MVC Lid

Reacties
    9
    17-05-2018

Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Een Marokkaan ok jammer.

De meest voorkomende reden waarom huwelijken stuk gaan en vaak waarom de man een agressieve vertoning laat merken tegen zijn echtgenote komt doordat de huwelijk niet is onstaan uit Liefde&Religie maar uit begeerte.

Daarom een trouw cursus is belangrijk.
    Ons huwelijk is helemaal islamitisch gegaan. Ik was al moslim Geworden voor ik hem leerde kennen. We zijn alleen met familieleden erbij in de periode voor ons huwelijk samen gekomen. Alleen was de periode voor ons huwelijk best kort.

MVC Lid

Reacties
    166
    24-12-2002

Zonder twijfel, politie bellen!

Niemand heeft het recht om een ander te slaan... Je denkt dat je kids beschadigd zijn? Als ze getuige zijn van deze agressie, wees dan zeker dat ze beschadigd zullen zijn...

Het kan zijn dat je nog van je man houdt.. maar zet dat hartje op non-Actief en schiet in actie...

Succes! Moge Allah je bijstaan.....

MVC Lid

Reacties
    206
    16-04-2016

Nou ik heb mijn advocaat gevraagt en het volgende kan je doen :

Scheiding aanvragen volgens de nederlandse wet :

Vervolgens samen met je kinderen naar familie gaan ergens waar je veilig bent !

En een advocaat inschakelen in verband met je scheiding !

Maatschappelijk werkster inschakelen in verband met huisvesting en inkomsten !

Als hij je bedreigt naar de politie gaan voor straatverbod !

Je hoeft niet bang te zijn dat je kinderen worden meegenomen dat gebeurd niet als je de stappen plan volgt.

Kinderen worden alleen weg genomen als de moeder en vader samen wonen waar fysiek geweld van toepassing is maar door je kinderen mee te nemen laat zien dat je niet samen meer met de man wilt leven en je bewijs is het aanvragen van een scheiding !

MVC Lid

Reacties
    11
    13-02-2015

Kom voor je zelf op en gebruik logica, of je nou de politie belt of niet, ik zou stappen zetten om hem te laten zien dat je er genoeg van hebt. Dit doormiddel van ergens anders heen. Of als het huis op jou naam staat hem niet meer binnen laten.

MVC Lid

Reacties
    160
    03-03-2007

Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    Lieve schat,
    Ik kan me niet voorstellen dat ik geslagen zou worden. En al helemaal niet geslagen worden door degene die met mij samen woont en met wie ik 2 kinderen heb.
    Zoals ik jou tekst lees, heeft deze man geen respect meer voor je. Ik zou zeggen “wat je dan nog met zo een persoon”
    Lieve schat, jij bent moeder van 2 kinderen. Trek je conclusie en doe wat jij denkt dat het beste is voor zowel jou als jou kinderen. Jou kinderen kunnen er een trauma aan vasthouden als ze zien dat hun mama (hun grote voorbeeld) in elkaar word geslagen.

Islamitisch gezien heb je alle recht te scheiden (onze profeet is namelijk ook een keer gescheiden)
    [/B]
    Succes en pas goed op je kinderen en jezelf

Klopt niet wat je zegt. Waar is je bron. Profeet Mohammed swt is nooit gescheiden geweest.
    Ewa Fain

[SIGPIC][/SIGPIC]

Altijd vrolijk!❤

Reacties
    1.679
    16-07-2011

Gegarandeerd.

MVC Lid

Reacties
    8
    04-06-2018

Bel de politie maar als je een wil voldoen aan de rest van de nederlandse gescheiden vrouwen. Dat is wat je wil toch? Dit haal ik uit jouw teksten.

MVC Lid

Reacties
    8
    04-06-2018

Jij bent nou wat ze noemen een duvel.

