1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    39
    09-10-2016

    Exclamation De vermoeidheid wordt nu wel erger...

    Al hamdoelillah. Wie ook?
    9:112 (Zij zijn) de berouwvollen, en de dienenden, en de prijzenden, en de rondtrekkenden, en de buigenden, en de knielenden, en de oproepers tot het behoorlijke en de weerhouders van het verwerpelijke, de wakers over de bepalingen van Allah. En verkondig een verheugende tijding aan de gelovigen.

  2. #2
    Nee.

    Reacties
    76
    23-05-2012

    Hier nog één.. maar hamdoelillaah. Ik heb wel extreme hoofdpijn deze dagen en word alleen maar erger. Iemand tips?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Die dutjes tussendoor zijn life changing. Alleen met ramadan word ik er pro in. Slaap hebben en slapen zonder hoofdpijn wakker worden. pff heerlijk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    39
    09-10-2016

    Citaat Geplaatst door krullentt Bekijk reactie
    Hier nog één.. maar hamdoelillaah. Ik heb wel extreme hoofdpijn deze dagen en word alleen maar erger. Iemand tips?
    Koffie gestopt? Drink je wel voldoende?

    Citaat Geplaatst door LostOne Bekijk reactie
    Die dutjes tussendoor zijn life changing. Alleen met ramadan word ik er pro in. Slaap hebben en slapen zonder hoofdpijn wakker worden. pff heerlijk
    Werkt goed idd, had dat afgelopen weekend ook gedaan. Toch maar weer introduceren.
    9:112 (Zij zijn) de berouwvollen, en de dienenden, en de prijzenden, en de rondtrekkenden, en de buigenden, en de knielenden, en de oproepers tot het behoorlijke en de weerhouders van het verwerpelijke, de wakers over de bepalingen van Allah. En verkondig een verheugende tijding aan de gelovigen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Citaat Geplaatst door Zuckie. Bekijk reactie
    Koffie gestopt? Drink je wel voldoende?



    Werkt goed idd, had dat afgelopen weekend ook gedaan. Toch maar weer introduceren.
    Waarom wachten. Gewoon elke middag of avond. Hahah

  6. #6
    Nee.

    Reacties
    76
    23-05-2012

    Citaat Geplaatst door Zuckie. Bekijk reactie
    Koffie gestopt? Drink je wel voldoende?
    Ik drink geen koffie en drink wel voldoende, althans voor mijn gevoel.. Ghair In Shaa Allah.

  7. #7
    Nee.

    Reacties
    76
    23-05-2012

    Citaat Geplaatst door Berreta Bekijk reactie
    Ik luister liever niet naar herrie.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2
    15-05-2018

    2 liter water drinken des noods eet je alleen 1 appel ik had daar ook last van en van blaaspijn nu drink ik voldoende water voel mij beter.

  9. #9
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door krullentt Bekijk reactie
    Hier nog één.. maar hamdoelillaah. Ik heb wel extreme hoofdpijn deze dagen en word alleen maar erger. Iemand tips?
    Paracetamol zetpil.
    HAGENEESJE

  10. #10
    Nee.

    Reacties
    76
    23-05-2012

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Paracetamol zetpil.
    Helaas werkt paracetamol maar voor even bij mij. Echt vreselijk dit.

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    28
    20-01-2014

    Ik merk gewoon dat mijn lichaam echt op raakt..