1. #16
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Joh zo af en toe moet ik een beetje pesten.
    Beetje tegengas voor een aantal Turkse Nederlanders met grootheidswaanzin met betrekking tot een land waar ze af en toe op vakantie gaan. ;_

    Overigens wat hebben ze cadeau gekregen?
    Ze moeten toch gewoon dokken?
    Klopt, je mag ze af en toe een pak slaag geven. Ik heb weinig met mensen met grootheidswaanzin

    " Overigens wat hebben ze cadeau gekregen?
    Ze moeten toch gewoon dokken? "

    Meen je deze?

    Misschien trol je, maar kleine moeite:

    https://edition.cnn.com/2016/09/13/p...mou/index.html

    The zionists get about $38 billion over 10 years, according to congressional and administration sources, up from the approximately $30 billion decade-long deal that expires in 2018.

    Europeanen doen het stiekemer. Die geven geld onder de tafel aan de zio's. Zoals de vieze duitsers, die een groot aandeel hebben in dat conflict

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Liever turkije en erdogan dan die vieze saudies en emiraten.
    Wat is in de praktijk het verschil voor de Palestijnen?

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Wat is in de praktijk het verschil voor de Palestijnen?
    Er is groot verschil in de praktijk maar dat kun jij niet zien omdat je met je hoofd te diep in de reet van gülen zit.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    478
    15-06-2008

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Durven ze niet alleen?
    De grootmacht Turkije moet toch geen probleem hebben het nietige Israel te laten weten wie de baas is.
    Het nietige israel is Amerika en Europa samen !!!!...zo nietig is het dus niet !!!!...zeg maar iets over zionisten en je hebt de hele media over je heen .... ze krijgen miljarden van de Amerikanen en de Europeanen...
    إذا رأيت أنياب الليث بارزة , فلا تظنن أنَ الليث يبتسم

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Klopt, je mag ze af en toe een pak slaag geven. Ik heb weinig met mensen met grootheidswaanzin

    " Overigens wat hebben ze cadeau gekregen?
    Ze moeten toch gewoon dokken? "

    Meen je deze?

    Misschien trol je, maar kleine moeite:

    https://edition.cnn.com/2016/09/13/p...mou/index.html

    The zionists get about $38 billion over 10 years, according to congressional and administration sources, up from the approximately $30 billion decade-long deal that expires in 2018.

    Europeanen doen het stiekemer. Die geven geld onder de tafel aan de zio's. Zoals de vieze duitsers, die een groot aandeel hebben in dat conflict
    Ik wist dit niet precies.
    Ik ging er eigenlijk van uit dat ze een bepaalde korting kregen, maar ik houd me ook niet zoveel bezig met Israel eerlijk gezegd.

    Overigens gok ik dat bepaalde landen daar korting krijgen op bv Russische producten, maar dat terzijde.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Islam landen? Welke landen zijn dat?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    101
    15-06-2008

    Waarom toen er een groep mensen kwamen die de islamitische staat wou doen herleven vochten jullie hand in hand samen met israel en haar dochters door te zeggen #notinmyname vieze munafiqeen. Dan schieten de complottheorieen als paddestoelen uit de grond.

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Avoid products with barcode starting 729..

    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    834
    17-09-2012

    typte hij op zijn laptop met intel inside

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b_ Bekijk reactie
    2 face erdogan is niet te vertrouwen hij steelt samen met de zionisten gas van de palestijnen .
    would el kahba zit met zijn hoofd heel diep in de reet van gülen en is daarom niet te vertrouwen.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    would el kahba val dood kontenlikkertje van gülen.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Het enige dat naar mijn idee helpt in deze eindeloze aaneensluiting van ellende, is de publieke opinie aan je kant te krijgen.
    En naar mijn idee lukt dat de Palestijnen nooit!
    Ik zie de Palestijnen als een stenen gooiend zootje ongeregeld, dat de meest smerige moordpartijen uitvoert uit naam van de opruiers van Hamas.
    Als die er eens uitgegooid werden en de Palestijnse jongeren ophielden met stenen gooien, zou het keren van het tij zoals het nu is, veel meer kans hebben.
    Door het geweld, gooit men de eigen glazen in!
    Geweld is geen methode om je gelijk te halen.
    De juiste methode is om te laten zíen dat je gelijk hebt.
    En dat kan nooit gewelddadig zijn, omdat geweld door de meeste mensen afgekeurd wordt.
    Dus nog een lange weg te gaan om de Palestijnen de geweldloze manier toe te zien passen, want in deze zaak is het er op of er onder!

  13. #28
    ik ben hem niet, xxx

    Reacties
    638
    11-01-2011

    Erdogan is wel een strijder omringt door arabische faggots maar in je eentje kun je helaas niet veel doen
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Wat een mooie man zeg en ook nog één met kennis.
    Maa shaa Allah,..... *zucht*....

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    14
    13-11-2017

    Sowieso respect voor Turkije. Vervang de woorden ‘’joden en Jodendom’’ door ‘’moslims en islam’’ en ze zou worden veroordeeld voor antisemitisme.