1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Muslims are forced to eat pork and drink alcohol as punishment in China's Islamic 're

    Muslims are forced to eat pork and drink alcohol as punishment in China's Islamic 're-education' camps, former inmates reveal.

    http://www.dailymail.co.uk/news/chin...ims-camps.html
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    atheïstische dictators..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    ja maar erdogan

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Verschrikkelijk... daar worden imams ook gewoon systematisch omgebracht... niemand die er iets van zegt of kan zeggen....

    Islamitische namen zijn geloof ik ook verboden... moge Allah hen bijstaan, ameen

  5. #5
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    :/



  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Moge Allah swt ons allemaal leiden en niet dwalen ameen. Zo zie je iedereen krijgt weer andere beproevingen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Muslims are forced to eat pork and drink alcohol as punishment in China's Islamic 're-education' camps, former inmates reveal.

    http://www.dailymail.co.uk/news/chin...ims-camps.html
    Klinkt een beetje als wat sommige Christenfundementalisten willen in Amerika voor homo's
    Take the gay away zeg maar,

    Maar dit is gestoord natuurlijk.
    Ik betrap me er op te denken, nou dan valt het in Nederland wel mee, maar dat lijkt ook de schijn te wekken dat ik denk dat er hier niets te verbeteren is en dat wil ik niet zeggen.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Klinkt een beetje als wat sommige Christenfundementalisten willen in Amerika voor homo's
    Take the gay away zeg maar,

    Maar dit is gestoord natuurlijk.
    Ik betrap me er op te denken, nou dan valt het in Nederland wel mee, maar dat lijkt ook de schijn te wekken dat ik denk dat er hier niets te verbeteren is en dat wil ik niet zeggen.
    als een christen jood of een ander gelovige op die manier word bejegend dan was de wereld te klein..
    tientallen internationale verdragen zijn ondertekend en vandaag de dag zien we welke waarde die nog hebben..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    als een christen jood of een ander gelovige op die manier word bejegend dan was de wereld te klein..
    tientallen internationale verdragen zijn ondertekend en vandaag de dag zien we welke waarde die nog hebben..
    Volken hebben gewoon geen enkele respect meer voor de islamitische wereld of moslims, en dit is voor het overgrote deel te danken aan de seculieren en hypocrieten in de moslimlanden die het volk onderdrukken en er voor zichzelf en elke buitenlandse macht die hen smeergeld geeft zitten

    Deze landen zouden zoiets nooit doen bij christenen of joden doen omdat ze dan Amerika tegen zich hebben.

    Ze zouden dit soort dingen nooit doen als de islamitische landen eensgezind waren en samenwerkten op allerlei gebieden, vooral op militair gebied. Dan zouden ze dit soort dingen uit hun hoofd laten. Zelfs al waren het maar 10 islamitische landen die sterk samenwerken.

    Ze kunnen nu alles met moslims maken omdat ze weten dat de seculieren in de islamitische landen nog geen vinger in de lucht zullen steken tegen deze misdaden.

    Insh Allah gaat dit snel veranderen, te beginnen bij de seculieren die de islamitische landen bewust zwak, arm, achterlijk, defensieloos en besluiteloos houden voor hun eigen belangen

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Chinese authorities force Uyghur Muslims to burn #Qurans, Islamic books and prayer mats in EastTurkistan..

    https://twitter.com/doamuslims/statu...146375/video/1

    atheïsten die hun normen en waarden door de strot van moslims duwen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"