1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Salaheddine in Palestina/Al Quds - Aanrader

    Heavy

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hartverwarmend hoe de Palestijnen ons Marokkanen nog steeds hoog hebben zitten. Doet pijn om te zien hoe machteloos onze broeders en zusters daar en hier zijn omtrent dit situatie.

    Maar aan alles komt een einde insha Allah dus ook aan deze onderdrukking.
    Heavy

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Ik ga m ook even kijken.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door LoneWolff Bekijk reactie
    Deze wilde ik net plaatsen haha. Mooi man, vooral hoe blij de Palestijnen worden als ze moslims uit het buitenland zien komen.

    Ik ga serieus kijken of ik dit jaar nog een bezoek kan brengen.
    Moet je zeker doen ik wil er ook insha Allah heen.
    Heavy

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Ik ga m ook even kijken.
    Laat maar weten wat je van vond.
    Heavy

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Die man op het begin. Pff

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    28
    20-01-2014

    Heb m ook net gezien echt prachtig! Kreeg tranen in mijn ogen..

  8. #8
    #PrayforNouri.

    Reacties
    286
    28-01-2012

    Ontroerend en zo mooi Allahoema bareek.



  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Laat maar weten wat je van vond.
    Ik hou hier echt van. Je ziet gewoon mensen die puur zijn. Kijk hoe ze je verwelkomen, wie is er nig zo deze tijd?

    Ik heb altijd al gezegd Palestijnen zijn de meeste pure mensen ever. Dit merk ik ook bij mn vriendin en hoe haar familie is. Ze zijn altijd zo goed voor een ander.

    Kijk dit filmpje
    https://youtu.be/24WtXII0Rpo

    Ondanks dat het zo klein is daar in Gaza, zouden zij het niet eens erg vinden ls de vluchtelingen van syrie daar zouden komen. Terwijl gaza al super klein is. Wallahi hoe zij praten en denken over hun broeders en zusters. Kunnen echt veel mensen een voorbeeld van nemen.
    Als je hier zou intervieuwen, zouden ze zeggen jaaa de vluchtelingen ( zovel syrische als palestijn) nemen alles in. Ze pakken alles af van ons. Zooooo vaaaaak heb ik zoiets uit een mond gehoord van een ISLAMITISCHE PERSOON.
    Egoistische mensen dit, maar die palestijnen pff hun harten zijn zo zuiver gwn, zij gunnen andere net zoveeel als zij dat voor zich zelf zouden doen. EEN ECHTE KENMERK VAN EEN MOSLIM MET EEN PRACHTIG HART.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door LostOne Bekijk reactie
    Die man op het begin. Pff
    Mooi he.
    Heavy

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Aitouzinetje_ Bekijk reactie
    Heb m ook net gezien echt prachtig! Kreeg tranen in mijn ogen..
    Ja was zeker indrukwekkend om te zien insha Allah zullen we het ervaren.
    Heavy

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door studente. Bekijk reactie
    Ontroerend en zo mooi Allahoema bareek.
    Inderdaad.
    Heavy

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Ik hou hier echt van. Je ziet gewoon mensen die puur zijn. Kijk hoe ze je verwelkomen, wie is er nig zo deze tijd?

    Ik heb altijd al gezegd Palestijnen zijn de meeste pure mensen ever. Dit merk ik ook bij mn vriendin en hoe haar familie is. Ze zijn altijd zo goed voor een ander.

    Kijk dit filmpje
    https://youtu.be/24WtXII0Rpo

    Ondanks dat het zo klein is daar in Gaza, zouden zij het niet eens erg vinden ls de vluchtelingen van syrie daar zouden komen. Terwijl gaza al super klein is. Wallahi hoe zij praten en denken over hun broeders en zusters. Kunnen echt veel mensen een voorbeeld van nemen.
    Als je hier zou intervieuwen, zouden ze zeggen jaaa de vluchtelingen ( zovel syrische als palestijn) nemen alles in. Ze pakken alles af van ons. Zooooo vaaaaak heb ik zoiets uit een mond gehoord van een ISLAMITISCHE PERSOON.
    Egoistische mensen dit, maar die palestijnen pff hun harten zijn zo zuiver gwn, zij gunnen andere net zoveeel als zij dat voor zich zelf zouden doen. EEN ECHTE KENMERK VAN EEN MOSLIM MET EEN PRACHTIG HART.
    Ik heb het bekeken ja je ziet hoe bescheiden en barmhartig ze zijn. Dat is een les die we vaak zien in rijk en arm of welvarend en armoedig. Hier is alles goed en netjes dus men is meer geneigd zich arrogant op te stellen zelfs als zij alleen in een staar van armoede leven. Puur omdat ze uit een welvarend land komen en zij vinden dat ze meer rechten hebben dan vluchtelingen.

    Maar degene die het moeilijk heeft begrijpt in wat voor conditie een ander zich verkeert die het ook moeilijk heeft. Zo iemand kent de klappen van het zweep als het ware dus zal sneller compassie tonen naar een ander.
    Heavy

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door LoneWolff Bekijk reactie
    had op die website gekeken, maar zag geen reizen in de toekomst. Vraag me af hoe je daar precies komt.
    Geen idee eerlijk gezegd google gecheckt?
    Heavy

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik heb het bekeken ja je ziet hoe bescheiden en barmhartig ze zijn. Dat is een les die we vaak zien in rijk en arm of welvarend en armoedig. Hier is alles goed en netjes dus men is meer geneigd zich arrogant op te stellen zelfs als zij alleen in een staar van armoede leven. Puur omdat ze uit een welvarend land komen en zij vinden dat ze meer rechten hebben dan vluchtelingen.

    Maar degene die het moeilijk heeft begrijpt in wat voor conditie een ander zich verkeert die het ook moeilijk heeft. Zo iemand kent de klappen van het zweep als het ware dus zal sneller compassie tonen naar een ander.
    Precies!
    Maar ook gewoon de kinderen, zo wijs ma sha Allah.