1. #31
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door F70 Bekijk reactie


    Adela tijdens femen campagne



    Raap me op
    Je zet jezelf juist voor schut met je onkunde en weinig kennis van het maatschappelijk sociale debat, dat is de Rotterdamse wethouder Joost welke pleit voor een hoofddoek verbod in publieke ruimtes.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    En die foto heb ik zelf gebruikt in een andere discussie. Je plak gedrag om mijn aandacht benauwd mij. Ik vind je serieus vies en glibberig.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Je zet jezelf juist voor schut met je onkunde en weinig kennis van het maatschappelijk sociale debat, dat is de Rotterdamse wethouder Joost welke pleit voor een hoofddoek verbod in publieke ruimtes.
    .

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik durf het met hem zelfs uit te rekken zodat we ons allen eens kunnen afvragen. Wat voor soort Moslim ben je dat als op de eerste dag van Ramadan een maand van vergeving waarin de Quran tot ons is gekomen en jij dan komt met je homo maten en kontgaten.

    Schaamteloos praat die daar als gister geen enkel verschil, dat toont mij in ieder geval aan dat hij de Shayateen niet de schuld kan geven van zijn homo fantasie. Voor de rest laten zitten die hoopje poep, je ziet hem nu helemaal gestoord worden en met zijn velen accounts te reageren.
    Gaat hem meskien allemaal om de aandacht van de vrouw. Elke man die hier een beetje hersencellen heeft, ziet hij als een bedreiging.

    En de vrouw die hij leuk vindt, probeert hij zehma omlaag te halen. Gewoon een mentale handicap met een Homo saus inderdaad. Gewoon een .....







    Aidskever

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Zie hem blij doen omdat ik zijn naam laat vallen.

    Allahi kufu Al3awan.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hhhhhhh ik vind aidskever nog zelfs te hoog voor hem, ik zie hem als die balletje poep die een kever oprolt dat is URUS een balletje poep.
    Heavy

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Jouw theorie is valide en onomstotelijk bewezen. Geen enkele hetero heeft behoefte om continue geassocieerd te worden met homoseksuele activiteiten en dus homoseksueel geconditioneerd te zijn.
    Theorie van TDM is gewoon master

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hhhhhhh ik vind aidskever nog zelfs te hoog voor hem, ik zie hem als die balletje poep die een kever oprolt dat is URUS een balletje poep.
    Speelkwartier is voorbij.... hij moet het doen met anderen naar beneden halen omdat zijn IQ ernstig tekort schiet.

    Ergste hij steelt ook nog onze quotes. Zelfs pesten kan hij niet met eigen content en humor.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Hi- hi- hi- ik heb aandacht gekregen van A-A-Delll ll- aaaaa .... Ja, Adela. Hi-hi-hi

    Ik heb echt aandacht vandaag gekregen van haar

    *foto’s verwijderd ivm privacy wetgeving


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Ik ben nu de echte MAN van m.nl

    * foto’s verwijderd


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Manoniem Bekijk reactie
    Balletje poep!!!! Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Hhhhhhhhhhhhhhh.
    Heavy

  12. #42
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Gelieve aub. geen gebruik te maken van afbeeldingen van Trisomie patienten!
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Gelieve aub. geen gebruik te maken van afbeeldingen van Trisomie patienten!
    A7adith worden door trollen vervalst, denk je dat ze respect hebben voor trisomie patienten

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Laat ik staan. Zodat iedereen weet wat voor een zwakbegaafde het is.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017



    Adela tijdens femen campagne