1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    132
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik heb het niet over het recht van het huidige Israël of het beleid dat er gevoerd wordt.

    Ik reageer op geurkaars die zegt dat joden 'daar' niks te zoeken hebben.
    Met daar ga ik maar even uit van die regio.
    Ik zie haar daar geen goede argumenten voor geven.
    Niks meer niks minder.
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    joden horen in dat land zoals alle christenen en moslims..
    alleen zionisten hebben daar geen plaats het zijn bezetters en moeten terug naar het land waar zij vandaan komen..
    Leuk, de meeste Israëli's hebben roots in Arabische landen waaruit ze verdreven zijn.
    Die moslimlanden staan natuurlijk te springen om hen te verwelkomen.
    Toch heerlijk zo'n complete onwetendheid

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zadie Bekijk reactie
    Leuk, de meeste Israëli's hebben roots in Arabische landen waaruit ze verdreven zijn.
    Die moslimlanden staan natuurlijk te springen om hen te verwelkomen.
    Toch heerlijk zo'n complete onwetendheid
    en waar waren hun roots voordat zij in die Arabische landen zijn terecht gekomen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Het waren toch echt Europese Joden die in WW2 uit Spanje naar Marokko zijn gevlucht omdat ze in Europa niet meer veilig waren en in Marokko beschermd werden. Verder zijn joden gewoon welkom bij ons, je hebt een scheef beeld van de realiteit. Durf te wedden dat wanneer WW2 opnieuw zou uitbreken, dat die vieze Europese honden gewoon weer hetzelfe zouden flikken. Het zit gewoon in de gene. Ik vind dat die 5 miljoen joden hier een eigen land horen te krijgen, het waren immers geen Arabieren die die 6 miljoen hebben vergast.
    Je schijnt te vergeten dat de eerste en kaatste pogrom nog altijd in marokko plaats vond.
    En de Europese joden werden gewoon in de bestaande concentratiekampwn un marokko gestopt..
    Alleen de Marokkaanse joden werden beschermd.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    en waar waren hun roots voordat zij in die Arabische landen zijn terecht gekomen..
    In die landen..of peobeer jij can de joden af te komen in islamitsche landen
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    In die landen..of peobeer jij can de joden af te komen in islamitsche landen
    als je daar zo zeker van bent vertel dan hoe zij daar terecht zijn gekomen en in welke jaren was het..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Zionistische soldaten dreigen beschermende ambulance personeel te vermoorden voor het doen van hun werk.

    https://www.facebook.com/jassin.bouc...19899244689578
    Heavy

  7. #22
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    er valt van alles te zeggen over de buren van de zionstaat maar het zijn geen bezetters zoals deze zions dat wel zijn..
    +
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Je schijnt te vergeten dat de eerste en kaatste pogrom nog altijd in marokko plaats vond.
    En de Europese joden werden gewoon in de bestaande concentratiekampwn un marokko gestopt..
    Alleen de Marokkaanse joden werden beschermd.

    Het waren toch echt de Europeanen die de genocide op de Joden hebben gepleegd.
    Hitler was geen Marokkaan, Franco en Musolini ook niet. Wie heeft die concentratiekampen daar in Marokko gebouwd? Wie had het voor het zeggen daar? Dat waren geen Marokkanen hoor. Israel hoort hier in Europa te liggen , zij zijn degene die hun hebbem geprobeerd uit te roeien.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    [QUOTE=Zadie;133488247]Leuk, de meeste Israëli's hebben roots in Arabische landen waaruit ze verdreven zijn.
    Die moslimlanden staan natuurlijk te springen om hen te verwelkomen.
    Toch heerlijk zo'n complete onwetendheid[/9QUOTE]



    En dat zie jij dus als een legitieme reden om land te bezetten en vrouwen en kinderen te vermoorden? Verder zijn ze in Marokko gewoon welkom. Er zijn zoveel joden die tegem Israel zijn. Zoveel die er hetzelfde als ons over denken. Denk je dat die mensen niet welkom zijn?

  10. #25
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    In de mellah van Mkch leefden veel joden maar nu lijkt het meer en meer uitgestorven, ouderen zie je nog terwijl de jongeren uitwijken naar Israel. Ik denk ook dat die een heel ander gedachtegoed meenemen.
    Die joden kregen respect van anderen en leefden in rust samen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Het waren toch echt de Europeanen die de genocide op de Joden hebben gepleegd.
    Hitler was geen Marokkaan, Franco en Musolini ook niet. Wie heeft die concentratiekampen daar in Marokko gebouwd? Wie had het voor het zeggen daar? Dat waren geen Marokkanen hoor. Israel hoort hier in Europa te liggen , zij zijn degene die hun hebbem geprobeerd uit te roeien.
    Ik heb het over de pogroms in 1033 , 1276, 1465 ,1790 , 1912 ,1948 en 1954..

    Beetje geschiedenis kun je wel gebruiken
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Ik heb het over de pogroms in 1033 , 1276, 1465 ,1790 , 1912 ,1948 en 1954..

    Beetje geschiedenis kun je wel gebruiken


    Ik was allang op de hoogte van die pogroms,geloof me ik kan jou hele geschiedenislessen geven. Die pogroms vonden overal plaats, niet alleen in Marokko. Maar wat wil je nou eigelijk zeggen? De laatste pogrom was in sidi kacem toen vielen er volgens mij iets van 12 doden. Ik heb het over 6miljoen joden die in Europa zijn vergast!! En jij begint over pogroms? Haha hoe durf je !!!!
    Denk maar niet dat je ook maar een kleine kans maakt om deze discussie te winnen. Dan kan je over pogroms beginnen, dat veranderd niks aan het feit dat het toch echt de Europeanen waren die de joden hebben willen uitroeien.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Ik was allang op de hoogte van die pogroms,geloof me ik kan jou hele geschiedenislessen geven. Die pogroms vonden overal plaats, niet alleen in Marokko. Maar wat wil je nou eigelijk zeggen? De laatste pogrom was in sidi kacem toen vielen er volgens mij iets van 12 doden. Ik heb het over 6miljoen joden die in Europa zijn vergast!! En jij begint over pogroms? Haha hoe durf je !!!!
    Denk maar niet dat je ook maar een kleine kans maakt om deze discussie te winnen. Dan kan je over pogroms beginnen, dat veranderd niks aan het feit dat het toch echt de Europeanen waren die de joden hebben willen uitroeien.
    Jouw afspiegeling over joden in Marokko foor de eeuwen heen maakte je net iets te mooi..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Jouw afspiegeling over joden in Marokko maakte je net iets te mooi..


    Tja ik weet dat het jullie pijn doet, dus daarom zeg ik het nog maar een keer.
    WW2 is het werk van de Europeanen, niet van de Arabieren. Dan kan je over pogroms beginnen en mij proberen wijs te maken dat wij anti semieten zijn, maar de enige die een genocide op de joden hebben willen plegen waren Europeanen.

  15. #30
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Ik begrijp en vertik het om het te snappe..

    Israel is een ilussie

    Europa heeft rammel en verantwoordelijkheid nodig..

    Die.mogen bezoeken en daar houd het op..

    Klaar, simpel en duidelijk!!

    Zolang ogen dicht..zolang trobbels in paradise