1. #16
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    ze staan in hun recht om het toe te eigenen , net als al die nederzettingen.....en geef ze voor de gemak ook de sinai woestijn erbij waarom niet
    Nee, het enige recht wat trump en netanyahu hebben is de reet van gülen en öcalan schoonlikken.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    De Israëli's zullen uiteraard met alle mogelijke middelen willen voorkomen dat ze weer beschoten worden vanuit de Golan hoogte.

    Maar het eerste dat in me opkwam toen ik het artikel las is; hoe de vergeldingsacties van het Israëlische leger er uit zouden zien als Israël inderdaad weer vanuit die Golan hoogte beschoten werd!

    Ik moet er niet aan denken!

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    De Israëli's zullen uiteraard met alle mogelijke middelen willen voorkomen dat ze weer beschoten worden vanuit de Golan hoogte.

    Maar het eerste dat in me opkwam toen ik het artikel las is; hoe de vergeldingsacties van het Israëlische leger er uit zouden zien als Israël inderdaad weer vanuit die Golan hoogte beschoten werd!

    Ik moet er niet aan denken!
    ga ya snotaap.. je durft hangjongeren amper aan te spreken

    Israel apartheidstaat is een zionistische vloek op aarde

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Tsja, de omringende landen hadden er ook voor kunnen kiezen om geen kansloze oorlog met israel aan te gaan. Dat was de golanhoogte nu nog van Syrië geweest.

    Grenzen verschuiven vaker na een oorlog, kijk bvb maar naar Europa de afgelopen 100 jaar. Niemand die daar nog over klaagt.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    132
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Als de syriers de ballen hebben knallen ze de zions naar de hel

    Hidhbat Julan is gewoon Syrisch
    Nou die Syriers hebben inderdaad ballen.
    Knallen elkaar al jaren naar de hel
    Kunnen er niet genoeg van krijgen

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Wat een gaar kutland is Israel ook. Dat krijg je ervan als je Joden uit Oost Europa een eigen land biedt. Daarbij is zelfs Syrie een seculiere staat.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.