1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Mobiele spermadonor Clive (62) verwekte al 65 kinderen vanuit zijn bestelwagen

    Citaat Geplaatst door Wireless
    Clive (62) is een gepensioneerd wiskundeleraar en houdt er sinds 2013 een bijzondere 'hobby' op na. De Brit, naar eigen zeggen gelukkig getrouwd, rijdt in zijn bestelwagen het hele land door als mobiele spermadonor. De laadruimte is zijn 'zaadruimte'. Clive is al vader van 65 kinderen, veertien zijn op komst. Zijn streefdoel is 100 kinderen, dan stopt hij. Zijn bijzondere service is helemaal gratis.


    Clive is getrouwd en heeft met zijn vrouw een gezin met drie kinderen, en negen kleinkinderen. Zijn echtgenote is niet altijd even blij met de diensten die haar man aanbiedt. Dit heeft Clive tot nu toe niet weerhouden. Momenteel werkt hij mee aan documentaire van Channel 4 over spermadonoren en The Sun sprak met hem.

    Wanneer zij met Clive spreken, rijdt hij in zijn bestelwagen naar het huis van een vrouw die graag zwanger wil worden. In de laadruimte doet hij zijn ding. ,,Ik geef hen dan de spuit en klets een paar seconden met ze over koetjes en kalfjes'', zegt hij. ,,Vaak zijn ze zenuwachtig en zo probeer ik hen wat op hun gemak te stellen.''

    Laadruimte
    De donor is er zich van bewust dat het bijzonder is dat hij zichzelf in zijn witte bestelwagen bevredigt, maar voor hem betekent dat 'veel minder betrokkenheid en minder emotionele hechting'. Natuurlijk heeft Clive wel wat contact met de vrouwen die zijn diensten willen gebruiken, maar dat doet hij van tevoren uitgebreid via de e-mail.

    Wettelijk zou hij kunnen worden gezien als de vader van de kinderen die hij verwekte. Hij is geen donor bij de spermabank, daarvoor is hij te oud. In Engeland is 45 jaar de maximumleeftijd. Clive weet dat wat hij doet niet zonder risico's is: ,,Technisch gezien zou een van de dames mij weleens achttien jaar lang kunnen verplichten tot het betalen van alimentatie. Dit is nog nooit gebeurd, maar het is wel een van de redenen waarom ik mijn bestelwagen gebruik.''

    Elke vrouw verdient baby
    De gepensioneerde wiskundeleraar benadrukt dat hij zijn 'klanten' wil helpen. Verder niets. Via officiële kanalen kost een spermadonatie al gauw 6.800 euro en Clive werkt gratis. Het doet hem wel iets dat hij intussen al zo veel kinderen heeft. ,,Ik ben zo trots dat ik 79 kinderen verwekt heb. Velen zijn mij zo dankbaar dat ik hun leven heb veranderd. Daarvoor doe ik het. Het is speciaal."

    ,,Ongeveer twee derde van de mensen die ik hielp zijn koppels van hetzelfde geslacht'', vertelt Clive aan The Sun. ,,Verder zijn het heteroseksuelen, sommigen zijn alleenstaand.'' Zijn uitgangspunt is dat elke vrouw een baby verdient.

    Zestien keer per maand
    De Brit doneert ongeveer zestien keer per maand, maar dat resulteert gemiddeld maar in één zwangerschap. Mocht het niet in één keer lukken, dan komt hij met plezier een paar weken later nog eens terug. Soms heeft een vrouw wel zes donaties nodig om zwanger te worden.

    Clive probeert wel de emoties er zo veel mogelijk buiten te houden, maar hij geeft toe dat hij met vijf of zes kinderen toch contact houdt.

    https://www.ad.nl/buitenland/mobiele...agen~afa2821e/
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    14
    13-11-2017

    Hij doet stof opwaaien. Maar ja, in de bijsluiter van een paracetamol staat als neveneffect ook dat je er hoofdpijn van kan krijgen.

  3. #3
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Wireless Bekijk reactie
    dit krijg je met ongelovige kufar
    Volgens TDM is het een Islamofoob ...

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133495958