1. #16
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Staat je mooi adela


    Dit was best een vieze opmerking

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Dat is de Rotterdamse wethouder Joost Eerdmans by the way die de hoofddoek zaak van Sarah Izat als gedoogd af deed, hij was vóór een hoofddoek verbod bij de politie.Fractie van NIDA heeft toen bovenstaande campagne geïllustreerd.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie


    Dit was best een vieze opmerking
    Mentaal gehandicapte .... tienduizenden Nicks gebruiken om mijn aandacht te vragen. En andere broeders saboteren die wel gewoon intellectueel sterk staan.

    Jij bent de definitie van een vrouwelijke heks.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    nee zakenmentaliteit. A merken tegen de scherpste tarieven opkopen.

    Jullie staat aan de andere kant van de balans, namelijk de debielen die de economie draaiend houden met miskopen
    Zakenmentaliteit..
    Wat doen de bloemkolen vandaag?

    https://forums.marokko.nl/showthread...287&highlight=

    Wat voor mentaliteit
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Staat je mooi adela
    Ik kan mij voorstellen dat de moslims, met wortels in Azie en Afrika het dragen van hoofddoeken voor vrouwen gezien hun opvoeding en omgeving normaal vinden.
    Zoals het hoort te zijn voor hun geloof.

    In NL, Europa echter is het niet normaal, niet zoals het hoort. Het vreemde is dat de linkse gemeenschap de eigen gelovigen, christenen belachelijk maken, ze afdoen als fossielen uit een zeer ver verleden.
    Maar als het de kleine minderheid moslims betreft echter tappen zij uit een heel ander vaatje, Dán moet een ieder respect hebben voor hun mores!
    En zoals steeds wie een andere mening heeft dan links is de vijand wordt afgemaakt, racist!
    Terwijl de leefregels van de islam uit exact dezelfde bron komt als van de christenen; bijbel, Jodendom.
    Het is een linkse tyranie geworden, de overgrote meerderheid - veelal al atheïst - moet wel respect hebben voor de leefregels van de islam.
    Ja, zelfs daaraan aanpassen.

    Echt onzin. Voor de overgrote meerderheid in ons deel van de wereld, is het vrouwelijk hoofd geheel inpakken, zelfs de hals verbergen achter de doek, beslist niet mooi, niet normaal.
    Dus ook niet als men stelt dat dit een gebod is van een opperwezen.
    Kan onder geen beding worden gerangschikt onder representatieve kleding, die een werkgever mag voorschrijven aan werknemers die in contact met de klanten komen.
    Zoals al diverse keren vastgesteld door rechters, zelfs door het Europees Hof rechten van de mens.

    Heeft niets met racisme te maken, niets met haat tegen de islam.

  6. #21
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Zo weet ik in ieder geval waar ik in het vervolg mijn parfum NIET meer koop!

    Moslima's geef jullie geld voortaan elders uit. Koop jullie Parfum rechtstreeks online

    onder géén beding meer bij Douglas
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door F70 Bekijk reactie
    jouw mening over kapot geschoten palestijnen was?


    Je was toen opvallend afwezig
    Open een topic over mij en mijn mening..

    Jep lang weekend hè.

    Maar goed die 50 van hamas geen problemen mee..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Zo weet ik in ieder geval waar ik in het vervolg mijn parfum NIET meer koop!

    Moslima's geef jullie geld voortaan elders uit. Koop jullie Parfum rechtstreeks online

    onder géén beding meer bij Douglas
    Mensen mogen natuurlijk geen andere mening hebben dan de jouwe.
    Zij moeten wel respect hebben jouw visie, maar geen respect voor hun visie.
    Kenmerkend. Respect eisen maar nooit geven.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Sukrane schat.
    Graag gedaan lieverd

    Maar waar is die soep

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Die vrouw heeft jaren daar gewerkt conform de arbeidsvoorwaarden, dus zonder hoofddoek.
    Zoals zo vaak is het mogelijk dat zij nu is uitgehuwelijkt aan een neef in het land van haar grootouders die haar gebied een hoofddoek te gaan dragen.
    Dat mag, maar is in strijd met de arbeidsvoorwaarden die al lang door Douglas worden gevoerd.
    Netjes van Douglas, nu die vrouw ineens een hoofddoek is gaan dragen en zij dus niet meer in de winkel kan staan dat zij in het magazijn kan werken.
    ik ben trots op haar als ze met haar neef is getrouwd

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Oh en iedere burgerslachtoffer is er 1 te veel
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Zo weet ik in ieder geval waar ik in het vervolg mijn parfum NIET meer koop!

    Moslima's geef jullie geld voortaan elders uit. Koop jullie Parfum rechtstreeks online

    onder géén beding meer bij Douglas
    Ik ga daar never ever nog parfum halen.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie


    Dit was best een vieze opmerking
    Was goed bedoeld daar gaat het om

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik kan mij voorstellen dat de moslims, met wortels in Azie en Afrika het dragen van hoofddoeken voor vrouwen gezien hun opvoeding en omgeving normaal vinden.
    Zoals het hoort te zijn voor hun geloof.

    In NL, Europa echter is het niet normaal, niet zoals het hoort. Het vreemde is dat de linkse gemeenschap de eigen gelovigen, christenen belachelijk maken, ze afdoen als fossielen uit een zeer ver verleden.
    Maar als het de kleine minderheid moslims betreft echter tappen zij uit een heel ander vaatje, Dán moet een ieder respect hebben voor hun mores!
    En zoals steeds wie een andere mening heeft dan links is de vijand wordt afgemaakt, racist!
    Terwijl de leefregels van de islam uit exact dezelfde bron komt als van de christenen; bijbel, Jodendom.
    Het is een linkse tyranie geworden, de overgrote meerderheid - veelal al atheïst - moet wel respect hebben voor de leefregels van de islam.
    Ja, zelfs daaraan aanpassen.

    Echt onzin. Voor de overgrote meerderheid in ons deel van de wereld, is het vrouwelijk hoofd geheel inpakken, zelfs de hals verbergen achter de doek, beslist niet mooi, niet normaal.
    Dus ook niet als men stelt dat dit een gebod is van een opperwezen.
    Kan onder geen beding worden gerangschikt onder representatieve kleding, die een werkgever mag voorschrijven aan werknemers die in contact met de klanten komen.
    Zoals al diverse keren vastgesteld door rechters, zelfs door het Europees Hof rechten van de mens.

    Heeft niets met racisme te maken, niets met haat tegen de islam.
    iedereen heeft een eigen definitie van mooi

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ik ben trots op haar als ze met haar neef is getrouwd
    Zeker als je weet, dat in Marokko de minister van volksgezondheid niet zo lang geleden geleden heeft gewezen op het enorm percentage Marokkanen die leiden aan psychische afwijkingen.
    Eén van de medische problemen die ontstaan in gemeenschappen waar al eeuwenlang volgens de cultuur binnen de eigen familie wordt getrouwd.