1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hollandse agent buiten functie gesteld om chatcontact met minderjarige

    LEEUWARDEN (ANP) - De politie heeft een 63-jarige agent uit het district Friesland buiten functie gesteld wegens chatcontact met een vermoedelijk minderjarig meisje. Het contact zou buiten diensttijd via een datingsite tot stand zijn gekomen.

    De politie doet onderzoek en kon maandag niet meer informatie geven over de zaak. In afwachting van de uitkomst van het onderzoek is de politiemedewerker buiten functie gesteld en heeft hij geen toegang meer tot de politiegebouwen- en systemen.

    https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...cid=spartandhp
    Heavy

  2. #2
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Gedrag dat niet gewaardeerd word heen nu eenmaal consequenties en dat is goed.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    anno 2018..

    Vlaamse tieners in de prostitutie: "We hebben al meisjes van 12 gezien die het deden voor een zakje chips"

    Maarten Sobrie: “We weten er ook weinig over. Een meisje van vijftien dat zich prostitueert, is niet strafbaar. Als het gebeurt zonder inmenging van een pooier of een volwassene, is dat geen misdrijf en gebeurt er ook geen strafonderzoek naar.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Ik hoor vaker het staat niet in de koran, wat blijft er van islam over als we alleen uitgaan van de koran?
    Je bent geen Moslim en wilt geen Moslim worden dus de Quran en Sunnah gaan jou niets aan, keep on moving.
    Heavy

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Ik hoor vaker het staat niet in de koran, wat blijft er van islam over als we alleen uitgaan van de koran?
    jij mag het zeggen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Dat noemen we overigens een uitvlucht, jij hoort er niet bij dus deur dicht... als je dat prettig vind moet je misschien gewoon niet reageren, is ook beter voor je bloeddruk.
    Valt niks te vluchten het gaat je gwn niks aan. Mensen moeten jou zogenaamde interesse ook niet beantwoorden.
    Heavy

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    Meningen? staat niet in de koran? Vriend weetje wel welk geloof je aanhangt.
    Je bent gewoon verplicht te geloven in zowel de Koran als Hadith, meningen van andere doen er echt totaal niet toe.
    Verder hield hij ook wel van een gangbang
    https://muflihun.com/bukhari/73/151
    verplicht???
    heb je enige kennis van ahadith die de sjiieten gebruiken..

    http://www.vraagislam.nl/is-het-waar...m-werd-gehuwd/

    op welke leeftijd trouwde men in tijd in europa..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #8
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    jij mag het zeggen..
    Ik heb het nooit zo benaderd, voor mij is het een geheel, maar ik vrees dat er veel verloren gaat op die manier.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Ik heb het nooit zo benaderd, voor mij is het een geheel, maar ik vrees dat er veel verloren gaat op die manier.
    ahadith kan men vervalsen of vervangen en wie weet hoeveel in het verleden zijn vervalst.koran daar tegen niet die is nog steeds identiek als de eerste..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Mooi eerste troll heb ik al weggewerkt.
    Heavy

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Ja corrupte agenten breken zelf de wetten