met berbers stinkt gewoon.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    tijd op je kop uit de arabische reet te halen. ik haat ze niet en individueel zitten prachtige mensen tussen. maar hun politiek en hoe de arabs zijn omgegaan met berbers stinkt gewoon.


    Het zijn de politieke leiders die in het verleden de berbers hebben onderdrukt.
    Denk maar niet dat elke Arabier fan was van Hassan2. Als je dat denkt zit je er zwaar naast. Uiteindelijk zijn we 1 bloed. Dna onderzoeken hebben bewezen dat er geen genetisch verschil is tussen Arabisch en Berbers talige Noord Afrikanen.
    In principe zijn we 1 volk, enigste verschil is de taal. Jou haat naar Arabieren slaat nergens op.

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    tijd op je kop uit de arabische reet te halen. ik haat ze niet en individueel zitten prachtige mensen tussen. maar hun politiek en hoe de arabs zijn omgegaan met berbers stinkt gewoon.
    wat is jouw definitie van een arabier dan..
    beschrijf dat eens..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    De dood aan azulisten

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    wat is jouw definitie van een arabier dan..
    beschrijf dat eens..
    Er bestaat khal9 Allah ta3ala... abna2 Adem 3aleihi salaam..

    De rest is niet belangrijk.

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Er bestaat khal9 Allah ta3ala... abna2 Adem 3aleihi salaam..

    De rest is niet belangrijk.
    dat weet ik maar ik wil van hem horen wat zijn definitie van een arabier is..
    ik denk dat hij wel een beschrijving kan geven..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"