1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Labyad: 'Blijkbaar kon ik Renard niet overtuigen' (video)

    Zakaria Labyad begrijpt zijn afwezigheid in de WK-selectie enigszins wel, toch stelt het hem teleur dat hij na een sterk seizoen de eindronde vanuit huis zal moeten volgen.



    Een van de namen uit de Eredivisie die naast Hakim Ziyech en Karim El Ahmadi de meeste aanspraak had op een WK-selectie was en is nog steeds de 24-jarige Labyad. Na zijn uitmuntende jaar bij FC Utrecht te hebben bekroond met een transfer naar Ajax zag hij gistermiddag tot zijn grote verbazing buiten te boot te zijn gevallen bij bondscoach Hervé Renard. Teleurgesteld stond hij vanmiddag de NOS te woord.

    Klik hier voor het interview van Labyad met de NOS.

    Photocredit: FRMF (YouTube)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    561
    19-05-2017

    en terecht deze gast mentaliteit is als een natte krant heb je niks aan als je echt moet strijden feit dat ie zegt gelukkig ga ik niet op vakantie naar marokko spreekt boekdelen

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    echt een aandacht te kort miskien, je kan niet eens een oezbeek passeren

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    777
    04-12-2009

    Ongelooflijk dat hij en die andere gra ook doodleuk zeggen van "ik ga sowieso niet naar Marokko" toont al de mentaliteit van deze klewi. Renard heeft echte LEEUWEN geselecteerd dit zijn nog kinderen we hebben ze niet nodig.

  5. #5
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    echt een aandacht te kort miskien, je kan niet eens een oezbeek passeren
    hhhhhhhhhhh
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  6. #6
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Magrhebi Bekijk reactie
    Ongelooflijk dat hij en die andere gra ook doodleuk zeggen van "ik ga sowieso niet naar Marokko" toont al de mentaliteit van deze klewi. Renard heeft echte LEEUWEN geselecteerd dit zijn nog kinderen we hebben ze niet nodig.
    hij zegt nog "gelukkig" hhhhhhhhhhhh
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  7. #7
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    This geen ten hag

    Ander kaliber trainer
    De Man Der Heden

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    266
    28-03-2018

    Ga eerst volwassen worden en eet nog een paar tajines

    Wollah ben blij dat Labyad en Ayoub niet meegaan ze zouden enkel de sfeer verpesten voor de echte Leeuwen