1. #31
    Hαppιɴeѕѕ✨

    Reacties
    252
    24-04-2015

    Ik snap dus nooit waarom mensen dit openbaren. Echt gewoon het komt er niet in wat je me ook wijs probeert te maken.

    Waarom vraag je niet om hulp bij de Imaam of iemand anders een geleerde in onze geloof. Vraag dit soort dingen face to face. Ya Allah!!! Vraag iemand die kennis heeft! Iemand die jullie oprecht bij elkaar wil houden en niet aan mensen die zeggen dat je je koffers moet pakken en weg moet gaan dat je naar de joodse politie moet gaan en hem gaan opsluiten of wat voor iets ze met hem willen doen.

    Zoek altijd hulp via de weg van Allah en niet via de weg van de jaloerse mensen of van de kaffirs. Nooit naar de politie gaan mits er helemaal niets helpt en je ook echt oprecht hulp heb gezocht bij iemand die kennis heeft.

    "No ones makes a lock without a key, thats why Allah won't give you problems without solution." ✨

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    185
    03-09-2012

    Weet je wat ik hier ook heel erg vind buiten de situatie van ts?! Zij is een bekeerling wat ik al een grote mooie stap vind. Hoe moeten bekeerlingen standvastig blijven als ze zo worden behandeld en dingen als dit moeten mee maken? Is dit de islam? Is dit mensen tonen hoe het wel moet in ons geloof? Echt schandalig! Ik wens ts in ieder geval veel sterkte toe. Alleen komen te staan met 2 kinderen is niet gemakkelijk! Ik hoop dat jouw man terug tot inkeer komt insha Allah. Maar bij zo iemand blijven is helemaal niet gezond en zeker niet voor de kinderen. Jij alleen kan het beste weten welke stap je wil nemen. Moge Allah het vergemakkelijken voor jullie

    Veel liefs x

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    34
    18-03-2018

    Wat voor toegevoegde waarde heeft het om te vermelden dat je een bekeerlinge bent? Dit bedoel ik niet lullig maar vraag het me vaker af. Het wordt altijd nadrukkelijk vermeld en ik vraag me af waarom. Vreemd.

    Maar goed, om op je verhaal terug te komen.
    Dit is een ongezonde situatie en in het kader van jou veiligheid en die van je kinderen zou ik absoluut aangifte doen van mishandeling. Waar is je eigen familie in dit verhaal trouwens? Zijn zij op de hoogte? Ik vraag me af wat je nog met hem doet. Het zal alleen maar van kwaad tot erger gaan. Natuurlijk worden je kinderen je niet ontnomen tenzij je zelf ook niet stabiel bent.. dus als je er voor zorgt dat je je eigen leven op orde hebt en niet afhankelijk bent, hoef je nergens voor te vrezen.

    Heel sneu dit, zeker voor jou maar vooral voor die onschuldige kinderen die hier niet voor gekozen hebben.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    708
    28-06-2011

    ik denk dat de vraag is die jij jezelf moet stellen is waarom jij die pak slaag accepteert?
    je zegt zelf dat het harder en vaker is. hij gaat dus telkens een stap verder. wat is er voor nodig om je ogen te openen en jezelf te bevrijden van deze hel? je kinderen hebben jou nodig. als jij dit gedrag blijft pikken, treffen je kinderen je ooit levenloos aan, heb je daar ooit aan gedacht?

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    111
    20-10-2016

    Subhanallah!! Maak een einde eraan je bent geen boksbal!

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Salam alaykum, ramadan kareem
    Ik ben een bekeerlinge en nu 7 jaar getrouwd met mijn man. Sinds een paar maanden is hij helemaal verandert en is hij begonnen met mij slaan. Dit gebeurt steeds vaker, meerdere keren per week, en steeds harder. Vaak tegen mijn hoofd, nek en buik. Laatst had ik een blauw oog, zware bloed uitstotingen op mijn arm. Hij heeft ook geslagen met een riem en een deegroller. Alles irriteert hem, zelfs als ik eten op tafel zet of hem wat vraag. Ik most mijn mond houden en naar boven en als ik dan vervolgens graag wil praten begint hij gelijk te slaan. We hebben twee kleine kinderen en ik ben bang dat dit ze beschadigd. Ik heb al meerdere keren mijn schoonfamilie hierbij betrokken maar het helpt niet. Het slaan gaat door. Zijn broer heeft een paar keer hard tegen hem gesproken maar het gaat maar door. Ik twijfel nu soms of ik de politie moet bellen, omdat hij dan waarschijnlijk een huisverbod krijgt en hem dit ook in zijn eer als man aantast. Sta ik islamistisch gezien in mijn recht om de politie te bellen? Barak Allah feek voor het meedenken
    Tuurlijk sta jij in je recht het is Islamitisch gezien verboden een onschuldig mens te mishandelen.

    Politie bellen en desnoods je veiligheid zoeken bij een blijf van mm lijf huis zelfs als je kinderen hebt.

