1. #31
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Winst tegen Iran zou geweldig zijn, ook al overleven ze de ronde niet ben ik tevreden
    1 dagje feest baraka 3lya

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    266
    28-03-2018

    Ben heel erg blij met deze lijst

    Herve Renard heeft die pannenkoek Ayoub bewust niet geselecteerd omdat hij Marokko als tweede keuze beschouwt, zulke landverraders hebben we niet nodig

    Labyad gaat ook niet mee en vind ik niet erg, ik moet die gozer om een of andere reden niet

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Gewoon een goeie selectie, enige opvallende is Mazraoui op de reservelijst, maar dat is natuurlijk om hem over te halen om voor Marokko te kiezen.
    Hij is gehaald voor de backpositie. Hij deed het heel goed bij Ajax als rechtsback. Zijn keuze staat trouwens vast voor Marokko.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Never change a winning team he

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Wel apart dat Boufal niet mee gaat. Die kan je echt gebruiken als joker. Paar klasses beter dan Carcela.

    Carcela is nooit overtuigend geweest bij Mountakhab.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Verl goede spelers heeft hij thuis gelaten vind echt heel erg spitsen zijn echt waardeloos ik zou gewoon al kaabi als vaste spits zetten de rest is echt belabberd

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    961
    06-12-2011

    boufal heeft al een hele tijd niet gespeeld volgens mij en carcela is in vorm in belgie.

    hajjam en masraoui zijn die niet allebei rechtsback..

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door amsterdam27 Bekijk reactie
    boufal heeft al een hele tijd niet gespeeld volgens mij en carcela is in vorm in belgie.

    hajjam en masraoui zijn die niet allebei rechtsback..
    hij speelde 2 keer bij ajax in de achterhoede , in jupiler league speelt ie op het middenveld

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Multifunctionele speler

  10. #40
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Hij is gehaald voor de backpositie. Hij deed het heel goed bij Ajax als rechtsback. Zijn keuze staat trouwens vast voor Marokko.
    Hajjam is ook rechtsback, Amrabat kan ook rechtsback, Dirar, Hakimi ook rechtsbacks.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    777
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Wel apart dat Boufal niet mee gaat. Die kan je echt gebruiken als joker. Paar klasses beter dan Carcela.

    Carcela is nooit overtuigend geweest bij Mountakhab.
    Boufal heeft een mentaliteit van een stuk STRONT. Je weet dat je een WK gaat spelen en dan ga je de laatste drie/vier maanden ruzie maken met je trainer? Wat ben ik blij dat we Renard hebben en dat ze deze rotzooi niet selecteren we hebben alleen echte leeuwen nodig.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Hajjam is ook rechtsback, Amrabat kan ook rechtsback, Dirar, Hakimi ook rechtsbacks.
    Amrabat zal 10000 procent niet als rechtsback spelen. Dirar en Hakimi zullen de backposities vullen maar als er 1 geblesseerd raakt is het altijd mooi dat je Mazraoui op je reservelijst hebt. Multifunctioneel.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    Ik snap ze echt niet waarom Portugal Ruben Neves niet meeneemt. Alleen beter voor Marokko want hij is in grootse vorm.

  15. #45
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Ik snap ze echt niet waarom Portugal Ruben Neves niet meeneemt. Alleen beter voor Marokko want hij is in grootse vorm.
    Je vergeet Semedo. Wat een opluchting dat ze niet zijn opgeroepen. Jammer dat ze Andre Gomes niet hebben opgeroepen. En hoe doet Nani het momenteel?

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa