1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Als dat zo is, tja dan lijkt het me verstandig om weg te gaan. Kinderen op een veilige onbekenee plek onderbrengen, en dan alsnog aangifte doen. Ze MOETEN hem oppakken. Als jij denkt dat je in NL ongestraft je vrouw in mekaar kan slaan dan heb je t mis. Had een buurman die kreeg gewoon 3 maanden voor het mishandelen van zijn vrouw en zijn dochter bleef gewoon bij
    Haar moeder.
    Waarom zou ze dit de vader van haar kinderen aandoen? Hij blijft de vader.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Waarom zou ze dit de vader van haar kinderen aandoen? Hij blijft de vader.

    Waarom slaat hij de moeder van zijn kinderen dan? Zij is toch ook de moeder van zijn kinderen. Hij slaat haar wanneer ze eten op tafel zet ? Sorry maat dit soort mannen moeten ze in een kooi gooi met eem Badr Hari of een Mike Tyson. Dan kan hij even voelen hoe het is om klappen te krijgen van iemand die sterker is.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Waarom slaat hij de moeder van zijn kinderen dan? Zij is toch ook de moeder van zijn kinderen. Hij slaat haar wanneer ze eten op tafel zet ? Sorry maat dit soort mannen moeten ze in een kooi gooi met eem Badr Hari of een Mike Tyson. Dan kan hij even voelen hoe het is om klappen te krijgen van iemand die sterker is.
    Mss is ie ziek. Ik denk dat je vergeet dat er tussen hen twee (ooit) liefde is (geweest). Als die liefde er nog is dan zal ze geen aangifte doen. Als die liefde er niet is dan moet ze aan haar kinderen denken. Ze gaan haar niet begrijpen als door haar papa in de gevangenis zit.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Mss is ie ziek. Ik denk dat je vergeet dat er tussen hen twee (ooit) liefde is (geweest). Als die liefde er nog is dan zal ze geen aangifte doen. Als die liefde er niet is dan moet ze aan haar kinderen denken. Ze gaan haar niet begrijpen als door haar papa in de gevangenis zit.


    Ik gun niemand de gevangenis, en ik ben ook zeker van mening dat je een groot hart dient te hebben en open hoort te staan voor vergeving. Maar deze mevrouw verdient het niet om zo in angst te leven. Stel je eens voor dat ie echt ziek is en dat ie zijn kinderen wat gaat aandoen? En dan? Als de politie de enige oplossing is dan moet ze gewoon aamgifte gaan doen. Wel adviseer ik om dat pas te gaan doen wanneer je alle andere middelen hebt gebruikt en ziet dat die man niet voor rede vatbaar is. Misschien moet die man wel tegen zichzelf beschermt worden.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Ik gun niemand de gevangenis, en ik ben ook zeker van mening dat je een groot hart dient te hebben en open hoort te staan voor vergeving. Maar deze mevrouw verdient het niet om zo in angst te leven. Stel je eens voor dat ie echt ziek is en dat ie zijn kinderen wat gaat aandoen? En dan? Als de politie de enige oplossing is dan moet ze gewoon aamgifte gaan doen. Wel adviseer ik om dat pas te gaan doen wanneer je alle andere middelen hebt gebruikt en ziet dat die man niet voor rede vatbaar is. Misschien moet die man wel tegen zichzelf beschermt worden.
    Daarom moet ze ook weg. Het is daar niet veilig. Aangifte gaat het probleem alleen maar laten escaleren. Hij zal vol haat richting haar komen te zitten.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Barak Allah Feek voor de reacties. Ik volg de discussie. Het is lastig als je zelf in de situatie zit. Ik heb vandaag een moskee gebeld hier in de buurt en gevraagd of ik met mijn man naar de imam kan komen voor advies: mijn man is erg boos en zegt nu dat hij wil scheiden. Hij wil aan zijn moeder vragen om een andere vrouw voor hem te zoeken. Ik wil niet graag scheiden maar wel een normaal leven voor mijn kinderen. En dit alles tijdens deze mooie gezegende maand. Hij begrijpt gewoon niet dat wat hij doet niet goed is. Het is mijn schuld want ik praat tegen hem. Laatst zat ik op de bank i de avond een serie te kijken en kreeg uiteindelijk een klap want waarom zag ik daar zolang. Ik moest naar boven en hem met rust laten: ik zijn zus gebeld zegt ze ja jij zat daar al een uur met hem in de wok kamer: waarom ga je dan niet naar be. Hoe ik het ook doe het is verkeerd in zijn ogen en het is zo frustrerend dat je haast denkt dat de enige optie politie bellen is zodat hij misschien gaat beseffen dat dit niet zo kan. Moge Allah swt wijsheid geven. Ameen

