1. #181
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik koop wat ik lekker vind en vermijdt dadels van Israël. Galas. Mijn Palestijnse broeders en zusters steun ik met smeekbeden en ik hoop dat zij terugkeren naar de Kitab en Sunnah zodat Allaah hun situatie zak veranderen.
    Hellehond praatjes zion abdars met je ik hoop dat zij terugkeren naar de Kitab en Sunnah zodat Allaah hun situatie zak veranderen.
    Blaf es nog een keer? Het staat je wel

  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik koop wat ik lekker vind en vermijdt dadels van Israël. Galas. Mijn Palestijnse broeders en zusters steun ik met smeekbeden en ik hoop dat zij terugkeren naar de Kitab en Sunnah zodat Allaah hun situatie zak veranderen.
    "ik hoop dat zij terugkeren naar de Kitab en Sunnah zodat Allaah hun situatie zak veranderen."

    Terugkeren? Hiermee geef je dus aan dat Palestijnen niet zijn op de Kitab en Sunnah.

    Vreemde manier van praten doe jij erg gevaarlijk en hoogmoedig.
    Heavy

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Doe alsjeblieft normaal zeg, sommige komen net pubers of zelfs kleuters over, ik weet niet of ik moet lachen of medelijden hebben.
    Je moet niks hebben ik vraag netjes alsjeblieft niet tussen mannen komen je hebt daar moeite mee, salam alaikum.
    Heavy

  4. #184
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ach ja, jullie zullen vast honger hebben en moeite hebben met vasten. Onze kleuterige broeders.

  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ach ja, jullie zullen vast honger hebben en moeite hebben met vasten. Onze kleuterige broeders.
    ga es koken ofzo

  6. #186
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ga heen takfiri, ik neem woorden absoluut niet terug. Jij bent te vergelijken met daa3ich met je gemakzucht in takfir en ik noemde jou zo omdat je zo doet en nu nog steeds.

    Ik zie enkel zionist supporter, hypocriet, je bent geen moslim in mijn ogen, en en. Ga hoekje pakken en huilen, je mag bijna eten zuurpruim.

    Ik gaf mijn fout toe niet omwille van jullie, maar omdat het rechtvaardig is om te doen. Verder betekend mijn fout toegeven niet dat ik anders over jullie denk of dat ik geaccepteerd wil worden door jullie.

    Leef jouw leven, ik leef de mijne. Je bent een takfiri in mijn ogen die gemakzuchtig omgaat met takfir op moslims en jij kan vinden van mij wat je vindt, het veranderd mijn mening niet over jou op dit moment op basis van jouw gedrag en uitspraken.

    Eet smakelijk voor straks.
    Dat je geen bloeddadels meer eet vind ik al een stap. Verder mag je me inderdaad noemen zoals je wilt, maar is er 1 zionbloedadelsupporter minder

    Ik vind het eigenlijk heel raar dat ik dit moet vragen aan je aangezien ik bijna niet kan bevatten dat een moslim zulke dingen kan zeggen, maar goed, je maakte geen grap en ik vraag het nu.

    Dus mag ik vragen op basis waarvan je tot die conclusie gekomen bent?

  7. #187
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Kan een beheerder deze roddeltopic niet verwijderen?

  8. #188
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Fulan Bekijk reactie
    waarom bied jij je excuses niet aan de leden die jij hier beledigt?
    Waarom zo onrechtvaardig?? Deze topic is gemaakt om te lasteren over hem en alle dwazen zijn hier samengekomen om het vlees van hun broeder te eten, tijdens de ramadan ook nog wel.

    Niet mee doen aan dit soort dingen zuster.

  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Waarom zo onrechtvaardig?? Deze topic is gemaakt om te lasteren over hem en alle dwazen zijn hier samengekomen om het vlees van hun broeder te eten, tijdens de ramadan ook nog wel.

    Niet mee doen aan dit soort dingen zuster.
    hij kan het ook gewoon negeren

  10. #190
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    hij kan het ook gewoon negeren

    Topicstarter en al degenen die hiermee akkoord zijn gegaan zitten fout en begaan zonden, door leugens over hun broeder goed te praten, ermee in te stemmen, ernaar te luisteren en meedoen met aanvallen en maar blijven liegen. Wat betreft degene die zichzelf verdedigt nadat mensen over hem roddelen die zit niet fout.

    Wees niet te hoogmoedig om de fout in te zien en zelf berouw te tonen en om vergeving te vragen, het is beter dat je het zelf doet dan van de ander verlangen.

  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Waarom zo onrechtvaardig?? Deze topic is gemaakt om te lasteren over hem en alle dwazen zijn hier samengekomen om het vlees van hun broeder te eten, tijdens de ramadan ook nog wel.

    Niet mee doen aan dit soort dingen zuster.
    Ik zie je niet zo praten als het gaat over Durani.
    Je reageert dan om mensen te waarschuwen voor de boodschap. Dat doen we hier ook waarschuwen dat het niet goed is om moordenaars en criminelen te helpen.

    Blijf consistent.
    Heavy

  12. #192
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik zie je niet zo praten als het gaat over Durani.
    Je reageert dan om mensen te waarschuwen voor de boodschap. Dat doen we hier ook waarschuwen dat het niet goed is om moordenaars en criminelen te helpen.

    Blijf consistent.

    Durani nodigt uit naar shirk en zonden, het is verplicht om de mensen daar tegen te waarschuwen, uiteraard zonder leugens over hem erbij te verzinnen en of te beledigen, wie hem uitscheld of beledigt zit ook fout, ook ik als ik dat gedaan heb dan is dat een fout geweest, maar waarschuwen tegen een dwalende uitnodiger is verplicht.

    Wil jij Durani vergelijken met Abdars??

  13. #193
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fulan Bekijk reactie
    "Zodat Allah hun situatie zal veranderen"

    Spreek je nu namens Allah
    Allaah zegt: Allaah veranderd de situatie van een volk niet totdat zij zichzelf veranderen.

    Ik spreek dus niet voor Allaah maar ik zeg enkel de woorden van Allaah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #194
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fulan Bekijk reactie
    waarom bied jij je excuses niet aan de leden die jij hier beledigt?
    Ik bied geen excuses aan mensen die mij beledigde voor hypocriet en zionist en meer.

    Ga maar huppelen huphup

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #195
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Fulan Bekijk reactie
    Niemand die hier over hem liegt. In de eerste post kan je op de 'pijltjes' drukken dan kom je in een ander topic. Daar loopt hij iedereen te beledigen.

    Dit soort topics dragen niet bij aan het goede, lieve zuster.

    Het is beter dat er goede topics geopend worden in de ramadan waar iemand aangespoord wordt om Allah te gedenken, deze topic is een laster en roddeltopic, er worden zaken aan een persoon toegeschreven die hij nooit gezegd heeft. Topicstarter heeft hier geen goede intentie, niemand mag hem helpen in zonde en overtreding, ook al verafschuw je Abdars, dan nog steeds niet.

    Khair in chaa Allah. Moge Allah ons wijsheid schenken amin.

    Wa salamu alaikum