1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    59
    24-12-2013

    Ameen dankjewel lieverd. Tis zwaar voor elke moeder die haar kleine verliest. Maar hamdulilah allah is groot en inshallah zullen we ze zien in de jennah. Moge allah je sabr geven en inshallah een gezonde kindje schenken

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Lala_23 Bekijk reactie
    Ameen dankjewel lieverd. Tis zwaar voor elke moeder die haar kleine verliest. Maar hamdulilah allah is groot en inshallah zullen we ze zien in de jennah. Moge allah je sabr geven en inshallah een gezonde kindje schenken
    ameen lieverd. Heel veel sterkte en veel geluk toegewenst. X
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Moge Allah subhanahu wa ta'ala iedereen blij maken met kinderen en wat hen hart begeert.


    Lijkt me een hele zware beproeving. Deze wereld is een plaats van beproeving en het hiernamaals is de plaats van beloning of bestraffing.


    “En weet dat jullie bezittingen en jullie kinderen slechts een beproeving zijn en dat er bij Allah een geweldige beloning is.”

    (Soerat al-Anfaal: 28)

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Moge Allah subhanahu wa ta'ala iedereen blij maken met kinderen en wat hen hart begeert.


    Lijkt me een hele zware beproeving. Deze wereld is een plaats van beproeving en het hiernamaals is de plaats van beloning of bestraffing.


    “En weet dat jullie bezittingen en jullie kinderen slechts een beproeving zijn en dat er bij Allah een geweldige beloning is.”

    (Soerat al-Anfaal: 28)
    Allahouma ameen, bedankt voor je woorden!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Wat heftig wat ik hier allemaal lees
    Moge Allah iedereen met een miskraam en overleden baby's sabr geven en hen hiervoor belonen.
    Moge Allah iedereen met een kinderwens verblijden met een mooi en gezond kindje.
    Ikzelf ook enkele weken geleden miskraam. Ook nog pril. Ik zit nog met achtergebleven moederkoekweefsel dat er nog uit moet. Ik hoop dat deze er uit komt zonder curretage. Dit is vr mij echt stressvol.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door woestijnroosje1 Bekijk reactie
    Wat heftig wat ik hier allemaal lees
    Moge Allah iedereen met een miskraam en overleden baby's sabr geven en hen hiervoor belonen.
    Moge Allah iedereen met een kinderwens verblijden met een mooi en gezond kindje.
    Ikzelf ook enkele weken geleden miskraam. Ook nog pril. Ik zit nog met achtergebleven moederkoekweefsel dat er nog uit moet. Ik hoop dat deze er uit komt zonder curretage. Dit is vr mij echt stressvol.
    Allahouma ameen lieverd, moge Allah je verblijden met een mooi en gezond kind en je lasten verlichten.

    Bij mij duurde dat heel lang voordat alles eruit was. Ik wilde de natuurlijke manier. Ik hoop dat het bij jou snel gaat inshallah!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Moge allaah jullie gemis dragelijker maken en jullie gezond nageslacht geven, ameen.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Er zal een tijd komen dat je het een plekje kan geven. Dit is eenmaal het leven..
    Alles gebeurd met een rede. De beproevingen zijn in ons voordeel indien we geduld hebben en ze verdragen en alhamdoullillah zeggen hoe moeilijk het ook is.

    Allah belast geen ziel boven haar vermogen.

    Moge Allah je verdriet wegnemen.. En verblijden met rechtgeschapen kindjes.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Heel aangrijpend om deze verhalen te lezen. Krijg echt tranen in mijn ogen. Veel sterkte voor degene die dit meemaken!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Wat zwaar om te lezen, laat staan om mee te maken ...

    Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken, jullie geduld schenken en jullie zegenen met nageslacht. Ameen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Moge Allah je Sabr geven en jouw kind zal inshalah aan je zijde zitten in het volgende eeuwige leven.

    Kinderen die doodgaan nadat de rouh ingeblazen zijn geen verloren zielen.
    Zij zullen nadat de gehele mensheid overleden is en vlak voor de dag des oordeel samen met:

    -De kinderen die de pubertijd niet hebben bereikt.
    -Het stom geboren persoon (doof en blind)
    -De personen die nooit van islam hebben gehoord (zoals sommige primitieve aardbewoners in sommige gebieden)
    -De personen die wel van islam hebben gehoord maar helemaal op een onjuiste verkeerde manier waardoor zij het hebben afgewend.

