1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    11
    13-02-2015

    Kom voor je zelf op en gebruik logica, of je nou de politie belt of niet, ik zou stappen zetten om hem te laten zien dat je er genoeg van hebt. Dit doormiddel van ergens anders heen. Of als het huis op jou naam staat hem niet meer binnen laten.

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    161
    03-03-2007

    Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    Lieve schat,
    Ik kan me niet voorstellen dat ik geslagen zou worden. En al helemaal niet geslagen worden door degene die met mij samen woont en met wie ik 2 kinderen heb.
    Zoals ik jou tekst lees, heeft deze man geen respect meer voor je. Ik zou zeggen “wat je dan nog met zo een persoon”
    Lieve schat, jij bent moeder van 2 kinderen. Trek je conclusie en doe wat jij denkt dat het beste is voor zowel jou als jou kinderen. Jou kinderen kunnen er een trauma aan vasthouden als ze zien dat hun mama (hun grote voorbeeld) in elkaar word geslagen.

    Islamitisch gezien heb je alle recht te scheiden (onze profeet is namelijk ook een keer gescheiden)
    [/B]
    Succes en pas goed op je kinderen en jezelf

    Klopt niet wat je zegt. Waar is je bron. Profeet Mohammed swt is nooit gescheiden geweest.
    Ewa Fain

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #78
    Altijd vrolijk!❤

    Reacties
    1.723
    16-07-2011

    Gegarandeerd.

  4. #79
    Bijna Lid

    Reacties
    6
    04-06-2018

    Bel de politie maar als je een wil voldoen aan de rest van de nederlandse gescheiden vrouwen. Dat is wat je wil toch? Dit haal ik uit jouw teksten.

  5. #80
    Bijna Lid

    Reacties
    6
    04-06-2018

    Jij bent nou wat ze noemen een duvel.

  6. #81
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Salam alaykum, ramadan kareem
    Ik ben een bekeerlinge en nu 7 jaar getrouwd met mijn man. Sinds een paar maanden is hij helemaal verandert en is hij begonnen met mij slaan. Dit gebeurt steeds vaker, meerdere keren per week, en steeds harder. Vaak tegen mijn hoofd, nek en buik. Laatst had ik een blauw oog, zware bloed uitstotingen op mijn arm. Hij heeft ook geslagen met een riem en een deegroller. Alles irriteert hem, zelfs als ik eten op tafel zet of hem wat vraag. Ik most mijn mond houden en naar boven en als ik dan vervolgens graag wil praten begint hij gelijk te slaan. We hebben twee kleine kinderen en ik ben bang dat dit ze beschadigd. Ik heb al meerdere keren mijn schoonfamilie hierbij betrokken maar het helpt niet. Het slaan gaat door. Zijn broer heeft een paar keer hard tegen hem gesproken maar het gaat maar door. Ik twijfel nu soms of ik de politie moet bellen, omdat hij dan waarschijnlijk een huisverbod krijgt en hem dit ook in zijn eer als man aantast. Sta ik islamistisch gezien in mijn recht om de politie te bellen? Barak Allah feek voor het meedenken
    Hoe gaat het nu met je lieverd?

  7. #82
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Ons huwelijk is helemaal islamitisch gegaan. Ik was al moslim Geworden voor ik hem leerde kennen. We zijn alleen met familieleden erbij in de periode voor ons huwelijk samen gekomen. Alleen was de periode voor ons huwelijk best kort.
    De agressieve vertoning richting jou betekent dat de liefde aan het opraken is.

    Huwelijk dat ontstaat uit begeerte heeft een korte levensduur ook tussen twee geboren moslims.

    Huwelijk met ups en downs is heel normaal.

    Huwelijk is niet alleen liefde maar geduld en heel veel genade.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    3
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Salam alaykum, ramadan kareem
    Ik ben een bekeerlinge en nu 7 jaar getrouwd met mijn man. Sinds een paar maanden is hij helemaal verandert en is hij begonnen met mij slaan. Dit gebeurt steeds vaker, meerdere keren per week, en steeds harder. Vaak tegen mijn hoofd, nek en buik. Laatst had ik een blauw oog, zware bloed uitstotingen op mijn arm. Hij heeft ook geslagen met een riem en een deegroller. Alles irriteert hem, zelfs als ik eten op tafel zet of hem wat vraag. Ik most mijn mond houden en naar boven en als ik dan vervolgens graag wil praten begint hij gelijk te slaan. We hebben twee kleine kinderen en ik ben bang dat dit ze beschadigd. Ik heb al meerdere keren mijn schoonfamilie hierbij betrokken maar het helpt niet. Het slaan gaat door. Zijn broer heeft een paar keer hard tegen hem gesproken maar het gaat maar door. Ik twijfel nu soms of ik de politie moet bellen, omdat hij dan waarschijnlijk een huisverbod krijgt en hem dit ook in zijn eer als man aantast. Sta ik islamistisch gezien in mijn recht om de politie te bellen? Barak Allah feek voor het meedenken
    Ik vind het jammer dat iedereen jou hier adviseert om hem te verlaten. Moge Allah jullie beiden leiden naar rechtvaardigheid en naar daden waar Allah tevreden over zal zijn.

    Zoek de oorzaak van zijn gedrag en behandel die met kennis en praktijk uit het geloof. Hij reageert op jou af, in sha Allah zal hij dat niet meer doen. Speel vaak koran thuis af en lees de koran, dan zal er in sha Allah meer kalmte thuis zijn. Moge Allah ons leiden.