MVC Lid

Reacties
    119
    21-06-2018

Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Salam alaykum, ramadan kareem
    Ik ben een bekeerlinge en nu 7 jaar getrouwd met mijn man. Sinds een paar maanden is hij helemaal verandert en is hij begonnen met mij slaan. Dit gebeurt steeds vaker, meerdere keren per week, en steeds harder. Vaak tegen mijn hoofd, nek en buik. Laatst had ik een blauw oog, zware bloed uitstotingen op mijn arm. Hij heeft ook geslagen met een riem en een deegroller. Alles irriteert hem, zelfs als ik eten op tafel zet of hem wat vraag. Ik most mijn mond houden en naar boven en als ik dan vervolgens graag wil praten begint hij gelijk te slaan. We hebben twee kleine kinderen en ik ben bang dat dit ze beschadigd. Ik heb al meerdere keren mijn schoonfamilie hierbij betrokken maar het helpt niet. Het slaan gaat door. Zijn broer heeft een paar keer hard tegen hem gesproken maar het gaat maar door. Ik twijfel nu soms of ik de politie moet bellen, omdat hij dan waarschijnlijk een huisverbod krijgt en hem dit ook in zijn eer als man aantast. Sta ik islamistisch gezien in mijn recht om de politie te bellen? Barak Allah feek voor het meedenken
    Hoe gaat het nu met je lieverd?

Verbannen

Reacties
    682
    26-04-2018

Ons huwelijk is helemaal islamitisch gegaan. Ik was al moslim Geworden voor ik hem leerde kennen. We zijn alleen met familieleden erbij in de periode voor ons huwelijk samen gekomen. Alleen was de periode voor ons huwelijk best kort.
    De agressieve vertoning richting jou betekent dat de liefde aan het opraken is.

Huwelijk dat ontstaat uit begeerte heeft een korte levensduur ook tussen twee geboren moslims.

Huwelijk met ups en downs is heel normaal.

Huwelijk is niet alleen liefde maar geduld en heel veel genade.

MVC Lid

Reacties
    3
    12-09-2018

Salam alaykum, ramadan kareem
    Ik ben een bekeerlinge en nu 7 jaar getrouwd met mijn man. Sinds een paar maanden is hij helemaal verandert en is hij begonnen met mij slaan. Dit gebeurt steeds vaker, meerdere keren per week, en steeds harder. Vaak tegen mijn hoofd, nek en buik. Laatst had ik een blauw oog, zware bloed uitstotingen op mijn arm. Hij heeft ook geslagen met een riem en een deegroller. Alles irriteert hem, zelfs als ik eten op tafel zet of hem wat vraag. Ik most mijn mond houden en naar boven en als ik dan vervolgens graag wil praten begint hij gelijk te slaan. We hebben twee kleine kinderen en ik ben bang dat dit ze beschadigd. Ik heb al meerdere keren mijn schoonfamilie hierbij betrokken maar het helpt niet. Het slaan gaat door. Zijn broer heeft een paar keer hard tegen hem gesproken maar het gaat maar door. Ik twijfel nu soms of ik de politie moet bellen, omdat hij dan waarschijnlijk een huisverbod krijgt en hem dit ook in zijn eer als man aantast. Sta ik islamistisch gezien in mijn recht om de politie te bellen? Barak Allah feek voor het meedenken
    Ik vind het jammer dat iedereen jou hier adviseert om hem te verlaten. Moge Allah jullie beiden leiden naar rechtvaardigheid en naar daden waar Allah tevreden over zal zijn.

Zoek de oorzaak van zijn gedrag en behandel die met kennis en praktijk uit het geloof. Hij reageert op jou af, in sha Allah zal hij dat niet meer doen. Speel vaak koran thuis af en lees de koran, dan zal er in sha Allah meer kalmte thuis zijn. Moge Allah ons leiden.

Moge Allah jou beschermen tegen slechtheid van de mensen in het algemeen.

Stap nu over!