1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Talking Zooooo mooie meid

    Dus in de gym (nee ben niet geweest vandaag en gister en eergisteren en daarvoor en daarvoor) (maar dat terzijde)
    er is dus een super mooie vrouw/meid (onder de 30 dus is ze nog een meid) echt heel mooi (ik geloof iets Yugoslavisch) (als dat nog bestaat)
    Dus een vriend had het er de hele tijd over, dus hij kom we gaan dan en dan, dan is zij er ook altijd, ik ok.
    Ok dus daar was een petit mooi donkerharig meisje met amandel ogen ( in gedachten zie ik nu echte amandelen) ja super mooi lichaam slank en shaped (sorry)
    En ze was redelijk rustig en bescheiden, ok nou vriend je had gelijk (en ze is nog single ook)
    Dus wat doen wij mannen (lees: ratten) alhoewel wat doet hij (ik wil mijn eer en trots hier hoog houden) hij vist haar naam via via, dus gaat hij via FB kijken en zoeken, en vind haar, dus hij stuurt een link,
    en ikke kijke en kijke....


    Vrienden: 815

    de hele gym is al haar vriend en dan nog een deel van Europa. ( mensen die je niet eens kent en dan toevoegen als vriend of accepteren als vriend, vind ik een beetje triest, heb wat zelf respect mens)




    Sorry maar snoeiharde turn off, ik heb haar nooit meer aangekeken

  2. #2
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    En toen ging je rukken in de wc.

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  3. #3
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Jij bent ongetwijfeld zo een gast die vrienden verzoekjes verstuurd naar zulke meisjes


    Jammer van die opmerking, gaat je kosten.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Jij bent ongetwijfeld zo een gast die vrienden verzoekjes verstuurd naar zulke meisjes


    Jammer van die opmerking, gaat je kosten
    .
    hij heeft veel meer groene puntjes dan jou, dus die kan het wel hebben

  5. #5
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    hij heeft veel meer groene puntjes dan jou, dus die kan het wel hebben
    Had het over het vasten, mannen die rode puntjes sturen?

  6. #6
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Jij bent ongetwijfeld zo een gast die vrienden verzoekjes verstuurd naar zulke meisjes


    Jammer van die opmerking, gaat je kosten.
    En jij die creep die vrouwen opzoekt via fb..ze heeft je vriendschapsverzoek geweigerd.
    Meskin


    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    hij heeft veel meer groene puntjes dan jou, dus die kan het wel hebben
    Ewa wil.je.shi.puntje wela


    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  7. #7
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    En jij die creep die vrouwen opzoekt via fb..ze heeft je vriendschapsverzoek geweigerd.
    Meskin



    Ewa wil.je.shi.puntje wela


    Verstuurd vanuit West.
    Ik heb geen facebook.

    Maar over meskien gesproken, dat west achter je mtiwie was in 2005 zeker wel gangster

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    En toen werd je wakker... een mooi droom die eindigde in een nachtmerrie.

    Je kunt niet alles hebben in het leven.

    Misschien dat ze die vrienden voor jou achterwege laat de moderne tijd.

  9. #9
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie
    En toen werd je wakker... een mooi droom die eindigde in een nachtmerrie.

    Je kunt niet alles hebben in het leven.

    Misschien dat ze die vrienden voor jou achterwege laat de moderne tijd.
    Dat je iemand mooi vind of interessant betekend vanuit mijn perspectief niet gelijk dat je zo een persoon wilt als vrouw of vriendin, er is soms ook iets als ergens tegenop kijken of waardering voor hebben, en als het dan niet een volledig plaatje is zoals je hoopte dat het was/is, dan heb je zoiets van mehhh een mooie vrouw die leeg is van binnen.
    Ik heb jou al eerder verteld, als men single is of als men op zichzelf woont, je niet gelijk erop los leeft, maar dat je juist dan leert wat belangrijk is en meer waardering krijgt voor respect en ontzag en waarde.

  10. #10
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik heb geen facebook.