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Barak Allah Feek voor de reacties. Ik volg de discussie. Het is lastig als je zelf in de situatie zit. Ik heb vandaag een moskee gebeld hier in de buurt en gevraagd of ik met mijn man naar de imam kan komen voor advies: mijn man is erg boos en zegt nu dat hij wil scheiden. Hij wil aan zijn moeder vragen om een andere vrouw voor hem te zoeken. Ik wil niet graag scheiden maar wel een normaal leven voor mijn kinderen. En dit alles tijdens deze mooie gezegende maand. Hij begrijpt gewoon niet dat wat hij doet niet goed is. Het is mijn schuld want ik praat tegen hem. Laatst zat ik op de bank i de avond een serie te kijken en kreeg uiteindelijk een klap want waarom zag ik daar zolang. Ik moest naar boven en hem met rust laten: ik zijn zus gebeld zegt ze ja jij zat daar al een uur met hem in de wok kamer: waarom ga je dan niet naar be. Hoe ik het ook doe het is verkeerd in zijn ogen en het is zo frustrerend dat je haast denkt dat de enige optie politie bellen is zodat hij misschien gaat beseffen dat dit niet zo kan. Moge Allah swt wijsheid geven. Ameen
    Ameen. Neem een break lieverd. Je bent nu aan het trekken aan een dood paard. En het erge is dat dat paard jou schopt uit woede. Politie bellen zal voor hem als Marokkaan nog meer stoppen doen knappen, hij gaat ontploffen. Sterkte en veel wijsheid!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ze gaan haar aanmerken als labiel, niet in staat tot opvoeding, ze moet eerst haar leven op orde krijgen. Ze zal worden gezien als de zielige moslima. Ze moet weg, spullen pakken en weggaan, bestemming onbekend. Dan kan ze rustig haar leven opbouwen en/of hem terugnemen als ie normaal doet.
    Wat praat je onzin?
    Hoezo zal zij als labiel gezien worden? Op basis van wat? Haar man is doorgeslagen, dat is het enige probleem. Zo makkelijk gaat het niet met kinderen afpakken.

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Laat een imam die betrouwbaar is naar jullie huis komen. Wellicht heeft je man last van djin of is hij geraakt door het boze oog. Laat hem roqya verrichten op hem. Zorg dat zijn broer er ook bij is.

    Men die dit als een flauwe kul bestempelen hebben niks meegemaakt.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Salam alaykum, hij wil talaq en niet meer samen zijn. Zijn familie vindt eigenlijk ook dat het mijn schuld is. Ik heb hem 1 keer terug geslagen na de zoveelste paar klappen en dat kan dus niet. Hij wil opnieuw trouwen. Volgens hem slaan alle mannen hun vrouwen en maak ik er een groot probleem van om niks. Als hij mij slaat moet ik gewoon naar boven en dan gaan slapen dan komt hij sorry zeggen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Salam alaykum, hij wil talaq en niet meer samen zijn. Zijn familie vindt eigenlijk ook dat het mijn schuld is. Ik heb hem 1 keer terug geslagen na de zoveelste paar klappen en dat kan dus niet. Hij wil opnieuw trouwen. Volgens hem slaan alle mannen hun vrouwen en maak ik er een groot probleem van om niks. Als hij mij slaat moet ik gewoon naar boven en dan gaan slapen dan komt hij sorry zeggen.
    wa alaikoum asalam, ik heb oprecht met je te doen.

    Geef hem tijd. Hij kan zich nog bedenken. En niet alle mannen slaan hun vrouw. Mijn ex-man heeft mij nooit aangeraakt ook niet als we ruzie hadden. Respect voor elkaar moet je altijd behouden.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  12. #27
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik snap jou echt niet ts waarom vraag je wat je moet doen?? Even serieus kom op zeg. Ik kan bijna niet geloven dat dit echt is. Flikker op met die flikker. Hij moet zelf even die klappen voelen!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2
    15-05-2018

    Ik heb hetzelfde meegemaakt schat soms moet je gewoon veel dua doen en als je alles hebt geprobeerd ja dan zou ik er werk van maken. In mijn geval was er sprake van bijna moord hij zag niks voor hem. Ik heb het voordeel gehad dat hij had toegegeven

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    kinderen worden juist afgepakt als jij in zo' n nare situatie blijft. stel de buren horen het slaan en bellen de politie. juist als je je kinderen veilig stelt heb je een streepje voor. het is zo slecht voor de kids echt waar. hij mag niet op je afreageren.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1
    19-05-2018

    Alleen lafaards slaan hun vrouwen maar aangifte tegen de vader van je kind gaat te ver ik zou het in ieder geval nooit doen.