    Moge Allah jou beschermen tegen slechtheid van de mensen in het algemeen.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Citaat Geplaatst door Frieta Bekijk reactie
    Hoe gaat het nu met je lieverd?
    Salam alaykum, hij is al een tijdje ergens anders gaan wonen. Ik wil dat het goed komt maar ben erachter dat hij achter andere vrouwen aangaat via chat. Zijn telefoonnummer geeft en met ze wil afspreken. Ik heb het met mijn schoonmoeder besproken omdat ik met hem niet meer normaal kan praten. Hij zegt alleen bij me te zijn door de kinderen. Hij wil scheiden InshaAllah zegt ie dan. Ik heb een grote mond en bel hem te vaak. Ondertussen komt hij dan 1x per maand ongeveer hierheen en wil wel samen naar bed. En dan twee dagen later zegt hij niet meer in dit huis te willen zijn. Ik was zijn kleren voor hem, regel alle administratie maar het voelt of hij me aan het lijntje houdt. Hij geeft aan alle recht te hebben mij te slaan als ik hem lastig val. Ik wil zo graag dat het Goed komt mAar als iemand constant zegt eigenlijk jou niet te willen en InshaAllah Wil scheiden en ondertussen contact heeft met andere vrouwen dan is dat lastig. Hij komt ook maar 1 x per maand ongeveer terwijl hij op een half uurtje rijden bij een vriend woont.

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Mijn schoonmoeder zegt dat hij vast alleen Maar met die vrouwen praat en hem Zo min mogelijk stress moet geven dan komt ie vast terug.

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    1 die schoonmoeder is echt vals. Ze weet wat haar zoon doet en geeft eigenlijk jou de schuld ervan. Als jij maar verandert, dan wordt haar loser van een zoon zeker opeens een man.

    En meid jouw man is allang bij je weg maar houdt jou duidelijk aan het lijntje. Hij komt ook nog gewoon voor de lusten, wat mij islamitisch gezien heel onjuist lijkt. Hij kondigt aan dat hij wil scheiden maar doet het niet en ondertussen slaapt hij met je, maar zorgt niet voor jou. En je mag hem niet te vaak bellen?????? Pff meid deze man is het niets eens waard om te bellen. Een man die met jou een gezin heeft en voor wie je kinderen in zwakte hebt gedragen en te wereld hebt gebracht, behandelt jou nu als niets meer dan vleselijk genot. En hij mag jou slaan als hij dat wil?????? Wat een teringlijer. Laat hem lekker scheiden en ga voor jezelf en je kinderen zorgen. Wat je nu hebt is geen huwelijk meer, maar een zeer ongezonde relatie tussen een narcistische man en een kwetsbare onzekere vrouw.

  12. #87
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Meid, hij houdt je ook aan het lijntje. [emoji52]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  13. #88
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Esmaral, Hoe oud Zijn jullie.?

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    1 die schoonmoeder is echt vals. Ze weet wat haar zoon doet en geeft eigenlijk jou de schuld ervan. Als jij maar verandert, dan wordt haar loser van een zoon zeker opeens een man.

    En meid jouw man is allang bij je weg maar houdt jou duidelijk aan het lijntje. Hij komt ook nog gewoon voor de lusten, wat mij islamitisch gezien heel onjuist lijkt. Hij kondigt aan dat hij wil scheiden maar doet het niet en ondertussen slaapt hij met je, maar zorgt niet voor jou. En je mag hem niet te vaak bellen?????? Pff meid deze man is het niets eens waard om te bellen. Een man die met jou een gezin heeft en voor wie je kinderen in zwakte hebt gedragen en te wereld hebt gebracht, behandelt jou nu als niets meer dan vleselijk genot. En hij mag jou slaan als hij dat wil?????? Wat een teringlijer. Laat hem lekker scheiden en ga voor jezelf en je kinderen zorgen. Wat je nu hebt is geen huwelijk meer, maar een zeer ongezonde relatie tussen een narcistische man en een kwetsbare onzekere vrouw.
    Het is zo moeilijk omdat ik me dan vasthou aan een aardig woord die hij soms zegt en dan alle gesprekken die vreselijk zijn vergeet ik dan. Hij zei bijv dat hij toch thuis het beste slaapt en dan hou ik me daaraan vast en denk dat het InshaAllah Goed komt. Maar als ik dan weer denk aan al contacten met andere vrouwen, het slaan en hoe hij gewoon niet kwam toen ons zoontje zes jaar werd omdat hij het druk had en geen auto tot zijn beschikking dan wordt ik zo radeloos. Ons zoontje zat de hele dag te wachten met de taart maar toen kwam hij dus niet en was mijn zoontje in slaap gevallen. En nu zag ik dus op die chatsite dat hij wel die bewuste dag vrouwen aan het benaderen was. Ik zei tegen hem, ben jij nou een moslim? Ben je niet bang voor de akhira, voor jouw kinderen en wat voor voorbeeld jij moet stellen. Het slaan en de mishandelingen waren al trauma voor mijn kinderen en nu de totale desinteresse. Gewoon er niet zijn. En nooit willen praten. Gewoon de telefoon uit doen. Moge Allah swt mij leiden naar de juiste beslissing in deze beproeving.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Esmaral, Hoe oud Zijn jullie.?
    32 en hij 36