1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Sheikh A_bdars : koop dadels uit Israel en steun het zionisme

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ze zijn halal, heerlijk en ik blijf ze eten .
    tfu

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Het zijn grote vrienden van zijn saoedie telefi paleispriesters dus tuurlijk vindt die pisnicht het heerlijk

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Zion bewust steunen is zeker verraad.
    Heavy

  5. #5
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Zion bewust steunen is zeker verraad.
    Hoe steunt men Israël bewust. Dus als je majhoel dadels lekker vind en die koopt steun je Zion?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe steunt men Israël bewust. Dus als je majhoel dadels lekker vind en die koopt steun je Zion?
    Als jij een dadel koopt uit Zion en je weet het komt uit Zion. Dan steun je gewoon Zion financieel dat zij dadels kunnen verbouwen op nederzettingen die dus worden geroofd door de Palestijnen.

    Daarom zeg ik ook bewust stel je eet dadel uit Zion per ongeluk das wat anders.
    Heavy

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe steunt men Israël bewust. Dus als je majhoel dadels lekker vind en die koopt steun je Zion?
    akhi, gebruik je verstand.

    De Medjoul-dadel wordt verbouwd op de meest vruchtbare grond in bezet-Palestina. Het leven van Palestijnen in deze gebieden, met name op de Westelijke Jordaanoever, wordt door zionisten onmogelijk gemaakt. Huizen en infrastructuur worden vernietigd, toegang tot watervoorraden is beperkt en de mobiliteit van Palestijnen in het gebied is haast onmogelijk gemaakt. Dat Palestijnen in het gebied blijven, ondanks het moeilijke leven dat ze door de bezetting leiden, is een zuivere verzetsdaad. Op het land werken is de enige manier om te overleven zonder het gebied te verlaten. De omstandigheden waarin zij dit doen zijn buitengewoon slecht.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nachtportier Bekijk reactie
    Hij zal proberen om hieronderuit tr komen door een hele bijbel te typen. Let maar op.
    Hij mag eronderuit proberen te komen wat die wilt uiteindelijk spreken de feiten voor zich betreft de oorsprong van Zionistische dadels.
    Heavy

  9. #9
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    akhi, gebruik je verstand.

    De Medjoul-dadel wordt verbouwd op de meest vruchtbare grond in bezet-Palestina. Het leven van Palestijnen in deze gebieden, met name op de Westelijke Jordaanoever, wordt door zionisten onmogelijk gemaakt. Huizen en infrastructuur worden vernietigd, toegang tot watervoorraden is beperkt en de mobiliteit van Palestijnen in het gebied is haast onmogelijk gemaakt. Dat Palestijnen in het gebied blijven, ondanks het moeilijke leven dat ze door de bezetting leiden, is een zuivere verzetsdaad. Op het land werken is de enige manier om te overleven zonder het gebied te verlaten. De omstandigheden waarin zij dit doen zijn buitengewoon slecht.
    Agi feit is: is het haram om majhoel dadels te eten? Welke geleerde van Ahl Sunnah claimt wat deze dwazen hier claimen over moslims die majhoel dadels eten?

    Ik hou er van en blijf het eten en wie claimt dat ik door het eten van deze lekkere dadels aan de kant van Israël sta en hen steun en hypocriet ben kan zijn kop tegen de muur aan rammen want ik geef geen moer om deze bekrompen zieke mentaliteit van zulke personen die haram verklaren wat Allaah halal heeft verklaart.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Kerel support Zionisten zovaak je maar wilt wij liggen er niet wakker van.
    Heavy

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nachtportier Bekijk reactie
    Ik zei je toch hele bijbel getyped.
    Haha moet die zelf weten, ik spuug in de richting van mensen die Zionisten steunen.
    Heavy

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    498
    02-04-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Zion bewust steunen is zeker verraad.
    ik denk niet dat een moslim dat bewust doet, maar dadels zijn dadels is helemaal niks in vergelijking met oa "teva pharmaceuticals products" die een afdeling in Marokko hebben geopend, en dan nog toen Benkirane daar aan het hoofd van de regering zat. er zijn niet veel optie Benkirane & co zijn verraders en munafiq, of parlement Marokko is slechts een show. ik kies voor de 2de optie, dan komt de vraag wat de politieke "praktiserende moslims" daar nog doen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Agi feit is: is het haram om majhoel dadels te eten? Welke geleerde van Ahl Sunnah claimt wat deze dwazen hier claimen over moslims die majhoel dadels eten?

    Ik hou er van en blijf het eten en wie claimt dat ik door het eten van deze lekkere dadels aan de kant van Israël sta en hen steun en hypocriet ben kan zijn kop tegen de muur aan rammen want ik geef geen moer om deze bekrompen zieke mentaliteit van zulke personen die haram verklaren wat Allaah halal heeft verklaart.
    Het grondgebied waar deze dadels op gecultiveerd worden behoort tot de moslims en dit grondgebied is door israel bezet/gestolen.


    “The first of which is the fact that these dates have been wrongfully taken from their rightful owners (known as Ghasb in Fiqh). The Zionists [illegally, unethically and inhumanely stole] the land of Palestine, including its farms, its trees, water and its homes. Thus everything that is produced from it is stolen wealth, impermissible to be purchased from the one who usurped it.”[4]

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    https://www.islam21c.com/islamic-law...tes-are-haram/

    bron: Shaikh (Dr) Haitham Al-Haddad

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    als dadels niet haram zijn waarom zou iemand deze niet mogen kopen en eten? coca cola is ook zion, microsoft de laptop en iphone waar je op zit is ook allemaal zion dus waarom nu ze3ma specifiek alleen dadels? en zelfs dan dit is allemaal niet haram maar iedereen mag kiezen hoe ze zich willen uiten tegen de bezetting van palestina

    wat ik weet is dat vele palestijnen ook werken in bezette gebieden en waarschijnlijk niet in goede omstandigheden voor de joden maar het is wel hun bron van inkomsten, als je bv de dadels gaat boycotten dan straf je misschien zo indirect de palestijnen door hun inkomen te ontnemen

    ben trouwens ook tegen de bezetting van le zion maar er zijn vele manieren om je daartegen te verzetten niet alleen door dadels te verbannen