1. #31
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Jouw afspiegeling over joden in Marokko foor de eeuwen heen maakte je net iets te mooi..
    je hoeft ons niet te vertellen hoe waardevol de moslims waren voor de joden..
    dat hebben ze zelf al gedaan..

    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #32
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Het waren toch echt Europese Joden die in WW2 uit Spanje naar Marokko zijn gevlucht omdat ze in Europa niet meer veilig waren en in Marokko beschermd werden. Verder zijn joden gewoon welkom bij ons, je hebt een scheef beeld van de realiteit. Durf te wedden dat wanneer WW2 opnieuw zou uitbreken, dat die vieze Europese honden gewoon weer hetzelfe zouden flikken. Het zit gewoon in de gene. Ik vind dat die 5 miljoen joden hier een eigen land horen te krijgen, het waren immers geen Arabieren die die 6 miljoen hebben vergast.
    hitler liet joden verhuizen naar palestina. dus weet niet wat voor bullshit jij praat.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Tja ik weet dat het jullie pijn doet, dus daarom zeg ik het nog maar een keer.
    WW2 is het werk van de Europeanen, niet van de Arabieren. Dan kan je over pogroms beginnen en mij proberen wijs te maken dat wij anti semieten zijn, maar de enige die een genocide op de joden hebben willen plegen waren Europeanen.
    Ik vind de logica een beetje vreemd.
    De Duitsers zijn inderdaad Europeanen, maar het lijkt alsof je zegt dat alle Europeanen met liefde en zonder dwang hebben gewerkt aan het vergassen van joden.
    Dat zie ik toch anders.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    ZS(zionistische staat) moet kapot


    Alle crypto-joden terug naar Europa

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Goed stuk, maar hoe komt deze columnist aan het idee dat bij moslims in Nederland vanuit huis uit Jodenhaat wordt onderwezen?

    Elke haat tegen joden is niet specifiek gericht tegen joden zelf maar tegen hun misdaden. En aan gezien 80% van de joden zich zionist noemen of het gedrag van de zionisten en de landroof goedpraten, kunnen moslims niets anders dan hen inderdaad de schuld geven. En dan nog spreken wij nooit over alle joden, maar over de 80% joden die achter deze ideologie en de misdaden staan.

    Ik heb nog nooit een Marokkaan of een andere moslim horen zeggen dat hij joden haat vanwege hun geloof.

    Als de joden niet zulke misdaden begaan op dagelijkse schaal en al 70 jaar lang, dan had echt geen enkele moslim aandacht voor ze , noch zijn wij 'jaloers' op hun geloof. Hun geloof heeft namelijk niks wat moslims niet hebben, in tegendeel, ons geloof is een verbetering van het jodendom.

    Daarnaast zijn joden in de geschiedenis door moslims verschillende keren gered uit de klauwen van christenen en nazi's. Zie Marokkaanse koning en Hitlers vraag of de Marokkaanse koning alle Marokkaanse joden wilde uitleveren bijvoorbeeld. Ook in de middeleeuwen zijn de Spaanse joden die honderden jaren met de moslims in Andalusië hebben geleefd met de moslims mee naar Marokko gevlucht. Turkije heeft iets soortgelijks gedaan met de Sefardische joden, ik weet niet precies wanneer dat was. Dus het heeft niks te maken met het jodendom op zichzelf, maar eerder met de doorlopende misdaden tegen Palestijnen

    Wat echte pure jodenhaat was , kwam wederom van christenen of Europeanen, namelijk, in de nazi periode en ook vele malen in de middeleeuwen waar joden werden vervolgd.

    Als er nu nog zoveel joden in Europa zouden wonen, zou er zeker nog een genocide op hen zijn gepleegd. Maar ze zijn verbannen naar een islamitische regio, daarom doet Europa er alles aan om hen daar te houden zodat zij geen last meer van ze hebben en zij de moslims ermee opzadelen.