    ....opgewekt en de profeet Mohammed sws zal hen een aantal dingen vertellen. Nadat hij de dingen heeft verteld zal hij hen vragen om door een deur/poort te lopen. De deur/poort zal wel een hindernis hebben.
    Moge Allah hun allen moeiteloos door die hindernis laten gaan. Amin.
    Ameen.

    Hoe zit het met miskramen waar nog geen ziel is ingeblazen? Dus prille zwangerschappen die misgaan?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    12
    20-02-2018

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Moge Allah je Sabr geven en jouw kind zal inshalah aan je zijde zitten in het volgende eeuwige leven.

    Kinderen die doodgaan nadat de rouh ingeblazen zijn geen verloren zielen.
    Zij zullen nadat de gehele mensheid overleden is en vlak voor de dag des oordeel samen met:

    -De kinderen die de pubertijd niet hebben bereikt.
    -Het stom geboren persoon (doof en blind)
    -De personen die nooit van islam hebben gehoord (zoals sommige primitieve aardbewoners in sommige gebieden)
    -De personen die wel van islam hebben gehoord maar helemaal op een onjuiste verkeerde manier waardoor zij het hebben afgewend.

    ....opgewekt en de profeet Mohammed sws zal hen een aantal dingen vertellen. Nadat hij de dingen heeft verteld zal hij hen vragen om door een deur/poort te lopen. De deur/poort zal wel een hindernis hebben.
    Moge Allah hun allen moeiteloos door die hindernis laten gaan. Amin.
    Daliel??

    Ik heb 2 kindjes verloren, eentje tijdens de bevalling en eentje 3 weken na de bevalling. AlhamdoellIAllah!! Het zal altijd pijn blijven doen, maar het leven gaat ook gewoon door.

    Maar ik heb de tekst hierboven nog nooit gelezen/gehoord. Al helemaal niet dat er een hindernis zal zijn voor hen waarvan het oog niks gezien heeft of het oor niks gehoord of de mond niks gezegd heeft.

    Ik ben oprecht benieuwd naar meer info. Ik haal troost uit het feit dat ze ons zullen opwachten om met heb binnen te treden in het paradijs. En dat we ze dan mogen terugzien in sha Allah.

    TS en alle anderen moge Allah jullie bijstaan.
    Zilver.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Wat zwaar om te lezen, laat staan om mee te maken ...

    Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken, jullie geduld schenken en jullie zegenen met nageslacht. Ameen.
    Ameen lieverd. ❤️
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Moge Allah je Sabr geven en jouw kind zal inshalah aan je zijde zitten in het volgende eeuwige leven.

    Kinderen die doodgaan nadat de rouh ingeblazen zijn geen verloren zielen.
    Zij zullen nadat de gehele mensheid overleden is en vlak voor de dag des oordeel samen met:

    -De kinderen die de pubertijd niet hebben bereikt.
    -Het stom geboren persoon (doof en blind)
    -De personen die nooit van islam hebben gehoord (zoals sommige primitieve aardbewoners in sommige gebieden)
    -De personen die wel van islam hebben gehoord maar helemaal op een onjuiste verkeerde manier waardoor zij het hebben afgewend.

    ....opgewekt en de profeet Mohammed sws zal hen een aantal dingen vertellen. Nadat hij de dingen heeft verteld zal hij hen vragen om door een deur/poort te lopen. De deur/poort zal wel een hindernis hebben.
    Moge Allah hun allen moeiteloos door die hindernis laten gaan. Amin.
    Ameen. Lief!

    http://www.apathtopregnancy.co.uk/mi...lam/4586057619

    Ik heb dit erover gelezen. Pas vanaf 120 dagen word de rou7 geblazen. Daarvoor is het kindje nog geen kindje wa Allahou a3lam.

    Wat je verder benoemt is wel mooi subhanallah. Tnx
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Goud-bloempje Bekijk reactie
    Daliel??

    Ik heb 2 kindjes verloren, eentje tijdens de bevalling en eentje 3 weken na de bevalling. AlhamdoellIAllah!! Het zal altijd pijn blijven doen, maar het leven gaat ook gewoon door.

    Maar ik heb de tekst hierboven nog nooit gelezen/gehoord. Al helemaal niet dat er een hindernis zal zijn voor hen waarvan het oog niks gezien heeft of het oor niks gehoord of de mond niks gezegd heeft.

    Ik ben oprecht benieuwd naar meer info. Ik haal troost uit het feit dat ze ons zullen opwachten om met heb binnen te treden in het paradijs. En dat we ze dan mogen terugzien in sha Allah.

    TS en alle anderen moge Allah jullie bijstaan.
    Ameen, moge Allah je verblijden met dat wat je graag wil.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.