1. #376
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Douglas heeft goed gehandelt .zulke onbeschofte dames die de hoofddoek misbruiken hebben geen recht dan werken achter gesloten deuren.
    Ben jij moslim? Vast jij? Ken jij de dame in kwestie? Dit zijn nogal uitspraken die jij hier doet


    La 7awla wala qawata illa billah

    Douglass heeft hun beleid aangepast. Hoofddoek dragende dames zijn er welkom. Alhamdoulilah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Met hoofddoek in dit land werken is haast onmogelijk. Ik zal jullie iets vertellen. Toen ik een hoofddoek droeg werd ik uitgenodigd voor bijna al mijn sollicitaties en aan de telefoon waren ze super enthousiast, eenmaal ik aankwam met hoofddoek ging die enthousiasme meteen weg en iedere keer kwam er het smoesje, terwijl ik wist wat de echte reden was. Ik had mijn LinkedIn zonder hoofddoek, dus ik wist dat die hoofddoek niet werd geaccepteerd.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #378
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Onze Traumatisering, hét voorbeeld van geïnternaliseerd gedrag. Dit is het resultaat als je heilig gelooft in hun haat predikaat tegen alles wat kleur heeft en waarbij andere etnische culturele groepen minder waarde hebben en bij uitstek inferieur is.





    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Met hoofddoek in dit land werken is haast onmogelijk. Ik zal jullie iets vertellen. Toen ik een hoofddoek droeg werd ik uitgenodigd voor bijna al mijn sollicitaties en aan de telefoon waren ze super enthousiast, eenmaal ik aankwam met hoofddoek ging die enthousiasme meteen weg en iedere keer kwam er het smoesje, terwijl ik wist wat de echte reden was. Ik had mijn LinkedIn zonder hoofddoek, dus ik wist dat die hoofddoek niet werd geaccepteerd.
    de echte hoofddoek en niet die theedoeken .die zal nooit geaccepteerd worden. Niet eens door de moslims zelf laat staan door onwetende Hollanders .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  5. #380
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    en verder?
    Toen heb ik hem afgedaan. Ik moest de huur betalen en werken aan mijn leven.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Toen heb ik hem afgedaan. Ik moest de huur betalen en werken aan mijn leven.

  7. #382
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Toen heb ik hem afgedaan. Ik moest de huur betalen en werken aan mijn leven.
    je had ook andere baan kunnen kiezen.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie


    Ze had een andere baan moeten nemen
    .de hijaab is belangrijker dan een baan.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  9. #384
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Humor hebben ze wel....

    Heb je deze al gezien? Yernaz met zijn controversiële uitspraak dat witte mensen een hoger IQ hebben (terwijl hij zelf donker is).... op een gegeven lekte er een whatsapp groep uit in de media waarin hij echt domme uitspraken deed... homo’s zouden erfelijk slimmer zijn. Weet niet waarom, maar hen volgen vind ik veel meer vermakelijk dan Netflix ofzo. Dit zijn onze volksvertegenwoordigers... één en al drama

    https://m.youtube.com/watch?v=mo7ZNQGeyIk
    Vanaf 3 minuten : “Bel ome Theo , bel ome Theo”


  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Onze Traumatisering, hét voorbeeld van geïnternaliseerd gedrag. Dit is het resultaat als je heilig gelooft in hun haat predikaat tegen alles wat kleur heeft en waarbij andere etnische culturele groepen minder waarde hebben en bij uitstek inferieur is.





    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Check die walgelijke housenigro

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Toen heb ik hem afgedaan. Ik moest de huur betalen en werken aan mijn leven.
    Ik wil niet zeggen dat het een verkeerde keuze is maar ik wil wel zacht benadrukken dat jij de slag verloren hebt.

    Jij hebt jouw Aarzek. Geloof mij nou maar, die krijg jij niet van een bedrijf. Arzek m3end Allah.

    Ik respecteer alle vrouwen, met of zonder hoofddoek. Maar de manier hoe jij je hoofddoek hebt afgedaan, door een kaffer tegemoet te komen is wel erg zwak.

    Moge allah jou ZSM standvastiger maken.

    Aarzek krijg je van Allah en van niemand anders.

    Als jij loonsverhoging wil, vraag het Allah. Weken lang, maanden lang. Als hij je gebeden verhoort, krijg je loonsverhoging. Als jij een baan wil, vraag het Allah .

    Het salaris wat je nu krijgt zonder hoofddoek zou je ook krijgen met hoofddoek want het is jouw Aarzek dame!!
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Toen heb ik hem afgedaan. Ik moest de huur betalen en werken aan mijn leven.
    Met andere woorden je hebt Islam verkocht voor een salaris. Zwak heel erg zwak maar jammer genoeg een feitelijke resultaat van hoe erg kuffar de muslimeen aan het chanteren zijn.

    Het gevoel geven dat ze zullen falen als ze Allah willen gehoorzamen.
    Heavy

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Ik wil niet zeggen dat het een verkeerde keuze is maar ik wil wel zacht benadrukken dat jij de slag verloren hebt.

    Jij hebt jouw Aarzek. Geloof mij nou maar, die krijg jij niet van een bedrijf. Arzek m3end Allah.

    Ik respecteer alle vrouwen, met of zonder hoofddoek. Maar de manier hoe jij je hoofddoek hebt afgedaan, door een kaffer tegemoet te komen is wel erg zwak.

    Moge allah jou ZSM standvastiger maken.

    Aarzek krijg je van Allah en van niemand anders.

    Als jij loonsverhoging wil, vraag het Allah. Weken lang, maanden lang. Als hij je gebeden verhoort, krijg je loonsverhoging. Als jij een baan wil, vraag het Allah .

    Het salaris wat je nu krijgt zonder hoofddoek zou je ook krijgen met hoofddoek want het is jouw Aarzek dame!!
    Jij kende mijn situatie toen niet. Als je man plots wil scheiden waardoor jij je baan verliest en opeens de huur alleen moet betalen met alle stress te maken krijgt en je toch verder moet en een ding je maanden tegenwerkt dan doe je hem af. Eerst deed ik hem alleen op werk af en daarbuiten op, maar op een gegeven moment kom je collega’s in jouw stad tegen die vragen hebben. Ik moest mezelf herpakken en knokken en dat ging op dat moment niet met hoofddoek.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  14. #389
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Helaas gisteren bevestigd via kwaliteitsmedia ...




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Met andere woorden je hebt Islam verkocht voor een salaris. Zwak heel erg zwak maar jammer genoeg een feitelijke resultaat van hoe erg kuffar de muslimeen aan het chanteren zijn.

    Het gevoel geven dat ze zullen falen als ze Allah willen gehoorzamen.
    Ik zei dat jij mij met rust moet laten. Doe dat dan ook.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.