    " Laat maar lekker daar "

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door JongeManSerieus Bekijk reactie
    Goed stuk, maar hoe komt deze columnist aan het idee dat bij moslims in Nederland vanuit huis uit Jodenhaat wordt onderwezen?

    Elke haat tegen joden is niet specifiek gericht tegen joden zelf maar tegen hun misdaden. En aan gezien 80% van de joden zich zionist noemen of het gedrag van de zionisten en de landroof goedpraten, kunnen moslims niets anders dan hen inderdaad de schuld geven. En dan nog spreken wij nooit over alle joden, maar over de 80% joden die achter deze ideologie en de misdaden staan.

    Ik heb nog nooit een Marokkaan of een andere moslim horen zeggen dat hij joden haat vanwege hun geloof.

    Als de joden niet zulke misdaden begaan op dagelijkse schaal en al 70 jaar lang, dan had echt geen enkele moslim aandacht voor ze , noch zijn wij 'jaloers' op hun geloof. Hun geloof heeft namelijk niks wat moslims niet hebben, in tegendeel, ons geloof is een verbetering van het jodendom.

    Daarnaast zijn joden in de geschiedenis door moslims verschillende keren gered uit de klauwen van christenen en nazi's. Zie Marokkaanse koning en Hitlers vraag of de Marokkaanse koning alle Marokkaanse joden wilde uitleveren bijvoorbeeld. Ook in de middeleeuwen zijn de Spaanse joden die honderden jaren met de moslims in Andalusië hebben geleefd met de moslims mee naar Marokko gevlucht. Turkije heeft iets soortgelijks gedaan met de Sefardische joden, ik weet niet precies wanneer dat was. Dus het heeft niks te maken met het jodendom op zichzelf, maar eerder met de doorlopende misdaden tegen Palestijnen

    Wat echte pure jodenhaat was , kwam wederom van christenen of Europeanen, namelijk, in de nazi periode en ook vele malen in de middeleeuwen waar joden werden vervolgd.

    Als er nu nog zoveel joden in Europa zouden wonen, zou er zeker nog een genocide op hen zijn gepleegd. Maar ze zijn verbannen naar een islamitische regio, daarom doet Europa er alles aan om hen daar te houden zodat zij geen last meer van ze hebben en zij de moslims ermee opzadelen.

    " Laat maar lekker daar "
    Ik denk niet dat jodenhaat overal van huis uit aangeleerd wordt.
    Wat ik wel denk is dat er inderdaad kritiek is op zion, maar kinderen van 10 snappen dat verschil niet dus die hebben een periode waarin ze denken dat elke jood fout is.

    Ik vraag me ook af op basis waarvan je denkt dat wanneer er veel joden zouden zijn in Europa er nog een genocide zou zijn gepleegd op hen.

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    als afsluiting voor vandaag deze foto van een zionistische kolonist die een vuist krijgt van een Palestijnse vrouw..

    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik denk niet dat jodenhaat overal van huis uit aangeleerd wordt.
    Wat ik wel denk is dat er inderdaad kritiek is op zion, maar kinderen van 10 snappen dat verschil niet dus die hebben een periode waarin ze denken dat elke jood fout is.

    Ik vraag me ook af op basis waarvan je denkt dat wanneer er veel joden zouden zijn in Europa er nog een genocide zou zijn gepleegd op hen.

    Als je het nieuws volgt ga je de joden vanzelf haten want die zitten toch ook in het leger en bezetten palestina etc etc. Dus hoe bedoel je alleen zion haten. Joden worden welliswaar door de zion gebruikt maar het zijn toch echt de joden zelf die met hun eigen handen vermoorden.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik denk niet dat jodenhaat overal van huis uit aangeleerd wordt.
    Wat ik wel denk is dat er inderdaad kritiek is op zion, maar kinderen van 10 snappen dat verschil niet dus die hebben een periode waarin ze denken dat elke jood fout is.

