1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik verlies liever mijn beiden benen dan dat ik excuses aanbiedt aan tuig als jullie, waarvan ik meer recht heb op excuses van jullie dan jullie van mij maar alhamdoelilah is Allaah de Rechter en tot Hem is de terugkeer
    Minder Zion dadels eten dan wordt je minder arrogant.
    Heavy

  2. #212
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fulan Bekijk reactie
    Moge Allah jouw ogen openen voor de waarheid.
    Amien en de jouwe

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #213
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Minder Zion dadels eten dan wordt je minder arrogant.
    Minder je tong gebruiken, bespaart je zonden.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #214
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Minder je tong gebruiken, bespaart je zonden.
    Ik gebruik me vingers nog een logische fout.
    Heavy

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    498
    02-04-2018

    Citaat Geplaatst door Fulan Bekijk reactie
    Wie geen schaamte kent die doet wat ie maar wil
    discussie vermijden is beter
    deze zaak is duidelijk zelfs een kind van 4 gaat jou raar aankijken als je hem snoepje geeft en vervolgens zegt dat je het gestolen hebt

  6. #216
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Alsof degene die allemaal tegen de leiders zijn op de waarheid zitten, ik heb veel munafikin en mushrikin hier gezien die zich hard uitspreken tegen de leiders, en vervolgens worden zij geprezen door een stelletje dwazen die blind zijn voor hun shirk en kufr
    Dat iemand je prijst hoeft niet te betekenen dat jij dan hetzelfde bent als hun.

    Ik kan ook heel goed een jood, christen of atheist prijzen om zijn daden en andersom kan een jood, christen of atheist of hindoe dat ook bij mij.

    betekent verder niet dat je dan gelijk het geloof van diegene aanneemt of andersom. Als voorbeeld geef ik de vele internationale kritiek die gekomen is op de zionisten en het schieten op Palestijnse demonstranten. Zaten allerlei soorten volk tussen en van allerlei geloven, zelfs joden. Deze mensen prijs ik vanwege hun harde stelling naar de zionisten toe, wat ze verder geloven of niet geloven is hun eigen ding.

    Daarnaast complimenteer ik persoonlijk niet zomaar iemand om één ding terwijl die daarvoor vele andere slechte dingen heeft gezegd. Dus slecht argument

  7. #217
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Is geen hoogmoed of spotten maar een reactie op een belachelijke reactie, waarop ik antwoordde met waarheid: ik proef geen tranen of bloed.

    Proef jij tranen en bloed bij het gebruiken van Google en YouTube gezien het van Joden zijn en vast Israël ermee gesteund wordt? Proef je het al? Ya mentaliteit
    Je snapt toch wel dat iemand niet LETTERLIJK zegt dat je bloed en tranen proeft in een dadel. Het is gevoelsmatig/moreel bedoeld. Je doet je nu dom voor lijkt het.

  8. #218
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    de leiders van saudi,zitten die wel op de Kitab en Sunnah?
    Moet wel




    " Iemand, haal me tussen deze apen vandaan "

    Ze kennen in ieder geval wel een ander boek heel goed volgens mij, de Zwaarddansboek


  9. #219
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Jullie sporen niet. Lkkr boeiend wat iemand doet of eet in zijn of haar leven....

  10. #220
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Jullie sporen niet. Lkkr boeiend wat iemand doet of eet in zijn of haar leven....
    Je spoort zelf niet hopelijk berooft iemand jou van je huis en familie kom dan weer terug kijken of het je nog steeds niks boeit.
    Heavy

  11. #221
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je spoort zelf niet hopelijk berooft iemand jou van je huis en familie kom dan weer terug kijken of het je nog steeds niks boeit.
    wat een slecht mens moet jij zijn om steeds dat soort lelijke verwensingen te doen naar mensen omdat ze het niet eens zijn met jou, jij noemde abdars ook al arrogant terwijl arrogantie bij jou de pan uitswingt, je mag je rot karakter dan wel verbergen achter de sluier van ons geloof maar de slechte mensen zullen zowieso door de mand vallen, in tegenstelling tot jou zijn die zogenaamde slechte arrogante moslims niet diegene die een andere ellende toewensen

    wij willen allemaal gerechtigheid voor de palestijnen maar als jij vind dat dit oke is om dit te doen vanop de rug van een ander moslim dan ben jij niet beter dan de zionisten, je moet elke moslim zijn recht geven en goed behandelen als jij gerechtigheid wilt bereiken van de palestijnen, een ummah staat sterker als geheel, de podium is niet alleen voor jou, leer eerst de mensen hier goed te behandelen en praat dan over de gerechtigheid van de palestijnen, ik zeg dit niet om jou te bashen maar jij denkt altijd gelijk te hebben en diegene die het niet eens zijn met jou zijn slecht, en doe je lelijke verwensingen toe en steek je allemaal in hokjes, wat maakt dat van jou denk je?

  12. #222
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    als je voor iemand slechte duas doet voor een dadel wat ga je dan doen als iemand dan écht iets onrechtvaardigs heeft gedaan? dit is een totaal verkeerde weergave van de islam, zo omgaan met je broeders omwille van een dadel, wat een moslims zijn wij tegenwoordig! mijn moeder had laatst ook onbewust joodse dadels gekocht, er stond letterlijk op dat het uit israel kwam en het was thuis een onderwerp, maar ik zei tegen me moeder dat de lokale turkse bakker ook dat soort dadels verkoopt, dat maakt mensen niet slecht want als je gaat kijken wat voor lgair ze voor de rest doen voor hun medemoslims, daar kan een dadel niet aan tippen, laat mensen in hun waarde!! al die mensen die zeggen oehhh je eet joodse dadels hebben vaak zelf de ergste daden gepleegd, dan eet ik bij wijze van nog liever een joodse dadel dan