    Wat je niet moet doen is jezelf laten gebruiken als boksbal anders eigen risico.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Salam alaykum, ramadan kareem
    Ik ben een bekeerlinge en nu 7 jaar getrouwd met mijn man. Sinds een paar maanden is hij helemaal verandert en is hij begonnen met mij slaan. Dit gebeurt steeds vaker, meerdere keren per week, en steeds harder. Vaak tegen mijn hoofd, nek en buik. Laatst had ik een blauw oog, zware bloed uitstotingen op mijn arm. Hij heeft ook geslagen met een riem en een deegroller. Alles irriteert hem, zelfs als ik eten op tafel zet of hem wat vraag. Ik most mijn mond houden en naar boven en als ik dan vervolgens graag wil praten begint hij gelijk te slaan. We hebben twee kleine kinderen en ik ben bang dat dit ze beschadigd. Ik heb al meerdere keren mijn schoonfamilie hierbij betrokken maar het helpt niet. Het slaan gaat door. Zijn broer heeft een paar keer hard tegen hem gesproken maar het gaat maar door. Ik twijfel nu soms of ik de politie moet bellen, omdat hij dan waarschijnlijk een huisverbod krijgt en hem dit ook in zijn eer als man aantast. Sta ik islamistisch gezien in mijn recht om de politie te bellen? Barak Allah feek voor het meedenken
    Lieve schat,
    Ik kan me niet voorstellen dat ik geslagen zou worden. En al helemaal niet geslagen worden door degene die met mij samen woont en met wie ik 2 kinderen heb.
    Zoals ik jou tekst lees, heeft deze man geen respect meer voor je. Ik zou zeggen “wat je dan nog met zo een persoon”
    Lieve schat, jij bent moeder van 2 kinderen. Trek je conclusie en doe wat jij denkt dat het beste is voor zowel jou als jou kinderen. Jou kinderen kunnen er een trauma aan vasthouden als ze zien dat hun mama (hun grote voorbeeld) in elkaar word geslagen.

    Islamitisch gezien heb je alle recht te scheiden (onze profeet is namelijk ook een keer gescheiden)

    Succes en pas goed op je kinderen en jezelf

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nihadjeblia Bekijk reactie
    Alleen lafaards slaan hun vrouwen maar aangifte tegen de vader van je kind gaat te ver ik zou het in ieder geval nooit doen.
    jij zou dus jezelf laten slaan telkens maar weer?
    maar hoe zit het dan met de kinderen die iedere keer moeten aanschouwen hoe hun moeder in elkaar word geslagen?

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Nooit maar dan ook nooit politie bellen. Behalveals je in levens gevaar verkeerd. Desnoods ga je terug naar je ouders met de kids.

    Jeugdzorg doet namelijk niet aan waarheidsvinding.

    Weet dat Nederland tolerant is voor homo's en terecht natuurlijk ieder moet se eigen leven kunnen leiden. Maar helaas kunnen homo's geen kinderen baren, dus verkoopt jeugdzorg kinderen aan zulke gevallen die geen kinderen hebben.

    En los daarvan jeugdzorg krijgt per kind rond de 16000euro als het onder toezicht word gesteld.

    Ik kan jou helpe je man het huis uit te werken, ik vraag wel een kleine vergoeding.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Tantra Bekijk reactie
    Nooit maar dan ook nooit politie bellen. Behalveals je in levens gevaar verkeerd. Desnoods ga je terug naar je ouders met de kids.

    Jeugdzorg doet namelijk niet aan waarheidsvinding.

    Weet dat Nederland tolerant is voor homo's en terecht natuurlijk ieder moet se eigen leven kunnen leiden. Maar helaas kunnen homo's geen kinderen baren, dus verkoopt jeugdzorg kinderen aan zulke gevallen die geen kinderen hebben.

    En los daarvan jeugdzorg krijgt per kind rond de 16000euro als het onder toezicht word gesteld.

    Ik kan jou helpe je man het huis uit te werken, ik vraag wel een kleine vergoeding.
    Jeugdzorg is inderdaad wel harteloos liever kind bij de ouders dan alleen in zo een instelling.

    Dan moet ze maar scheiden als dit zo doorgaat maar als die tever gaat dan moet de politie erbij gehaald worden.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Scheiden kan, politie bellen ook maar dan moet ze laten zien dat de kinderen in een veilige omgeving zijn ondergebracht. Nooit politie bellen waar de kinderen bij zijn. Behalve als er geen agressie aan te pas is gekomen

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Barak Allah Feek voor alle adviezen en opmerkingen. Ik heb met een imam gesproken en we gaan binnenkort om tafel InshaAllah. Het is moeilijk beoordelen als je er niet midden in zit. Allah swt weet uiteindelijk wat het juiste pad is om te bewandelen. Ik weet in ieder geval wel dat wat hij nu doet thuis islamitisch niet correct is en de sfeer die nu ontstaat in huis is absoluut niet goed voor de kinderen. Ik zou nooit de politie bellen waar de kinderen bij zijn, dat voorop. Weglopen is dan de beste optie. Naar familie. Maar als hij weer met een riem of kokend water op me afkomt weet ik niet wat ik op dat moment ga beslissen. Als hij zijn mening wil verkondigen dan man dat prima zonder slaan. Niet elke woordenwisseling tussen man en vrouw hoeft te eindigen in klappen. Dat is wat er nu gebeurt. Moge Allah swt ons leiden.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    25
    09-07-2014

    Waarom vind je het zo moeilijk om
    Hem te gehoorzamen dan? Je zit
    Te huilen maar je veroorzaakt het zelf. Wil je de waarheid horen. Jij bent je man zat en je zit ruzie met hem te zoeken. Als je je gezin uit elkaar wilt halen voor een ander soort leventje, dan moet dat vooral doen. Maar niet zielig voordoen.

    Het probleem kan je oplossen, maar jij kiest ervoor om dit niet te doen.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    De imam gaat je naaien let maar op.

    Gedrag je mens

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Hoop bekeerlingen krijgen later spijt. Ze zijn gewoon bekeerd omdat de meeste Hollanders geen kinderen met hun wilde. Wij moslims zijn zo geil als boter en komen er pas later achter dat het te doen was om de halfbloedjes.