    Ik vraag me ook af op basis waarvan je denkt dat wanneer er veel joden zouden zijn in Europa er nog een genocide zou zijn gepleegd op hen.
    Grappig, als een moslim een aanslag pleegt dan is sowieso de hele moslimgemeenschap verantwoordelijk.

    Maar als 80% van de joden al tientallen jaren lang de bezettingspolitiek steunen en er propaganda voor maken, er naartoe reizen, naartoe verhuizen en zelfs joden die vanuit het buitenland speciaal ernaartoe gaan om in het zionleger te dienen, dan moeten we het niet over joden hebben?????

    Wie zijn dat dan, die bezetters? Hindoes, christenen, boeddhisten?

    Hoe moeten we ze noemen. Veel joden noemen zichzelf zionist en zijn er trots op.

    Dus leeg eens uit waarom ik ze geen joden mag noemen? Het zijn joden, zo profileren ze zichzelf. Dat is ook de reden dat zij denken dat zij het alleenrecht hebben op dat gebied.

    Als ze zich hadden geprofileerd als new-age hippies had ik ze new-age hippies genoemd en als ze zich hadden geprofileerd als scientology-aanhangers had ik ze zo genoemd. Dat die kinderen joden en zionisme met elkaar verwarren is niet gek, aangezien een overgrote meerderheid zoals ik al zei ook de bezettingspolitiek steunen en het goedpraten.

    Of moeten we joden vooral zien als een kleine minderheid van 20% in een een grotere groep joden die eigenlijk geen joden zijn? Maar dan alsnog kunnen we stellen dat degenen die zich joden noemen achter de bezettingspolitiek staan en een overgrote meerderheid van de joden dus zionist zijn.

    Dus praat geen onzin, Mike, het zijn joden en niks anders en dat verzin ik niet zelf maar dat zijn de feiten.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door JongeManSerieus Bekijk reactie
    Grappig, als een moslim een aanslag pleegt dan is sowieso de hele moslimgemeenschap verantwoordelijk.

    Maar als 80% van de joden al tientallen jaren lang de bezettingspolitiek steunen en er propaganda voor maken, er naartoe reizen, naartoe verhuizen en zelfs joden die vanuit het buitenland speciaal ernaartoe gaan om in het zionleger te dienen, dan moeten we het niet over joden hebben?????

    Wie zijn dat dan, die bezetters? Hindoes, christenen, boeddhisten?

    Hoe moeten we ze noemen. Veel joden noemen zichzelf zionist en zijn er trots op.

    Dus leeg eens uit waarom ik ze geen joden mag noemen? Het zijn joden, zo profileren ze zichzelf. Dat is ook de reden dat zij denken dat zij het alleenrecht hebben op dat gebied.

    Als ze zich hadden geprofileerd als new-age hippies had ik ze new-age hippies genoemd en als ze zich hadden geprofileerd als scientology-aanhangers had ik ze zo genoemd. Dat die kinderen joden en zionisme met elkaar verwarren is niet gek, aangezien een overgrote meerderheid zoals ik al zei ook de bezettingspolitiek steunen en het goedpraten.

    Of moeten we joden vooral zien als een kleine minderheid van 20% in een een grotere groep joden die eigenlijk geen joden zijn? Maar dan alsnog kunnen we stellen dat degenen die zich joden noemen achter de bezettingspolitiek staan en een overgrote meerderheid van de joden dus zionist zijn.

    Dus praat geen onzin, Mike, het zijn joden en niks anders en dat verzin ik niet zelf maar dat zijn de feiten.
    Om te beginnen zeg ik niet dat wanneer een moslim een aanslag pleegt, de hele moslimgemeenschap daarvoor verantwoordelijk is en wat anderen daarover zeggen kun je niet op mijn bordje leggen.

    Daarnaast zeg ik toch ook niet dat zionisten geen joden zijn?
    Ik zeg dat niet elke jood een zionist is.

    Waar heb je trouwens die 80% vandaan?
    Ik zeg niet dat het niet waar is maar ben wel benieuwd.