1. #16
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Is idd een turn off.
    HAGENEESJE

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    41
    30-10-2013

    Wat pas echt een afknapper is, is niet verder kijken dan je neus lang is. Misschien had ze ze in het verleden allemaal geaccepteerd, maar heeft ze nu geen zin om ze allemaal te verwijderen of verveelde ze zich een keer en ging de honderden verzoeken accepteren. Dat ze het niet afschermt zegt ook wat. Conclusie uit mijn verhaal, is dat je de reden niet weet en al helemaal niet iemand's persoonlijkheid eruit kan concluderen.

  3. #18
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    True

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door -107392 Bekijk reactie
    Wat pas echt een afknapper is, is niet verder kijken dan je neus lang is. Misschien had ze ze in het verleden allemaal geaccepteerd, maar heeft ze nu geen zin om ze allemaal te verwijderen of verveelde ze zich een keer en ging de honderden verzoeken accepteren. Dat ze het niet afschermt zegt ook wat. Conclusie uit mijn verhaal, is dat je de reden niet weet en al helemaal niet iemand's persoonlijkheid eruit kan concluderen.


    Sws dien je je met je eigen zaken te bemoeien, en niet over mensen te oordelen.
    Maar een vrouw met 800+ vrienden op fb gaat m voor mij be3da alvast niet worden.

  5. #20
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Maar toen ik een ode deed aan de schone lantino kreeg ik backlash van alle kanten, ewa fhem
    Erken de passie.

  6. #21
    Overgenomen.

    Reacties
    2.081
    16-02-2010

    @-10

    Bullshit, zoveel vrienden zegt genoeg 8-)

  7. #22
    Overgenomen.

    Reacties
    2.081
    16-02-2010

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Maar toen ik een ode deed aan de schone lantino kreeg ik backlash van alle kanten, ewa fhem
    .
    Heb je foto

  8. #23
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Fatale Bekijk reactie
    .
    Heb je foto

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus in de gym (nee ben niet geweest vandaag en gister en eergisteren en daarvoor en daarvoor) (maar dat terzijde)
    er is dus een super mooie vrouw/meid (onder de 30 dus is ze nog een meid) echt heel mooi (ik geloof iets Yugoslavisch) (als dat nog bestaat)
    Dus een vriend had het er de hele tijd over, dus hij kom we gaan dan en dan, dan is zij er ook altijd, ik ok.
    Ok dus daar was een petit mooi donkerharig meisje met amandel ogen ( in gedachten zie ik nu echte amandelen) ja super mooi lichaam slank en shaped (sorry)
    En ze was redelijk rustig en bescheiden, ok nou vriend je had gelijk (en ze is nog single ook)
    Dus wat doen wij mannen (lees: ratten) alhoewel wat doet hij (ik wil mijn eer en trots hier hoog houden) hij vist haar naam via via, dus gaat hij via FB kijken en zoeken, en vind haar, dus hij stuurt een link,
    en ikke kijke en kijke....


    Vrienden: 815

    de hele gym is al haar vriend en dan nog een deel van Europa. ( mensen die je niet eens kent en dan toevoegen als vriend of accepteren als vriend, vind ik een beetje triest, heb wat zelf respect mens)




    Sorry maar snoeiharde turn off, ik heb haar nooit meer aangekeken
    Bro ik zou sowieso een vrouw die in de sportschool haar lichaam showt niet als toekomstige vrouw kunnen zien. Hooguit voor een paar leuke middagen

    een mooi uiterlijk zegt bijna niks over het karakter van een persoon. Sterker nog meestal is het moeilijk leven met dit soort types en zijn de eisen skyhigh, en dat alleen omdat ze er goed uitziet. Sorry maar ik pas, vind het het niet waard. Beter een nette bescheiden moslima die er niet als een model maar toch leuk uitziet met een mooi karakter

  10. #25
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Fatale Bekijk reactie
    .
    Heb je foto
    Zo droog
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  11. #26
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Ewa, toch een verzoekje gedaan?
    Aan?

  12. #27
    #Strongly devoted

    Reacties
    294
    06-03-2018

    Misschien zou zij hetzelfde denken bij het zien van jouw aantal reacties op m.nl. Ik bedoel maar...

  13. #28
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door JohnDoe9 Bekijk reactie
    Misschien zou zij hetzelfde denken bij het zien van jouw aantal reacties op m.nl. Ik bedoel maar...
    Logisch, want reacties op Marokko.nl bij een man staan gelijk aan de 800 mannen in de vriendelijst op Facebook bij een vrouw ja man je bedoelt maar....

  14. #29
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Hot-Sportief Bekijk reactie
    Lang leve Paja dacht jij !
    Wat is paja?

  15. #30
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Hot-Sportief Bekijk reactie
    aftrekken
    https://www.youtube.com/watch?v=rfsqEO-WQHc

    Yes, heb er ook een filmpje van gemaakt.