    Maar over meskien gesproken, dat west achter je mtiwie was in 2005 zeker wel gangster
    Gelijk in de verdediging ontkennen haha
    Ja toendertijd wel man..westside represent bos.en.lommer...marhbabik.
    Toen kwam jij pas aan uit marokko in.shi volgepropte kofferbak a illie.

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  11. #11
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door -Elegancce- Bekijk reactie
    Ben het eens met je over zoveel mensen toevoegen..maar het staat los van zelfrespect. Tenzij ze natuurljk met al die mannen dingen doet. Sommige vrouwen zijn eenmaal niet echt selectief als vergaat om vriendschappen en contacten en gaan het met iedereen aan. Persoonlijk vind ik het not done.
    Gaat nergens over, mannen van 40 tot aan gozertjes van 18, wat denk je nou als al die mensen je toevoegen, oh ja leuk die wil ik en die wil ik, ik wordt al gek als men de hele dag mij whatsapp, wat moet zo een vrouw met zoveel aandacht (ookal zou ze er niks mee doen)
    Elke dag weer zo een gozertje of oude vent die komt proberen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    grappig wereldje leven we in. Je ziet een meid voor je neus. Ze trekt jouw visueel aan. Maar je hebt geen ballen om haar gewoon aan te spreken op de sportschool, waar iedereen gerust een praatje maakt met elkaar. KANSLOOS. En de hele grap is dat er vast en zeker genoeg jongens daar gymen, die er wellicht "niet uitzien", en die niet eens goed getraind zijn, maar die wel gerust een praatje maken met haar, met haar dollen, en haar NOOiT via Facebook gaan zoeken, omdat ze simpelweg lekker gewoontjes zijn en doen, en een praatje weten te maken met iedereen (mooi lelijk sexy dik oud jong)... Wees gewoon lekker sociaal, wie weet bereik je er iets mee.
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    Gelijk in de verdediging ontkennen haha
    Ja toendertijd wel man..westside represent bos.en.lommer...marhbabik.
    Toen kwam jij pas aan uit marokko in.shi volgepropte kofferbak a illie.

    Verstuurd vanuit West.
    Lijkt me logisch, als ze mij zo weigeren zou ik toch FB moeten hebben, dus om jou kinderlijke opmerkingen te weerleggen moet je gewoon duidelijk zijn, als je met bepaalde mensen communiceerd die duidelijk signalen vertonen van een laag i.q. kan je niet duidelijk genoeg zijn, simpel zwart wit.
    Je gaat mij namelijk niet wijsmaken dat dat gezond is om als volwassen vent nog met dat west represent rond te hangen op een internet forum

    Nee ben hier geboren.

  14. #14
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gebruiksnaam Bekijk reactie
    grappig wereldje leven we in. Je ziet een meid voor je neus. Ze trekt jouw visueel aan. Maar je hebt geen ballen om haar gewoon aan te spreken op de sportschool, waar iedereen gerust een praatje maakt met elkaar. KANSLOOS. En de hele grap is dat er vast en zeker genoeg jongens daar gymen, die er wellicht "niet uitzien", en die niet eens goed getraind zijn, maar die wel gerust een praatje maken met haar, met haar dollen, en haar NOOiT via Facebook gaan zoeken, omdat ze simpelweg lekker gewoontjes zijn en doen, en een praatje weten te maken met iedereen (mooi lelijk sexy dik oud jong)... Wees gewoon lekker sociaal, wie weet bereik je er iets mee.
    Kortom zelf reclame: "niet uitzien" , niet eens goed getraind, simpelweg lekker gewoontjes zijn

  15. #15
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Lijkt me logisch, als ze mij zo weigeren zou ik toch FB moeten hebben, dus om jou kinderlijke opmerkingen te weerleggen moet je gewoon duidelijk zijn, als je met bepaalde mensen communiceerd die duidelijk signalen vertonen van een laag i.q. kan je niet duidelijk genoeg zijn, simpel zwart wit.
    Je gaat mij namelijk niet wijsmaken dat dat gezond is om als volwassen vent nog met dat west represent rond te hangen op een internet forum

    Nee ben hier geboren.
    Weet je wat gezond is..lekker jezelf zijn..
    Westside outlawz thug life biiiiiatch.



    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum