1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Man slaat politie bellen?

    Salam alaykum, ramadan kareem
    Ik ben een bekeerlinge en nu 7 jaar getrouwd met mijn man. Sinds een paar maanden is hij helemaal verandert en is hij begonnen met mij slaan. Dit gebeurt steeds vaker, meerdere keren per week, en steeds harder. Vaak tegen mijn hoofd, nek en buik. Laatst had ik een blauw oog, zware bloed uitstotingen op mijn arm. Hij heeft ook geslagen met een riem en een deegroller. Alles irriteert hem, zelfs als ik eten op tafel zet of hem wat vraag. Ik most mijn mond houden en naar boven en als ik dan vervolgens graag wil praten begint hij gelijk te slaan. We hebben twee kleine kinderen en ik ben bang dat dit ze beschadigd. Ik heb al meerdere keren mijn schoonfamilie hierbij betrokken maar het helpt niet. Het slaan gaat door. Zijn broer heeft een paar keer hard tegen hem gesproken maar het gaat maar door. Ik twijfel nu soms of ik de politie moet bellen, omdat hij dan waarschijnlijk een huisverbod krijgt en hem dit ook in zijn eer als man aantast. Sta ik islamistisch gezien in mijn recht om de politie te bellen? Barak Allah feek voor het meedenken

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Jammer dat zoveel goede vrouwen met dit soort agressieve respectloze types trouwen terwijl veel goede mannen geen vrouw kunnen vinden

    Allah musta3aan

  3. #3
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Klopt wat je zegt jamel echt veel goede mannen bv zoals ik kan geen vrouw vinden en slechte mannen krijgen alle kansen erg jammer wens deze vrouw sterkte een optie zosnel weg bijze loser!!!
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    Sowieso politie bellen.
    Dit slaan kan op een dag jou ernstig verwonden of zelfs fataal worden voor jou.
    Zijn eer telt zeker niet zwaarder dan het welzijn van je kinderen.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Beter een geleerde raadplegen youtube staat wel filmpjes op

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.126
    05-01-2010

    Schop hem de laan uit, wegwezen ermee. Deze lafaard hoord miet thuis

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2018

    Bedankt voor de reacties. Ik heb al zoveel geprobeerd via schoonfamilie maar niet helpt. Elke keer denk je dat het beter gaat en dan begint hij weer te slaan. Veiligheid en geborgenheid voor de kinderen moeten voorop staan. Ik ben bang dat mijn schoonfamilie het mij zwaar gaat aanrekenen als ik de politie bel. Zij geven aan dat hij gestresst is en ik hem ruimte moet geven, maar zij leven niet met om de dag klappen. Ik heb al informatie gezochg bij enkele sunni geleerden maar daar stond dat je in geval van nood en onveiligheid de politie kan bellen maar dat de man geen toegang tot het huis mag worden ontzegt. En dat gebeurt volgens mij wel in zon geval. Moge Allah swt ons leiden in de juiste keuze maken. Ameen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Esmaral Bekijk reactie
    Bedankt voor de reacties. Ik heb al zoveel geprobeerd via schoonfamilie maar niet helpt. Elke keer denk je dat het beter gaat en dan begint hij weer te slaan. Veiligheid en geborgenheid voor de kinderen moeten voorop staan. Ik ben bang dat mijn schoonfamilie het mij zwaar gaat aanrekenen als ik de politie bel. Zij geven aan dat hij gestresst is en ik hem ruimte moet geven, maar zij leven niet met om de dag klappen. Ik heb al informatie gezochg bij enkele sunni geleerden maar daar stond dat je in geval van nood en onveiligheid de politie kan bellen maar dat de man geen toegang tot het huis mag worden ontzegt. En dat gebeurt volgens mij wel in zon geval. Moge Allah swt ons leiden in de juiste keuze maken. Ameen
    Goh. Een man moet jou niet aanraken. Je bent de moeder van zijn kinderen. Ik had mijn spullen gepakt en was vertrokken bij de eerst klap die zou vallen.

    Moge Allah jou bijstaan, ameen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Niet de politie bellen want dan komt veilig thuis en jeugdzorg aanbod en dan kan je je kinderen kwijtraken. Vertrek naar familie/vrienden en laat hem maar denken die mafkees.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Idd geen politie want jeugdzorg komt er idd bij. En jullie kinderen zijn dan niet meer van jullie. Ga naar een veilige plek tot hij veranderd. Ik zou nooit in zo een relatie/huwelijk blijven. Ongezond!
    moge Allah haar bijstaan in deze mooie maand.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Zuster ga gewoon naar de politie, je bent al naar je schoonfamilie gegaan en zij bagatelliseren het probleem dus ik vind dat je uit bescherming voor jou en je kinderen naar de politie moet gaan. Zoek be3da hulp, zorg er voor dat het niet meer voorkomt. Valt er wel te praten met hem, of is ie helemaal niet voor rede vatbaar. Als het het laatste is raad ik je aan om een scheiding aan te vragen. Dat is jou recht zuster.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Zuster ga gewoon naar de politie, je bent al naar je schoonfamilie gegaan en zij bagatelliseren het probleem dus ik vind dat je uit bescherming voor jou en je kinderen naar de politie moet gaan. Zoek be3da hulp, zorg er voor dat het niet meer voorkomt. Valt er wel te praten met hem, of is ie helemaal niet voor rede vatbaar. Als het het laatste is raad ik je aan om een scheiding aan te vragen. Dat is jou recht zuster.
    Nee ze moet niet naar de politie. Wat er dan gebeurt is dat het crisis en interventieteam wordt ingeschakeld. Haar kinderen zullen onder de loep worden benomen.

    Het Nederlandse systeem is heel anders en vooral als het op probleem Marokkanen aanpakken aankomt.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Nee ze moet niet naar de politie. Wat er dan gebeurt is dat het crisis en interventieteam wordt ingeschakeld. Haar kinderen zullen onder de loep worden benomen.

    Het Nederlandse systeem is heel anders en vooral als het op probleem Marokkanen aanpakken aankomt.


    Kunnen ze niet gewoon die man oppakken of een gebiedsverbod geven? Wat moet ze dan? Klappen blijven krijgen ? Sorry maar die kinderen pakken ze echt niet zomaar af als zij laat zien dat ze goed voor hun zorgt. Je word jn elkaar geslage door je man, gaat aangifte doen en dan pakken ze ook nog je kinderen af? Lijkt me sterk.
    Denk eerder dat de rechter hem contact met zijn kinderen zal verbieden.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Kunnen ze niet gewoon die man oppakken of een gebiedsverbod geven? Wat moet ze dan? Klappen blijven krijgen ? Sorry maar die kinderen pakken ze echt niet zomaar af als zij laat zien dat ze goed voor hun zorgt. Je word jn elkaar geslage door je man, gaat aangifte doen en dan pakken ze ook nog je kinderen af? Lijkt me sterk.
    Denk eerder dat de rechter hem contact met zijn kinderen zal verbieden.
    Ze gaan haar aanmerken als labiel, niet in staat tot opvoeding, ze moet eerst haar leven op orde krijgen. Ze zal worden gezien als de zielige moslima. Ze moet weg, spullen pakken en weggaan, bestemming onbekend. Dan kan ze rustig haar leven opbouwen en/of hem terugnemen als ie normaal doet.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ze gaan haar aanmerken als labiel, niet in staat tot opvoeding, ze moet eerst haar leven op orde krijgen. Ze zal worden gezien als de zielige moslima. Ze moet weg, spullen pakken en weggaan, bestemming onbekend. Dan kan ze rustig haar leven opbouwen en/of hem terugnemen als ie normaal doet.


    Als dat zo is, tja dan lijkt het me verstandig om weg te gaan. Kinderen op een veilige onbekenee plek onderbrengen, en dan alsnog aangifte doen. Ze MOETEN hem oppakken. Als jij denkt dat je in NL ongestraft je vrouw in mekaar kan slaan dan heb je t mis. Had een buurman die kreeg gewoon 3 maanden voor het mishandelen van zijn vrouw en zijn dochter bleef gewoon bij
    Haar moeder.